-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Nincs összehasonlítás alapom
Gyárilag nem olyan Próbáld ki DeFranco-ét
Az a baj, bowdenes a szerkezet, és szét tud benne kopni pár dolog, meg el tud baszódni ... pl.: [link]
De igazából a sajátomról tudok nyilatkozni (ez is bowdenes), mind a váltókar, mind a váltó oldalán ilyen ostoba műanyag elemek vannak benne, a váltó oldalon ráadásul nem is lehet hozzá kapni, ami szétkopik ....
Ha minden ki lenne cserélve vatta újra, nem lötyögne kicsit sem. Tartósság szempontjából sajnos elég kula, de amúgy a focus 1-nek gyárilag nagyon jó váltója van/volt (na nem az enyémnek, ez új korában is szar volt )[ Szerkesztve ]
-
őstag
off, de ha már szóba került (néhányszáz kommenttel ezelőtt, sry, le vagyok maradva időnként az olvasgatással )
Vectra B Caravan (2.0, dti, 2000), 150k km, és (a leírásod alapján) ugyanilyen a váltója.. úgy ~10-11 éve van nálunk, azóta 75k km került bele (ezért nagyjából valósnak kell lennie). Mikor először vezettem (idén január kb.), háromszor tettem egyesbe, mire elhittem, hogy akkor ez tényleg sebességben van, és tényleg egyesben. Apunak említettem, hogy ennek nem valószínű, hogy így kéne kinézni, de ő az évek alatt gondolom hozzászokott, "nem zavarja".. A kuplunggal nem volt bajom, bár nem értek hozzá.
Ősszel megy műszakira az autó, olajcsere is esedékes (sokat állt, és csak 6k ment bele, de talán 3 éves az olaj benne). Ezzel a váltóval mit érdemes csináltatni?a másik, ami még csak témába se vág:
Opel Corsa D (1.4, benzin, 2008) - a fék egy darabig simán benyomható, és csak utána kezd el fogni. Múltkor álló helyzetben elkezdtem "pumpálni", akkor kemény lett, (az első fékezésig). Ez egyértelműen levegősödésre utal, ugye? Persze ez is csak nekem tűnik fel a családban, négyen vezetjük az autót..."... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest