- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Finn kísérlet: kijelző helyett könyvet a diákoknak
- Most jöhet el a VR-headsetek kora?
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- OpenMediaVault
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #192004 üzenetére
Kell a két kocsi, ezt már megtárgyaltuk a párommal. Ez az egyik legfontosabb szempont.
Az Almera megtartásán még erősen filózom, mert GTK a teljes feljavítása, ráadásul minden körülmények között sokat zabál. Egyszer tudtam 7L alá bevinni, amikor 18-ban éjszaka utaztunk le Montenegróba Bosznián keresztül. Tavaly ugyanazon az útvonalon már 7,5L-ből tudtuk abszolválni, mert nappal mentünk, és jobban kellett a klímát is használni. Amúgy a vegyes átlagom 8,5L. Ennél sógorom 2012-es, 155LE-s Mazda 6-osa is bő 1L-rel kevesebbet kajál, pedig rendesen meg szokta hajtani.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Erről kérhetek egy véleményezést, hogy ár/értékben megéri-e.
Élőben megnéztem, vezettem, minden rendben volt. 4-re viszem a szerelőmhöz átnézetni, az eladónak nem probléma.
Lényeges infók: műszaki tegnap készült rá, számlákkal, szervizkönyvvel, régi tulaj felhívással is bizonyítható, hogy 20k km-enként kapott friss olajat, szűrőket, a vezérlés 209k km-nél cserélve, törve nem volt, drágább dízeles alkatrészek cseréje még várat magára (van rá bőven keret), a bőr hibátlan benne.
Az ár visszafogottan alkuképes.
A menettulajdonsága megvett kilóra. Ha a szerelő áment mond, akkor 2,5M körül ez jó vétel?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #192091 üzenetére
Fűtés, ami 5-ösre volt állítva, tehát azonnal ki is kapcsoltam, mert én nagyon nem szeretem, de az asszonynak tetszett.
Amúgy a szerelőm áment mondott. Bal első stabpálca cserés, és majd a következő nagyobb szerviznél esélyes a hátsó fékbetét, első tárcsa+betét csere. Ezeken kívül porszáraz a motortere, hibátlan a fényezése, beltere.
Ha minden jól megy, akkor jövő héten küldöm a fotókat róla. A beltér karcmentes, de még a bőrüléseken sincs repedés.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #192093 üzenetére
Köszi! Majd csak hétfőn papírozunk, de reméljük minden rendben lesz addig.
Ennek a hatchbacknek van akkora csomagtartója, mint sok kombinak, szóval ezzel nincs gond.
Nekem a kombi forma tetszik, de természetesen ez a kamuszedán jobban, mert ez az igazi autóforma. Egyedül a vakondtúrásokkal van gondom, alias SUV, meg a legtöbb egyterű.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #192097 üzenetére
Köszi, erre is odafigyelek!
Gumikra nagyon háklis vagyok, max 3 évig érzem megfelelőnek a tapadásukat, de ez főleg a nyárira érvényes, mert télen sokkal óvatosabban közlekedem, és nem találkoztam még olyan téligumival, amire azt mondtam volna, hogy “ez igen”. Mondjuk nem is arra valók, hogy kanyart vadászon velük az ember.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #192104 üzenetére
Köszi az infókat! Úgy érzem, hogy az elkövetkező pár napban mindent is elolvasok erről a típusról. Mondjuk a szervizelését másra bízom, max olajat cserélek benne, feltéve, ha egyszerű móka. Van szerelőakna a családban.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #192161 üzenetére
Kicsit hasonló kategóriában nézelődtem most, kivéve SUV (sicc), és engem a Superb megvett kilóra, pedig sosem voltam fauvé fan, és akkor még finoman fejeztem ki magam... Pl. ez elég baba: [link]
Btw én 140LE, manuális váltósban vettem ilyet, de már facelifteset.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz toeki #192191 üzenetére
I40 1.6 GDI-t vezettem, ami jó állapotban volt. Két problémám akadt:
1. 140k km-nél csúnyán zörgött a műszerfal, ha rossz útra tévedt.
2. Egy ilyen hombár autóhoz nagyon nem illik ez rövid kiosztású váltóval ellátott szívó benzin motor. Nagyon gyenge, pörgetve se indul meg túlzottan, és kissé idiótának éreztem magam, hogy egy ekkora autót bömböltetni kell azért, hogy haladjon. A 2.0 GDI se sokkal erősebb érzetre. Pl. egy Mazda 6-os sokkal kultúráltabb és fürgébb.Egyszerűen be kellett látnom, hogy ezekhez a közel 5 méteres, 1,5t+-os monstrumokhoz karakterben legjobban a turbó motorok állnak, vagy esetleg a 3L+ 6-8 henger, de ugye azok ritkák, drágák és sokat zabálnak.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #192204 üzenetére
Azokat az Avensiseket én is néztem, mert szopó benzinből kb minden kiesett, de ugye ellenfél híján mocskosul megkérik az árát. A faceliftesekért irreális árakat kérnek, pedig 6-8 évesek, és a futásteljesítményük sem kevés.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #192289 üzenetére
A 2009 utáni 2.2-es dízelek is problémásak?
Szerintem ez ebben a topikban is helytálló.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Yushchenko #192294 üzenetére
Én inkább ezt a Cliot vinném, de természetesen csak úgy, hogy előtte a körmére néznék.
Szerintem jó áron van.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Bdanyy #192329 üzenetére
Az árak durván mennek fel, szóval nem ajánlom a túl hosszú várakozást.
Én is addig húztam, míg használtat kellett vennem, de eddig úgy tűnik, hogy nagyon belenyúltam a tutiba (kopp-kopp).
Ha mindenképp benzinest szeretnél, akkor a 2015 utáni 1.4 TSI VAG-ok egész jók, tehát az Octavia is, de talán szerencsével még 1.5 TSI-t is tudsz vadászni.
Ha dízel is szóba jöhet, akkor 2.0 CRTDI kb bármelyik teljesítményszinttel. Ezekből általánosságban sokkal jobban felszereltet és újabbat kapsz a dízelbotrány miatt, tehát ár/érték arányban jobban megéri. Ugye drágák az alkatrészek hozzá, de egy modern turbó benzines is majdnem ugyanilyen bonyolult, és még mindig többet zabálnak a dízeleseknél.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Bdanyy #192334 üzenetére
Azok valószínűleg mind az igazán nagy szerviz előtt álló verdák, ezért nem is érik meg a 4M+-t szvsz.
Érdemes nyitott szemmel böngészni a piacot, és elmenni viszonylag távolabb is, ha találsz valami igazán jó vételnek tűnő darabot.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz 98bja #192382 üzenetére
4-es Golfból ennyiért már nagyon szép 1.6-os, benzinest lehet csípni, amit gombokból fent lehet tartani. A Leon hasonló, de abból talán még újabbat is kifoghatsz.
Civicből a 7. generációs "buszcivic" csúfnevű jöhet szóba, aminek a formája megosztó, de praktikumban mindegyiket veri a kategóriában. Nagy a beltere és a magic seat ebben jelent meg.
Corollából esetleg valami lelakottabb E12-es kijön a keretből, szóval ezt inkább hanyagold.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz runner 125 #192450 üzenetére
Tökéletesen körbeírtad az Aurist, szóval irány a kereskedés/hahu stb...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szotyika77 #192694 üzenetére
Városba bőven elég valami kis szívó benzin is, szóval ha más verdák is szóba jöhetnek, akkor i30 1.5 benzint javaslok. Ezeknek nagyon rövid a váltója, tehát lehet velük dinamikusan autózni városi körülmények között.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szotyika77 #192734 üzenetére
Pedig van szívó motoros kombi ennyiért, és már említettem is: [link]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szotyika77 #192752 üzenetére
Az előző generációban jobb volt az i30, de az újakból a Ceed-ben még nem ültem, így nem tudom megmondani. Annyi biztos, hogy a vállalaton belül a Hyundai a feljebb pozícionált, jobb minőséget képviselő márkanév, a Kia pedig a sportosabb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Revoltek #192754 üzenetére
Toyota Avensis T27 1.8 benzin 147LE. Az elég nagy, hogy esetleg a két gyerekülés közé is beülhessen valaki, és elég megbízható. Facelift előttiekből tudsz szemezgetni 3M alatt. Ez már nem zabálja az olajat, mint az elődje, megmozdítja a kasztnit és még jól is fogyaszt.
A követelményeknek megfelelően nem tudok élvezetes autót mondani, de az Avensis futóműve annak ellenére, hogy nagyon kényelmes, mégis jól lehet terelgetni egy szerpentinen is. Ennek ellenére egy ilyen nagy családi autóban az a legélvezetesebb, hogy megnyugtató a vezetése. Családapaként szerintem ha kimondottan élvezetes autót akarsz, akkor azt semmiképp se keverd bele a családiba, inkább vegyél egy 2. autót erre, vagy gyűjtögessél még rengeteg pénzt, és vehetsz kettő az egyben verdát is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboldi #192757 üzenetére
Nem a 8. generációra gondoltál?
7. gen Accordért 1,5M-nál többet elkérni szvsz. pofátlanság, de ha nagyon kimaxoljuk és full patika, akkor 2M-t még talán megér.szerk.: A Jazz szép meg jó, de családnak nagyon kompromisszumos.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Revoltek #192762 üzenetére
Az Auris meg a faceliftes Avensis nem fér bele 3M-ba.
"Elsődleges a teljesítmény. Nem annyira komálom, ha van előttem valaki"
Ennyi pénzből, Jazz megbízhatósággal, családi kombiból nem találsz ilyet, de szvsz. drágábban se nagyon. A Mazda 6-os ha nem rohadna, akkor azt mondom oké, de azt is kell pakolgatni visszafele, hogy menjen. Ezeknek az 1.5 tonna körüli/feletti autóknak vagy nagy motor kell vagy turbós. Kipróbáltam egy i40 kombit 1.6GDI-vel, de annyira nem állt jól egy olyan hombár verdának a motorpörgés, hogy kínosan éreztem magam amikor kicsit megkergettem.
Az Accord is megfelel minden kitételnek, de a 8. gen-nek tényleg kissé szűkös a csomagtartója, és a szebb darabok elképesztően drágák, ami nem feltétlenül tükrözi a használati értéküket.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboy93 #192767 üzenetére
Akkor másképp fogalmazom meg. Egy jó Accord árán egy másik márkából kaphatsz egy modernebb, jobban felszerelt, csendesebb, kényelmesebb autót, akár még kisebb fogyasztással is (motor függő). Mindezt cserébe azért, hogy talán ritkábban kell vele szervizbe járni (nem olcsóbb, csak ritkább).
Én is ebben a kategóriában nézelődtem, de a racionális énem nagyon hamar kizárta a 8-as Accordot. Inkább vettem egy lelakottabb verzió árán egy patika Superb 2.0 CRTDI-t, és még akkor sem fogom megbánni, ha holnap letérdel a DPF, kéttömegű, turbó triumvirátus, mert egy hasonló állapotú Accord még ezekkel az alkatrészekkel együtt is drágább lett volna.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Zsombe #192771 üzenetére
Én kipróbáltam néhány D szegmensbe tartozó 3-4M-s autót, mielőtt megvettem a Superb-et.
Nem azt mondtam, hogy jobb egy Accord-nál, mert ez valóban csak a méreteire vonatkozik. Teljesítményben, anyagminőségben és komfortban egálnak mondanám. Viszont a CRTDI Superb minimum olyan megbízható, mint egy dízel Accord, és a szervizelése még olcsóbb is. Ami a lényegesebb pont, hogy ha már benzin Accord vs dízel Superb-et nézünk, akkor a Honda hasonló futásteljesítménnyel és állapotban bő másfélszer drágább, amit semmi sem indokol, még a megbízhatósági mítosz sem. Pedig hatalmas japán szívó-benzin fan voltam/vagyok, de egyszerűen a számok nem igazolták az érzelmeket. Én családi autót kerestem, és a matek a Superb-et hozta ki győztesen. Természetesen ez azért is lehetséges, mert városi szaladgálásra van egy másik autóm, illetve a keret jóval nagyobb volt a vételárnál, így maradt tartalék a drágább kopóalkatrészek cseréjére. Ha pl. szívó-benzines Accord kombit szerettem volna, akkor minden pénzemet ellőttem volna, és közben megfelelő dinamikát se és kedvező fogyasztást se kaptam volna cserébe.
Remélem így kifejtve már érthető, hogy mire gondoltam.#192784 Qru: Értem. Egy pár ezres tételen nem akadok fenn, főleg nem ~200k km-enként.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Biqci #192787 üzenetére
Leírtam szépen, hogy dízelt a dízellel és a dízelt a benzinnel is összehasonlítottam, és azt is leírtam, hogy én is agyaltam mindegyiken. Elég érthetően levezettem, tessék rendesen elolvasni és értelmezni, köszönöm.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Revoltek #192792 üzenetére
Minden autó fogyasztása megugrik, ha odalépsz, és meg is lódul, de nem mindegy, hogy mekkora lódulás mellé mekkora fogyasztás jár. Emiatt szeretem a 2. gen Mazda 6 2.0 155LE-s változatát. Természetesen alul nem húz úgy, mint egy TDI, de felül szépen mozgatja a verdát, és még a fogyasztása sem vészes. Csak ugye az a fránya rohadás ne lenne.
A Subaru sajnos az állandó összkerék miatt nagyságrendekkel többet eszik, tehát ha ez probléma, akkor kiesik. Nálam is emiatt, illetve a nehéz szervizelhetőség miatt esett ki.
Az Insignia szintén nagyon tetszett, sőt a legjobban az összes kategóriatársa közül, de ha motorikusan kifogsz egy tökéletes darabot, akkor is lehetnek elektronikai és egyéb problémái.
A benzinesek közül maradt a facelift előtti T27-es Avensis jó áron, vagy mocskos drágán egy faceliftes, esetleg egy Accord, viszonylag sok km-rel és árukhoz képest számomra nem megfelelő állapotban. Ha mindenes autó kell, akkor ennyi van, el kell döntened, hogy melyik kezedbe harapsz bele.#192793 Biqci: A "nem akarod megérteni" pont azt jelenti, hogy nem vagy hülye. Te is tudod, hogy mit jelent.
Szerintem elég konkrétumot írtam. Tudnék regényt is írni a több hetes/hónapos filózásaimról, számolásokról, de felesleges, mert senki sem fogja elolvasni, meg időm sincs erre. Világosan leírtam, hogy a matek mit ad ki, ahogy azt is, hogy nekem még viszonylag könnyű dolgom van, mert van egy másik autóm is a városi használathoz, amivel a dízeles autómat meg tudom védeni a számára "legveszélyesebb" használattól.
Btw. igazán tökös és korrekt először belekötni valakibe és kiröhögni, aztán megsértődni és vádaskodni, ha az egyén megpróbálja megvédeni magát.
Nem szoktam az ilyesmibe beleállni, de most inkább megtettem, mert épp ilyen kedvem van. Majd moderátor bácsi kitakarít, ha úgy tartja kedve. Személyeskedni nem fogok.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szotyika77 #192802 üzenetére
Ez a Mercivel közösen fejlesztett motor, ilyet raknak az A osztályba is, de a Renault még a Dacia Dusterbe is. Nem régóta van piacon, így annyit lehet róla tudni, hogy haladni lehet vele és nem fogyaszt rosszul. A megbízhatóságról majd 5+ év múlva lehet beszélni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #192861 üzenetére
Insignia 9 sebességes? Hátha be lehet alkudni a keretbe? Esetleg 508, ha hajlandó vagy a földre ülni (különben szétvered a vállad és a fejed).
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #192904 üzenetére
Ha nem az új generációs Insigniád volt, akkor szerintem az Auris is elég tágas lenne.
Az Octavia viszont nagyobb belül, mint az első Insignia, és egy jó kis 1.4-1.5 TSI valószínűleg kb. olyan fogyasztási adatokat produkálna, mint a túlsúlyos dízel Opel.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz m.lala #192968 üzenetére
Ha az Octavia elég egyedi számodra, akkor a Superb nem játszik? A 2.0 CRTDI a legjobb motor a kategóriában, és a 140LE-s még teljesen sallangmentes (adblue). Én 3,3M-ért vettem egy teljesen patika állapotút, bejáratós 110k km-rel. A hasonlók jóval drágábbak, de ha szerencséd van, akkor találhatsz egy sürgősen eladót. Enyémmel is az volt, hogy már szóltak az eladó srácnak a szalonból, hogy az új plug-in Superbjét lassan átveheti, ezért az előzőben csak állt a pénze feleslegesen.
Btw. használtan a Golfok és Octaviák hasonló árban mozognak, mint a Passat és Superb, ezért ha a méret a lényeg, akkor nem kérdés melyik a jobb választás.
Nálam a fogyasztás nagyon tempós haladásnál 6,9L rátankolva, a kocsi szerint 6,5L volt. (Nagyrészt (német )autópálya 160km/h tempomat, néha 180-190km/h.) Csak simán dinamikusan 6,4L lett rántankolós méréssel, és 6.0L a kijelzőn. (Úgy tűnik, hogy fixen 4 decit csal.) Asszonynál 5-5,5L-t mutat, de ő KRESZ nagykövet.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz m.lala #192974 üzenetére
A Superb kívül csak közepes méretű a kategóriáján belül. A Mondeot fixen tudom, hogy pár centivel nagyobb, de szerintem az 508 is (auto-data-n csekkold le őket). Belül természetesen a legnagyobb, hátsó lábtérben majdnem egy araszt ver a Mondeora.
Meddig kerestem? Superbet pár percig összesen. Amit megvettem, az kiemelt hirdetés volt, és előtte több héten keresztül csak 1-2 pillantást vetettem Superbekre. Én is 508, Mondeo, i40, Insignia, Passat vonalon mozogtam.
Egy számottevő tulajdonságát elfelejtettem a Superbnek. Meglepően feszes a futóműve a kategória társakhoz képest. A Mondeohoz hasonlít, de a Mondeokat eggyel kisebb kerékmérettel próbáltam, és úgy kicsit lágyabbak is voltak. Ha tippelnem kéne, akkor azonos kerékmérettel nagyjából egyformán feszesek. Az i40 volt a legpuhább.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Bdanyy #192987 üzenetére
"mégegyszer rá kell menni felül az ár szerint növekvő rendezésre"
Valóban, így már jó. De ez szerintem nem bug, hanem feature.
Ha van 4,5M zsebben, és tulajdonságaiban megfelelő számodra ez az autó, akkor hétfőn vidd a táska pénzt, mert ez ennyiért még befektetésnek is jó. Túlzás nélkül jövőre el tudod adni 1M-val drágábban.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz csoki46 #192989 üzenetére
Ha építkezés van tervben és a Passatod esetleg kombi, akkor én a helyedben biztos, hogy megtartanám, mert 100%-ig biztos lehetsz benne, hogy jól fog jönni, és sajnálnád az újabb autódat összecseszni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Pttypang #193050 üzenetére
Érdemes alánézni, mert nagyon rohadnak, illetve ez az 1.6-os, 16 szelepes motor majdnem annyira szereti az olajat, mint a benzint, ezért elfalatozgatja szépen. A 75 pacis, 8 szelepes sokkal jobb volt, és mivel előbb adta le a nyomatékot, ezért városban, országúton hasonlóan jól használható, mint a 16 szelepes, hiába sokkal gyengébb. A 16 szelepesből a 116 lovas verzió már rendben volt, de az nincs az F Astrában.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Overwatch 2
- Filmvilág
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Telekom mobilszolgáltatások
- Macska topik
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen