-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz cappa72 #187013 üzenetére
Apósoméknak eggyel újabb volt, az talán kicsit nagyobb, de tetőbox volt hozzá! Most, hogy kirepültek a gyerekek, már elférnek egy Sorentoban is. (Amúgy nem, mert 2,5 év alatt 4 unokát hozott a gólya és a Balaton menet már most offos az 5 személyes autóval)
Mondjuk arra is kíváncsi leszek, hogy mi hogy fogunk jövő héten beférni 2 kis gyerkőccel a sedan Accordba 1 heti cuccal. Első kiruccanás lesz az öcskössel
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #187017 üzenetére
Ilyen 2010 körüli példányokra néztem rá, ctdi volt mind.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #187023 üzenetére
Elég veszélyesek ezek az autók már manapság...
...mire eléri az ember a 100-as tempót, elalszik
-
-
nagyúr
válasz Brandynew #187577 üzenetére
K20 accord, k24a3 accord, ezekben kb csak akkor tudod tönkretenni a láncot, ha nagyon szar olajat öntesz bele (10w40) meg fossá nyújtod az intervallumot. De az 1gen yaris is igen jól bírja, a buborék swiftnek sincsenek lánc problémái. Általánosságban a japán motorokban jobbak a láncok szerintem, a VW-nél, BMW-nél, Opelnél (sajnos ez útóbbi személyes tapasztalat) gyakoribb a láncos vezérlés problémája.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz parandroid #187642 üzenetére
Én nem tudom te hogy mérted a C corsa fogyasztását, az 1.2 közelébe nincs a 4 liternek.
Legjobb fogyink 5.7 volt, legrosszabb 9.2, a 38.000 km átlaga pedig 6.7 L/100km.
Cserébe egy lomha szar, gázreakció gyakorlatilag nincs, beletaposol a pedálba és majd egyszer csinál valamit... Futómű mint egy hajó, beltér zörög, kicsi, az ülések kényelmetlenek. Ha nincs jobb nyilván ez is gurul, de azt nem tudom, hogy szeretni mit lehet benne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #187970 üzenetére
Teljesen.
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #187972 üzenetére
A focusbol szerintem picit drágábban kapsz jót, de az sem elvetendo. Az astra teljesen jo valasztas ebben a meretben. Az 1.4 lancos motor jo, de vasarlasnal figyelj, hogy ne 30 ezres olajcsere periodussal hasznalt autot vegyel. Sok a lerugott belole, de siman ki lehet fogni belole megkimelt nagypapi autot, nekunk tavaly es tavaly elott is sikerült egyet-egyet, anyamnak es apamnak is. Mindkettot idos maganszemelytol, szep allapotban.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #188103 üzenetére
En azt mondom rendben van. Tavaly elott vettunk fateromnak ugyan ilyen 2008-as G astrat, 50e Ft-al dragabban. Az is elso tulajos volt, videki csalade, 78e km volt benne. Ilyen csalad kicsi kincse volt az auto, a tulaj felesege konkrétan megsiratta amikor elhoztuk. Olyan volt kivul-belul mint egy uj auto. Ilyen allapotnak, ennyi az ara. Vagy ez, vagy kapsz leharcolt H-t ugyan ennyiert. Kinek mi.
-
nagyúr
válasz Drughi #188123 üzenetére
Semmi mellbevágó nincs benne, egy 12 éves kompakt keveset futott autó. Ha lenne benne 250e km én is azt mondnaám, hogy sok érte az 1M.
Én tavaly vettem az Accordom, szintén 12 évesen, 128e km-el első tulajtól 2M-ért. Kínálat tetejéről. Egyáltalán nem bántam meg.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz sagesz93 #188410 üzenetére
Volt ilyen autónk, szerintem pont ez az évjárat. A 60 ló meglepően fürgén viszi az autót városban és a váltó is meglepően jó tud lenni. Rozsdára hajlamosak az osztrák példányok, a miénk rohadt, ezért és a klíma hiánya miatt lett eladva. Ami tipikus probléma vele az a szervonak egy jeladója (szögérzékelő talán), az egy kicsit fájóbb tétel az autó értékéhez képest, ilyen 60-80k körül javítható. Ezen kívül semmi gond nem volt vele a 2 év alatt. Parádésan keveset fogyasztott, muter ilyen 5 körül járt vele városban.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz inf3rno #188738 üzenetére
Nincs hibátlan használt autó. Kell egy kis tapasztalat, mire fel tudod mérni, hogy egy adott autó nagyából milyen állapotban van és utána látni fogod, hogy mennyit kéne még rálocsolni. Az összes járművemet úgy vettem, hogy tudtam mit kell majd cserélni rajta azonnal vagy a közeljövőben. Lekopogom, eddig nem estem nagyon pofára.
Általánosságban ha kopó-fogyó alkatrész gondok vannak, akkor megfelelő ár esetében azzal nincs probléma (elvégre használt autó). Csúnyán javított törés, rozsda, nem működő klíma, lelakott beltér, váltó vagy motor probléma esetén én ott szoktam hagyni az autót.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz parandroid #188945 üzenetére
Az Accordomat másfél órán át vizsgáltuk, próbakörrel, eladó kikérdezéssel együtt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Pusztán elméleti síkon, ki-milyen benzines automata kombit/suv-ot venne 2M (csak autóra szánt) keretből, ami max 12-14 éves? Preferált az egyszerű megbízható technika (ala szívó), extrákból az elvárt a digit klíma, el. ablak elöl-hátul, el. fűthető tükör, fogyi ha városban megáll 10-11 literből az jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz focvis #189154 üzenetére
Lega automataja milyen? Annyit tudok, hogy a kisebbik benzinesbol az egyik problemas (talán eszi az olajat ha jol remlik), illetve dmf van benne, meg a vezerles csere ami cumi rajta 60 ezrenkent.
Lpg-bol szinten ha jol tudom a subik igazan csak a gyari rendszert szeretik es elég erzekenyek ra. Amugy a potkerek elvesztese azert fajo pont lenne, de mas gondom nincs az lpg-vel, faternal is bevalt nemet autokban.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #189164 üzenetére
Prius tök jó technika, csak ne lenne ilyen randa kívül-belül
-
nagyúr
válasz Coccolino_O #189410 üzenetére
Nem hiszem, hogy barmelyikkel olcsobban fogsz autozni mint egy 1.2-es fiestaval. Ha szar a kocsi es eszik 10 litert, akkor csinaltasd meg.
Mennyi amit sokalsz amugy?
Ha nagy gond a benya 3 otlet jut eszembe:
1) LPG
2) motor
3) busz[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Coccolino_O #189416 üzenetére
Mennyi a sok?
Lpg-t berakjak kb 200-bol, utana benzinhez kepest +2L fogyasztás, cserébe fele annyiba kerul a gaz. Faternak volt tobb gazositott autoja, olcsobban eljarsz vele mint egy dizellel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz RoGamer #189446 üzenetére
Jó a dízel, strapabíró, de rendesen át kell nézni. Befecskendezés nagyon sokat bir. Kettostomegu + kuplung csere 400k, ha restek voltak időben cserélni a motorolajat akkor vezérlés csere is be fog nézni, szintén 400 koruli történet. Leömlő repedés fordulhat még elo, illetve a szokasos accord specifikus problemak (gazpedal jelado, szervocso).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kisficko #189471 üzenetére
Szia!
Mindenképp legyen normálisan kitöltött adasveteli szerzodes, ne menj bele uzemben tartóiba es hasonlokba. Lehetőleg ne egyedul legyel ott, amikor jonnek megnezni. A kisebbseg falkaban jar, aztan ha egyedul vagy, siman belelottyintenek egy kis olajat a kiegyenlítő tartalyba amig neked a kipufogot mutogatjak hatul Ha ismert hibak vannak, ird bele az adas veteli szerzodesbe. Ne engedj telefonba, mert eloben onnan fognak meg alkudni. Ne vidd el az autot sehova, max 5 percre otthonrol, de keszulj fel ra, hogy hiaba igerik sokszor el se jonnek. Kb ennyi.
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #189535 üzenetére
El fognak hajtani az ilyesjellegu otleteiddel. Tul sok macera az atepites es Magyarországon ez soha nem lesz legális, egyszerűen nem lehet lepapirozni... Ha meg nincs papir, nem fogod tudni eladni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #189538 üzenetére
Elmeroggyant összeg. Kérdezd Tse-t, neki volt garis ford motorcsere, kérdezz csak rá mennyi lehetett a számlán... XC90-ről van tapasztalat, ott 3M fölött volt a motorcsere. Tippre biztosan milla fölött.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #189735 üzenetére
Az 1.4-es 7gen a nyelestengely bajos.
-
nagyúr
Ufo civic helyett ilyen felhasználásra egy dizel accorddal jobban jarnal. Halkabb, dinamikusabb, jóval kevesebbet fogyaszt. Majdhogy benzines hangja van, nagyon jo motor. Ha kelk a hely, kombi is van belole. Speedzone most csinalt rola használt tesztet nemreg, nezd meg.
-
nagyúr
válasz Pist@bácsi #189982 üzenetére
0km-es autonal ott van azért még pluszban az esetleges hitel kamat koltsege, illetve az ertekvesztes.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen