- Windows 10
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gmail
- Spotify
- Java programozás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Rendszergazda topic
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Chereiose #177920 üzenetére
Miert lenne minden 7gen roncs? Nekem elso szerias 7gen sedanom volt, 14 evesen vettem, iden 19 evesen vette at az ocsem es muszakilag szuper allapotban van. Persze ehhez az is kellett, hogy becsületesen kicsereljek mindent ami szar volt vagy elkopott, de igy meg siman van benne 5 év mire kirohad a tesom alol. Ehhez merten egy utolso evjaratos faceliftes 5 ev elonnyel indul.
-
nagyúr
A 2 lityos sem rossz, persze igazan jól a 2.4 megy. Accord nyugok koze tartozik a szervocso repedes, klimakompresszor problema, gazpedal jelado. A 2.4-es picit talán jobban eszi a feltengelyt, ha sokat raccsingoltak vele. Egyebkent a motor, ha megfelelő olajjal hasznaltak, szinte megolhetetlen. Valtonak se szokott baja lenni, eleg megbizhato technika. Only Bp. azert keri a naftat, nekem a 2 literes 10 korul ker, a 2.4 11-12L-t megeszik csak Pesten hasznalva, manual valtoval. Automataval 14 is lemegy neki siman. Pestrol kierve, autouton siman 6-6.5 korul is elvan a typeS is, autopalyan tempo fuggo. 130-nal ilyen 7-8 litert esznek a benzinesek.
-
nagyúr
válasz matyi012345 #178487 üzenetére
Amire használni fogom, 4 km-re munkába járni Budapesten belül -> Prius2
Kényelmes legyen, a hosszabb utak miatt -> avensis
ASR, ESP minek? Légzsákot még megértem, de minimális rutinnal tök fölösleges ezekkel az extrákkal szűkíteni a kínálatot.
Az ave kényelmes lesz pályán, és viszonylag halk is. Cserébe városban 4km-en 10 felett fog enni, azt garantálom. A Prius 4km-en nagyjából 0 benzinnel eljár, cserébe pályára nem való.
Döntsd el neked mi a fontosabb.
Ave mellé felveheted a listára a Mazda6-ot és a Honda Accordot is.
-
nagyúr
válasz Pttypang #178548 üzenetére
Nekem első autóm volt, komolyan mondom hogy szerettem. Az tény, hogy kevés fapadosabb autó van annál, de gimisként ennél olcsóbban fenntartható autót nem találtam volna. Fillérekből elvoltam vele, keveset evett, biztonsággal elvitt mindenhova (értve itt arra, hogy nem rohadt le). Ha törik olcsó hozzá minden.
Vitathatatlan, hogy nem a legjobb a töréstesztje, nem pontos a váltó, műanyag az egész, presztízs nulla, de ha kiütnék alólam a mostani vasat és SOS másnapra kéne valami, simán vennék egy stiftet újra.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szotyika77 #178625 üzenetére
Szia, egy biztos, a Micra nagyon kevés lesz a gyerekcuccokhoz.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz batai15 #178863 üzenetére
Fater tizen x éve csak LPG-s autóval jár. Tapasztalat szerint nagyjából 1-1.5L gázzal ettek többet az autók, mint benzint. Mivel a gáz nagyjából féláron megy (mikor-hogy), azért elég jelentős összeget lehet spórolni vele.
Valamint kicsi a ható táv
Akkor kicsi volt a tartályod, 350km-t minden gond nélkül megtett vele fater, bármikor.
és ugyan úgy téli kelett benzinnel is tankolni, azt mondta sok szak ember hogy 2 tank LPG egy tank benzin legyen meg
Szintén hülyeség, egy jól beállított gázrendszernél nincs ilyenre szükség, kizárólag indításhoz, illetve beállítástól/rendszertől függően további 5-10 perc hidegjárat alatt (amíg a víz nem lesz X fokos) használ benzint a rendszert. Fél tankkal nagyon sokáig el lehet lenni, hónapokat akár. Emiatt érdemes 100-ast tankolni, hogy ne romoljon bele a benya.
Az évek alatt motorikusan semmi baja nem lett egyik autónak sem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ngaba #178925 üzenetére
Első ülést nem szokás könnyen kivehetővé alakítani sajnos. A kisbuszokban vannak néhol jópofa ülés fordítgatós, kiveszegetős megoldások, illetve 5+2 személyes egyterűkben le lehet hajtani a leghátsó 2 ülést vagy pl. Honda Jazz, 8gen Honda Civic hátsó ülés sorát lehet felhajtani. Egyébként bármilyen autóból ki lehet venni az első üléseket, de ha légzsák is van akkor azt ki kell kötni, ahhoz jó levenni az akkusarut, illetve indítás után jó eséllyel kapsz hibakódot is. Cseppet sem triviális megoldás A legjobb amit tehetsz, hogy kellően nagy csomagtérrel rendelkező autót veszel és hátra rakod a kutyust.
-
nagyúr
válasz Mentolka #179053 üzenetére
Kevés pénzből szeretnék autót venni, ami használható. Ezért nézegetem a német oldalakat,
Ez alapvetően hibás elképzelés szvsz, Németorszában sem olcsóak a jó autók, a németek sem hülyék. Ami miatt főképp érdemes német autókat nézegetni az az esetleges nagyobb felszereltség, illetve az elméletben gondosabb karbantartás, nagyobb választék.
Nagyon nem olcsó ám a honosítás, a behozatal egyéb költségeit nem is említve.
-
nagyúr
válasz aero. #179815 üzenetére
Pont az ilyenek (is) tántorítottak el a Subaru Legacytól is. Kasztni elemet vagy féken kívül kb bármit nem evidens, hogy azonnal tudsz szerezni. Fila táska Accordomhoz meg hazafele bemegyek a Csepeli bontóba és leakasztanak nekem bármit a polcról amit kérek (bontott kuplung, bontott fék )
-
nagyúr
válasz Drughi #180259 üzenetére
Mennyire vállalható a Dacia 2019-2020ban?
Hát ezt abszolút nekik kell eldönteni. Számomra vállalhatatlan az az autó, de sokan szeretik. Technika nem egy ördöngősség, az olcsosítás legjobban a beltéren érződik. Clio Grandtour nekem szimpibb, de nem tudom így hasból megmondani, hogy belefér-e a keretbe. A sima szívó motorral talán igen, nem lesz egy szélvész, de minőségben azért jobb mint a Dacia. (Viszont méretben szerintem kisebb)
El kell menni szalonba és bele kell ülni, én ezt tudom javasolni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #182277 üzenetére
Nem lett végülis leírva itt egymilliószor, hogy szóba se szabad állni velük
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen