Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pacni120

    tag

    Sziasztok!

    Elég laikus vagyok a témában, csupán kb. 1 hétnyi olvasgatás és fórumozás alatt felszedett tudással rendelkezem. Egy Ryzen 5 3600 procis gépet szeretnék összerakni. Először egy B450 tomahawkot akartam venni alá, de szeretném, ha a jövőben - szükség esetén - tudnám kicsit fejleszteni a gépet, ezért valamilyen x570 alaplap felé kacsintgatok, persze az olcsóbb kategóriában, viszont az egyes gyártók (leg)olcsóbb x570-es lapjairól nagyon vegyes véleményeket olvastam a különböző fórumokon. Sok helyen említenek VRAM problémát, RAM kompatibilitás problémát, stbstb. Kérlek nézzetek rá a tervezett configra és javasoljatok valamit legjobb belátásotok szerint :) :R

    1. Mire fogod használni a gépet? Ha játékra, akkor multiplayer, vagy inkább singleplayer játékok?
    Játék, multi és single egyaránt.
    2. Milyen alkatrészekkel rendelkezel, amit az új gépben meg szeretnél esetleg tartani?
    Egy ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING kártyám van a régi gépből, ezt persze cserélem majd, de a jelenlegi keret miatt, majd csak második körben.
    3. Milyen alkatrészekre van szükséged?
    Alaplap, RAM (Patriot Viper 4 Blackout 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz elég jónak néz ki), táp, ház.
    4. Mennyi a kereted rá?
    MAX 160k

    Nem vagyok egyetlen márka híve sem. Rgb, design, bármi ilyesmi totál nem számít (még zavar is).

    Előre is köszönöm a válaszokat!

  • pacni120

    tag

    válasz Paxker315 #151075 üzenetére

    Szia!

    Nagyon szépen köszönöm a tippeket! Tudom, hogy nem várhatok csodát ennyi pénzért, de ha esetleg még egyszer ránéznél a configra, akkor nagyon hálás lennék, mert pár ezer forintot még le kellene faragnom a végösszegből.

    - CPU: R 5 3600
    - A RAM akkor a Ballistix - elég lehet első körben csak 8gb (akár kicsit magasabb órajelű)?
    - Az ASRock X570 Phantom Gaming 4 lapról esetleg van valamilyen tapasztalat?