Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz agressiv #466 üzenetére

    Nem limitálja le, OpenGL és tripla buffer esetén, de hagyományos V-sync esetén igenis várni fog, és nem számol tovább semmit, amíg nem került megjelenítésre a képkocka.

    Egyébként nem írtam, hogy olyankor folyamatos 30fps, csak azt, hogy hogy lesznek laggolások, amikor a 30fps-nek megfelelő képi élmény fog érvényesülni a 33ms-ok miatt.
    Mert ha nem kéred a V-sync-et, akkor sokkal folyamtosabb lesz a képed, mert akkor az elkezdett, mondjuk 1/3-ig kirajzolt kép közben ha elkészül az új, akkor a maradék 2/3 már az új képből kerül megjelenítésre, ezért tud vízszintes szétcsúszásokat okozni a kikapcsolt szinkron. De a mozgás emiatt sokkal folyamatosabb lesz, nem az 50fps nem 30FPS-es akadás mixe lesz 60fps-el, hanem igenis akkor nagyjából stimmelni fog az FSP az élménnyel, csak megjelenik a szétcsúszás jelensége.

    Hát érdekes, amit írsz, mert a 8800gt-nél a 4870-nek simán jobbnak kéne lennie. Azonos beállítások mellett, azonos játékokban nézted? Mert nekem nagyon fura, hogy valami nem klappolt nálad, mert nálam a 4890, ami egy tuningos 1GB-os 4870-nek is felfogható, simán pariban volt a GTX260-al, ami a 8800gt-t megeszi reggelire. És nem csak FPS-re, hanem mikrolaggok se voltak jobban AMD-n. Egyedül a Dirt2 volt kivétel, az határozottan folyamatosabb volt azonos FPS mellett a GTX-en, de az a játék sajátossága volt, nem általános jelenség.
    Eszem ágában sem lett volna különben megtartani a 4890-et, mert a falra mászok a laggolástól, ezért is van ilyen erős platform és egyetlen erősebb kártya a gépemben. Legalábbis 2 éve mikor vettem, még erősebb kártyának számított. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák