- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
tbs
addikt
Lányok, Ti lenézitek a kissárkányeffektet..!
-
tbs
addikt
Hmmm... Nem érdemes ''fingatni''. Az erőszakosságára a te erőszakosságod a válasz? Neki nyilván nagyobb rutinja van benne. (Parafrázis a hülyeséges megfelelőre.) Én pl. ''sajnálom'' az ilyen személyiségfejlődési korszakban élő/rekedt emberkéket, és inkább próbálom tovább lökni úgy, hogy saját példával demonstrálom: van más, nyugodtabb lehetőség is probléma megoldására.
-
-
tbs
addikt
Öööö... Szégyellem magam...
Annyira lesokkolt a dolog... Komolyan mondom, ha a Jazz orra nem lenne ennyire extrém rövid, akkor arról irogatnék, hogy megtörtem az autót... Csak féktaposásra, sápadásra és szemgúvasztásra maradt időm. Az Octavia segge meg csak jön-jön-jön... A marha meg csak áll-áll-áll... A poén, hogy utána sem láttam a fékámpáját egyszer sem felvillanni, pedig vagy 2 kereszteződést (1 piros lámpa is vót) mentem még utána. Jóval nagyobb ''tisztelettel'' követve...
Rendőr meg sehol. -
tbs
addikt
Látványos, bevallom tetszett.:!
De... Pont az ilyen bringások miatt rühellik a bicajosokat a gyalogosok és az autósok.
Pár éve próbáltam kerékpárral járni a munkahelyemre, nyár végén kezdtem. 2 hétig bírtam. Aztán az egészségem megóvása érdekében letettem a dologról. Pedig az út 3/4-e kerékpárút volt...
Ivan15: halhatatlan... Vagy hallhatatlan... (Fül. Érted.)
[Szerkesztve] -
tbs
addikt
Naja, de ezek az ''apróságok'' mind a hatékony lassulás ellen hatnak. Ültem már olyan autóban, amiben hiába támasztottam ki kézzelábbal, az 5pontos öv fogott meg fékezéskor. Ilyet semmilyen keró nem lassul ember/gép törés nélkül.
De nem vitatom, tényleg van pár előny a bicajos oldalán: ritka jó manőverezőképesség, a kakasülő miatt kvázi jobb rálátás a forgalomra, stb. -
tbs
addikt
Újpest központ - Zugló Bosnyák tér: 27perc. BKV-val 45perc.
-
tbs
addikt
Érdekes felfedezést tettem ma.
Enying-Bp., M7.
100-130km/h környékén folyamatos fékezés, gyorsítás az élet, akkor is, ha beállok egy furgon mögé... Nem érdekli az embereket a másik jóléte. Kész életveszély.
140-170km/h környékén pedig kellemesen lehet haladni. A csigák takarodnak, a gyorsabbaknak meg elég gyors... Vicc...
A 3 fizikai sáv elméleti használatáról már nem is beszélek.
Horror. Lehet a régi hetesen fogok járni. -
tbs
addikt
Az nem kérdés, hogy tudsz-é vezetni avagy sem. Én pl. nem.
Ne gyaluld. Egy nem slick lekopva életveszélyes. Túl vékony. ~3 pillanat alatt az acélsodronyokig kopik, aztán azok meg el. Alattunk szállt már el makadám úton így gumi... Még jó, hogy szuzi volt, nem fogtunk árkot/fát.
Ladaöcsibe' sperr milyen..? Nem gyengült el valamitől..? Olyat még nem szagoltam, hogy MURVÁN ne lehetne megindítani a seggét rendesen. -
tbs
addikt
Ja, most jutott eszembe, hogy a szervizben, ahol a Jazz-t piszkálgatták, van műszakiztató állomás is. Szerintetek milyen autók várakoztak műszakira..?
Segítek: 5 kutyaegyforma Opel Astra. Más-más rendszámmal és ablakmatricákkal. -
tbs
addikt
-
tbs
addikt
Mindkettőtőknek igaza van. Na ezt bogozzátok ki..!
Jobbra tartani mindig, mindenhol kötelező, kivéve balra kanyarodáskor. Lakott területen belül is. Viszont. Lakott területen (és autópályán) belül folyamatos haladásra is használható a párhuzamos sáv. Akkor, ha a jobbra lévőkben is folyamatosan haladnak. Ha nem, akkor jobbra tarts..!
Jobbról ''előzés'', párhuzamos közlekedésre alkalmas úton nem értelmezett fogalom. Leállósávon, padkán előzés a jobbról előzés. Illetve ha éppen meg akarnak előzni és te ''otthagyod''. No az is jobbról ''előzés''...
Stb. Sajnos rendőreink vajszívűek: nem mernek konfrontálódni ilyen ''kicsinységek'' miatt...