-
IT café
Kérdezés előtt az alábbi kérdéseket válaszold meg:
1.: Mennyit szánnál rá?
● Pl: "30.000Ft alatt kellene megoldani."
2.: Milyen gépre kötnéd?
● Pl: "Lásd az adatlapomon."
● Pl: "i7 11700, Asus TUF RTX 3070 OC, MSI B560M Mortar, 1db M.2 SSD."
(esetleg a ház típusával kiegészítve, a megfelelő kábelhosszúságok miatt)
+1: Van extra igényed a táppal kapcsolatban?
● Pl: Moduláris csatlakozók, félpasszív működés, halk, stb…
● Pl: "Tuningolni tervezek." (írd le mit és mennyire tuningolnál)
Ajánlott Tápegységek 2023: [link] (a teljesség igénye nélkül)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz MPowerPH #134363 üzenetére
Légy szíves, ne terjeszd ezt a hozzáállást, mert nagyon nem jó!
A magyar piacon olyan a helyzet, amilyen, és éppen a meghunyászkodó, beletörődő vásárlók miatt tudnak az ügyeskedő, csempész, a gyártót, a hazai importőrt, és az államot megkerülő feketekereskedő vállakozások üzemelni.
Tény, hogy nagyon nehéz helyzetben van az a vásárló, aki tápegységet teljesen átlátható termékláncot biztosító, annak részeként tevékenykedő (és eredményében, a gyári jótállást a fogyasztónak továbbadó), törvénytisztelő, jogkövető vállalkozástól szeretne vásárolni.
A hazai ~50-60 szereplős kínálat máris csupán 1-2-3 szereplőre csökken. (mondjuk néha 4-5-6, ha azokat is figyelmbe veszed, akiknél van a kínálatban "ilyen is, olyan is"...)
Az egészség, és az idő pedig a legfontosabb dolog az életben. Természetesen Te dönthetsz úgy, hogy bármilyen tartós fogyasztási cikkkel kapcsolatos ügyintézést te viszel végig, saját idődet feláldozva, a saját költségedre, közvetlenül a gyártóval, de kérlek, ne tanácsold senkinek azt, hogy tegyen így. Mert nem ez kell legyen a követendő példa. Nem ez a "normális" fogyasztói magatartás.
A forgalmazó (a kiskereskedelmi vállalkozás, ahol a terméket megvásároltad), a vele kötött fogyasztói szerződés által, egyetemlegesen felel a Te - törvény által meghatározott - garanciális jogaid biztosításáért. Kötelesek helyetted, a saját költségükre, a saját idejükben a javíttatást, bevizsgálást, cserét, stb. intézni.
Ha tovább tart, hát tovább tart, de a lényeg nem ez.
Hanem az, hogy ha mindenki arra érdemes helyen vásárolna, tudatában lenne a saját jogaival (és kötelezettségeivel) fogyasztóként, és egyébként nem dolgozna ahelyett a forgalmazó helyett, akinek ez kötelezettsége lenne, akkor a fentebb említett - erkölcsi, és büntetőjogi szempontból is elítélendő - vállalkozások már régen kiszorultak volna a piacról.
Márpedig Neked, nekem, mindnyájunknak ez az érdekünk. (És őszintén szólva olyan jó volna, ha mindez értő fülekre találna...)
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
● A minél pontosabb válasz érdekében olvasd el a Téma összefoglalót!
● Hirdetni csak a Hardveraprón szabad!
● Garanciális kérdések: Tápegység garancia GYIK!
- Hír Újabb, 12VHPWR csatolóval szerelt ASUS tápegységek kopogtatnak az ajtón
- Hír Megvan az első leégett NVIDIA tápadapter
- Hír ATX 3.0 szabványú az ASUS Loki tápegysége
- Hír Eléggé kompakt lett az MSI ATX 3.0-s tápbestiája
- Hír Megújultak a Corsair HXi szériás tápegységei
- Hír Hivatalosan is bemutatta az ATX 3.0-t és az ATX12VO 2.0-t az Intel
- Hír Szinte minden kiderült a VGA-k új tápkonnektoráról
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Ukrajnai háború
- Politika
- Nők, nőügyek (18+)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen