Új hozzászólás Aktív témák
-
Alaaf Pi
aktív tag
Megborította, ja. Felforgatná... Micsoda bulvár mocsok lett ez az írás...
-
Busterftw
veterán
Mondjuk epp tegnap bukott az arfolyam es 90 milliard ertek el is tunt.
Ez a hir 9 oraja jelent meg, ez alapjan mar csak az 5. legertekesebb autogyarto:Declines leave VinFast’s market capitalization at about $81 billion, making it the fifth most valuable automaker on the planet behind Tesla TSLA +0.46% (TSLA), Toyota Motor (TM), Porsche (P911. Germany) and BYD 1211 +0.41% (1211. Hong Kong).
(At $93 a share, VinFast shares were worth some $215 billion.)Ennyit a megboritasrol, lehet frissiteni a cimet es a cikket.
-
bteebi
veterán
"már a harmadik legértékesebb autógyártó lett a Tesla és a Toyota mögött. A menetelés mindenesetre nem tartott sokáig, máris zuhanórepülésbe kezdett az árfolyam."
Szóval a spekák fújtak egy nagy lufit, rövid idő alatt nagyot kaszáltak, miközben sok lelkes amatőrt megszívattak. Oké, értem.
Így vagy úgy egyébként, de kellenek az új gyártók. Legyen csak árverseny, mert akkor a végén talán kevésbé nyerészkednek rajtunk nagyo(bba)t a gyártók. Az meg amúgy is mindig jó, ha van alternatíva.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Azért nem ennyire egyszerű a helyzet.
A Vinfast és a BYD valóban megborítja a piacot. A BYD Seagull előuetes kalkuláció szernit 10 ezer eurós árról fog indulni Németországban. Tekintettel az olcsó akkumulátorra át fogja rendezni a piacot. Nem véletlen, hogy a Tesla és a BMW, 2025 kezdi el használni a nátriumionos akkumulátorokat.
A potenciális vásárlók egy része, már a kivárásra rendezkedett be. Értelmetlen megvenni a mai akkumlátorral szerelt autókat. Pillanatok alatt válnak értéktelenné a járművek. Ami onmagában nem baj, ha valaki a jármű teljes életciklusán keresztül akarja használni.Az olcsó akkumulátor bármely cég számára belépőjegyet jelentenek az EV piacra.
Legfeljebb kompromisszumokat kötnek a fejlesztések elején. Például hátsókerék hajtást alkalmaznak, az elsőkerék hajtás bonyolultabb megoldás.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Busterftw
veterán
válasz
Hieronymus #4 üzenetére
A cikk viszont egyertelmu, mert itt a piaci ertek hirtelen megugrasa a "megboritas", illetve egy szo sincs a BYD-rol.
-
dabadab
titán
válasz
Hieronymus #4 üzenetére
A Vinfast és a BYD valóban megborítja a piacot.
Ez olyan, mint amikor a kisegér meg az elefánt dübörögnek a hídon?
A BYD az egy tényleg létező autógyártó, ami komoly mennyiségben gyárt autót, a Vinfast viszont (amiről a cikk szól) meg inkább csak ígéret.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
-
L3zl13
nagyúr
válasz
Hieronymus #4 üzenetére
A BYD Seagull előuetes kalkuláció szernit 10 ezer eurós árról fog indulni Németországban.
Szerintem meg belövik annak is az árát úgy, hogy olcsóbb legyen mint a piacon már befutott márkák, de azért bőven legyen rajta haszuk.Aki hülye, haljon meg!
-
tibaimp
nagyúr
Én az ilyen "hirtelen lenyomom a Tesla-t" cégeket csak ki tudom nevetni. Majd akkor dumáljon, ha legyártott és eladott 4,5 millió autót!
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
Hieronymus #4 üzenetére
A Vinfast ott van a németeknél, kinézetre nem rossz, minőségre még nem tudom, nem voltam hozzá elég közel.
a BYD-nek köze nincs hozzá, az már épp elég nagyra nőtt Kínában, hogy komoly piaci szereplő lehessen, de a 10k€ árat nyugodtan el lehet felejteni, amikor egy Dacia sem fér be 11k alá. Ahogy a kínai belsőégésű motoros autók sem tudnak ehhez a szinthez közel kerülni még borzalmas minőség mellett sem. -
bteebi
veterán
"a Vinfast viszont (amiről a cikk szól) meg inkább csak ígéret."
Egy darabig - nem is olyan kevés ideig - a Tesla is csak egy ígéret volt. Majdnem csődbe is mentek ugye. Sőt, talán pont a "majdnem csőd" miatt kezdtek el spórolni a szenzorokon. Persze nem sok cégből lesz Tesla (sőt... igazából konkrétan egyből), de simán lehetnek sikeres(ebb)ek. Nézzünk rájuk mondjuk 5, de még inkább 10 év múlva. Persze ha már 2 év múlva csődben lesznek, akkor nem muszáj.
#8: Az egy sokkal valószínűbb forgatókönyv. Egyik gyártó se hülye, csak kicsivel kell a konkurencia alá menni. Pontosabban fogalmazva "elegendő összeggel" ahhoz, hogy inkább a te termékedet vegyék.
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Narxis
nagyúr
Lényeg, hogy végre jött egy új szereplő és megborította az autóipart, szerintem az csak jó lehet ha felkavarják az állóvizet.
I do not fear, for you are with me. All those who defied me, shall be ashamed and disgraced. Those who wage war against me, shall perish. I will find strength, find guidance, and I will triumph.
-
bteebi
veterán
"Nem is borította meg"
Mondjuk ez is igaz. De a Vinfast se, csak úgy fogalmazódott.
#14: Nyilván nem, csak ráraboltak, mint tyúk a takonyra, most meg a legtöbben nézhetnek, mint hal a szatyorban. Hosszabb távon persze nem szükségszerű, hogy megszívják azok, akik most hoppon maradtak, de ha nem hosszabb távra terveztél (és hát jó eséllyel nem), akkor eleve megszívtad. Még akkor is, ha egy idő után nem veszteséggel, vagy csak kis veszteséggel szállsz ki belőle.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
doooo
addikt
Amíg nem valami új, kínai "csoda", jöhet. Borítson!
-
angyalpc2
aktív tag
"Vinfast már a harmadik legértékesebb autógyártó."
Röhög a vakbelemValaki vágja már kupán aki az eredeti angol külföldi hír szart írja hájpolja, mert bennfentes kereskedés miatt kb el lehet ítélni. kap 1 zsák pénzt és szórja a baromságot.
A részvényeket kibocsátották, és kb a tulaj vissza vette drágán. így felpumpolta az árfolyamatot. azóta zuhan is rendesen
Anno Jorden Belfordot (megfilmesítve wall street farkasa) hasonló okok miatt vágták sittre. Szóval már a Daewoo csődjéhez hasonlítják.Még délázsiai szemmel is szar kocsi...gyakorlatilag életveszélyes.
Olyan alapdolgok nem működnek, mint az safety indításgátló(értsd beülsz és megnyomod a gázpedált mint a dodgem), index kar.
Oké hogy gyártás eleje, meg lehetnek hibát, de konkrétan az összes 999db kocsit vissza kellett hívni.A csávó akinek népszerűsítenie kellett volna. lebeszél róla, mert hemzseg a kocsi a problémáktól.
[link]
[link] de még a benzines is
Már most fenn van a legszarabb kocsik listáján
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automobiles_known_for_negative_reception#2020s
Emellé a külseje kifejezetten ocsmány és drágább mint a konkurencia. -
angyalpc2
aktív tag
https://www.hotcars.com/testing-vinfast-vf8-problems-on-road/
https://www.youtube.com/watch?v=DF7kaLTsNHQ
Új hozzászólás Aktív témák
it Grandiózus EV-stratégiával készül a Xiaomi, miközben a Vinfast úgy felforgatta az autóipart, hogy már a harmadik legértékesebb autógyártó lett a Tesla és a Toyota mögött. A menetelés mindenesetre nem tartott sokáig, máris zuhanórepülésbe kezdett az árfolyam.
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony Vegas
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Cyberpunk 2077
- Elektromos cigaretta 🔞
- Opel topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Premier előzetest kapott a Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
- További aktív témák...
- IKEA PAX Gardrób rendszer !!!Féláron Eladó!!!
- LG 49WQ95X-W Super Ultrawide Gamer Monitor! 49"/5120x1440/Nano IPS/144hz/G-sync-Freesync/Type-C/HDR/
- LG 34GP950G Ívelt Ultrawide Gamer Monitor!34"/3440x1440/Nano IPS/180hz/1ms/G-sync Ultimate/HDR600
- Új Lenovo ideapad 5 14ALC05 Fémházas Ultrabook -25% 14" Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 6Mag 8/512 FHD
- EDIFIER MR4 Studio monitor hangfal pár, nagyon keveset használt, garancia 2025.7. -ig
Állásajánlatok
Cég: Devops Team Kft.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest