- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maksifül
senior tag
Senki ne vásároljon a Megapixel üzleteiben, ha azt akarja, hogy ne csak addig legyen kedves a cég számára, amíg a pénze be nem kerül a kasszába, hanem akkor is, ha a problémáit kell orvosolni.
Sajnos, tapasztalatlanságomnak, és jóhiszeműségemnek köszönhetően vásároltam e cégnél egy Canon 350D készüléket 187.500 forintért. Apró hibája lett az idők során, ezért visszavittem garanciális szervízbe. A törvény előírja, hogy a javításnál törekedniük kell arra, hogy legfeljebb 15 nap alatt megjavítsanak bármilyen készüléket. Ez az időtartam igen hosszan elhúzódott, és mikor 42 napnál jártunk, úgy döntöttem, hogy elállok a szerződéstől, vagyis nem tartok igényt a mindaddig javítatlan készülékre, hanem követelen, hogy fizessék vissza a teljes vételárat. Ez idő alatt semmilyen tájékoztatás nem kaptam, hogy is áll a javítás. A 49/2003-as GKM rendelet 5§ értelmében átvételi elismervényt sem adtak a gépről, ami szabálysértésnek minősül:
''Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.''
Az üzlet dolgozói nemcsak, hogy nem ismerik a rájuk vonatkozó törvényeket, de még meg is akarják magyarázni, hogy annak, aki már olvasta azt, nincs igaza. Nem mintha, nekik, mint alkalmazottaknak bármi érdekük is fűződne ahhoz, hogy a vásárlónak igaza van-e a céggel szemben, vagy sem? Ők csak kötözködnek.
Rá 10 napra, hogy ezen szándékomat közöltem a DigitalZoom Kft-vel írásban, s időközben kénytelen voltam vásárolni egy másik, hasonló kategóriájú fényképezőgépet, mert az előzőt nem javították meg időben, felhívtak, hogy kész a gép, s mehetek érte. 52 nappal a javításra beadott időponttól számítva, holott 15 nap alatt kellene törekedniük erre.
Azóta sem vettem át az ''állítólagosan'' megjavított gépet, írtam a Vásárlók Könyvébe, beszéltem a tulajdonossal aki lekezelően beszélt velem, és közölte, hogy felőle bíróságra is mehetünk, és hagyjam már békén ezzel a dologgal, mert esze ágában sincs foglalkozni a panaszommal.
Nagyon remélem, hogy mások nem esnek bele ebbe a hibába, és inkább máshová viszik a pénzüket, ha fényképezőgépet, vagy hasonló műszaki dolgokat szeretnének vásárolni, mert az Megapixel-nél csak addig fontos egy fogyasztó, amíg a pénze be nem került a kasszába. Utána már csak egy kellmetlenkedő tag lesz, akivel vitatkozni kell, és mihamarabb megszabadulni tőle...Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
PLacc
senior tag
Sajnos ez Mo.
Ha jogosnak érzed a panaszod, írj a Budapest Békéltető Testületnek, ők utasíthatják a céget, és rövidebb, mint egy normál bírósági eljárás.
Viszont azon csodálkozom, hogy átvételi elismervény nélkül leadtál egy 190k-s gépet javításra. Így gondolom igazolni sem lehet igazán, hogy 1 napig ültek rajta vagy 2 hónapig... -
Maksifül
senior tag
Jegyzőkönyvet írtak róla, ami az átvételi elismervény mellett szintén kötelességük. azon megvannak a szükséges adatok, kivéve azt, hogy mikorra lesz kész a gép, és mikor vehetem át azt javítva.
a 49/2003-as GKM rendelet értelmében:
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
5. § Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
-
Maksifül
senior tag
Úgy gondolom, hogy ha 15 nap van előírva nekem valamire, akkor még ha veszettül törekszem , akkor is legfeljebb 20, neadjisten 25 nap alatt elvégzem a kötelezettségemet. De nem 52 nap alatt, ami többszöröse az elvártnak... És akkor gondolom, nem én vagyok a legrosszabb helyzetben, mert tutira vannak olyankok, akiknek sokkal tovább kell várniuk, mert esetleg ők nem verik ki a balhét, és az ő dolgaikon 3-4 hónapig is ülhetnek, mondván, hogy ''mi bizony nagyon törekszünk''
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
pitman
őstag
Az a probléma, hogy nincs előírva határidő. Törekednie kell arra, hogy 15 napon belül a probléma megoldódjon. Ha 15 napon belül elküldi a szervizbe, netán egyszer még érdeklődik is a helyzet állásáról, akkor a kötelességét már megtette. Természetesen, ha mondjuk 30 nap eltétével sem készült el, te bemész érdeklődni, neki pedig halvány segéd fogalma sincs róla, hogy milyen állapotban van a gép és miért nincs még kész, akkor nem törekedett semmire. Ez esetben már esetleg lenne értelme valahova fordulni, feltéve, hogy elér vele az ember bármit is. Ha viszont a szerviz vár az alkatrészre már 30 napja és ezért nincs meg a gép, akkor ő törekedett a javításra. Sajnos ez van...
-
Maksifül
senior tag
Mindössze egy gombja nem funkcionált a gépnek, szerintem egy sima szoftverfrissítéssel meg lehetett oldani a problémát.
A gondot az jelenti, hogy nem küldik a gépemet a szervizbe másnap, ahogy leadtam, hiszen akkor ''sokba'' kerülne nekik a szállítás postán, futárcéggel, hanem inkább várnak 1-2 hetet, amíg összegyűlik jónéhány javításra szoruló gép, és együtt postázzák őket.. Persze ezt eljátsszák visszafelé is, plusz még hozzájön a szervízben eltöltött idő. Ha törekednének, akkor nem szarakodnának a postaköltséggel, hanem mindent idejében feladnának, és követelnének vissza.
Engem, mint fogyasztót, marhára nem érdekel, hogy hova küldik szervizelni a gépet, mennyi ideig dolgozik rajta a szerviz, mennyi idő alatt szállítja a futárcég. Nekem csak és kizárólag a forgalmazóval van szerződésem, melynek értelmében nekik törekedniük kell arra, hogy a hibát legfeljebb 15 nap alatt kijavítsák.
Az hidegen hagy, hogy a szállítókon, és a szervizen hogy veri le a port, teljességgel hidegen hagy. Velük a forgalmazónak van szerződése, nem nekem, mint fogyasztónak.Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
pitman
őstag
Ezt én értem, és a helyedben természetesen én is fel lennék háborodva, de ha ő elküldte a gépet, megtette a kötelességét. Innentől nem tehetsz semmit, mert ő törekedett rá..., az más kérdés, hogy nem sikerült és neked nincs géped...
Ha nem küldte el 15 napon belül, akkor viszont neked van igazad.
Az megint más kérdés, hogy összevárnak több gépet és úgy küldik. Ha nem így lenne, nem annyiért kapnád a gépet, amennyiért kaptad, hanem annyiért, mint a hivatalos fogalmazónál. De ezzel nyilván tisztában voltál, amikor ott vásároltál.
Természetesen ezzel nem azt mondom, hogy egy itthon szervizelt gép esetleg gyorsabban elkészülne, de jó esély van rá, főleg, ha a szükséges alkatrészekre nem kell várni.
Sajnos ez a törvény nem a fogyasztót védi...
(Egyébként nem biztos, hogy egy hibás nyomógomb szoftveresen javítható.). -
Maksifül
senior tag
-
Cyberslider
őstag
Hát ezzel bíróságra ne menjél mert sajnos nincs sok esélyed.
Sajnos itt tart ez az ország.
Én pl. többet fizettem egy gépért azért, hogy hivatalos szervíz vállalja a garanciát. Nekem ennyit megér, de szívem szerint (most mindenki gondolkodjon el ezen a két szón......) külföldön vennék mindent, mert ott van garancia, ráadásul korrektek is. Itt max. meglepődök és még én verem a s** a földhöz, ha korrekt céggel találkozom.
Ez a max, amit tehetsz, felhívod az emberek figyelmét. Sajnálom!https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/cyberslider/index.html
-
pitman
őstag
Miért nem? Erre simán mondhatja, hogy racionális gazdasági szempontok alapján várt össze több gépet, de attól függetlenül, hogy nem gyűlt össze a megfelelő mennyiség, ennek ellenére ő már az 5. napon elküldte....
Itt minden attól függ, hogy ki mit tud írásos dokumentumokkal bizonyítani. Ha ő a saját állításait tudja, akkor ezzel le is fedte magát (és esetleg hitelrontásért elővesznek majd téged, amiért nagy nyilvánosság előtt terjesztesz bizonyos információkat).
Mindezektől függetlenül továbbra is azt mondom, hogy nincs ez így jól, de a jelenlegi törvényből sajnos ez következik.
Illetve nagyon meg kell fontolni, hogy hol vásárol az ember, mennyiért és milyen feltételekkel. De nyilván ezekkel te is tisztában voltál a vásárláskor és vállaltad döntésed minden következményét... -
Terapeuta
őstag
Emlékszem mikor vettem tőlük a gépem, annak ellenére, hogy telefonon mindent leegyeztettem velük, és kétszer is csekkoltam, arra nem voltak képesek, hogy a gépet és a memóriakártyát egy helyre vigyék. Még szerencse hogy csak két boltjuk volt...
Én már akkor kiakadtam tőlük, és megfogadtam, hogy sose vásárolok tőlük.Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
rumos14
nagyúr
válasz Terapeuta #12 üzenetére
huh én 2 éve a gépemet náluk vettem, de hálistennek nem volt semmi gond, a gari pont holnap jár le
tegnap egy tokot vettem náluk anyós gépéhez, hát tényleg nem votlak a helyzet magaslatán. 3 eladó kászál összevissza, egyik leugatja a másik kettőt, hogy kapcsolja feljebb a klímát, meg vazze nyitvahagytad a kaszzát. amíg bent voltam, jött be egy csóka, aki a Mio P550-ére akart fóliát venni. először egy 4,3-asat, utána egy 2,8-as kijelzőre való fóliát akartak rátukmálni. a sztem általuk is forgalmazott P550-nek pedig épp 3,5-ös kijelzője van. -
Möhe
addikt
Hát én is voltam a nemrég nálunk nyitott boltjukban Ny.Mo-n és rákérdeztem egy konkrét tv-re és a srác rá is vágta hogy az nem a magyar piacra gyártott és vegyem meg a kisebb számozásút az jobb!Kérdeztem az árát és beült a gépbe megnézni az árlistát.Lehet nem is azért ,közben felhívta a cég egyik emberét és kérdezte töle hogy leküldte-e nekik a legfrissebbet( közben mondta hogy átlagban 200k körül mozog az ára )és csak beszélt másról a telefonba majd hátrament.Otthagyott mint eb a sz@rát.Pedig 10kval láttam náluk olcsóbban a most kiszemelt tv-t mint máshol itt a városban.MM-nél hülyék,náluk meg a tuskók vannak .
-
t-e-s-a
csendes tag
Maksifül: Annyit elértél - a célod volt - hogy pl én nem fogok ott vásárolni. Pedig most időszerű egy digi gép vétele.
De valszeg az írásod nélkül sem választanám őket, mint ahogy még néhány másikat sem.
Nekem nagyon fontos, hogy a gépnek magyarországi hivatalos forgalmazója legyen a bolt, magyarországi garanciával. És nem érdekel, ha ezért néhány ezerrel többet kell fizetme, ha már úgyis kiadok azt a több 10E forintot.tesa - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - auto emoción
-
Maksifül
senior tag
Nem hinném, hogy az hitelrontás lenne, ha elmondom a tapasztalataimat, és másokat óvva intek attól, hogy ugyanabba a szarba lépjenek, amibe én léptem. Valótlant nem állítok, amit meg olvashattok, azt maguknak köszönhetik. Elvégre szólásszabadság van.
Mert ellentétben a Mpikszel-lel, én a vásárlók érdekeit tartom szem előtt.
Az új gépemet szintén EU-s garanciával vettem, mert nekem igenis fontos a 2 év jótállás, de már azelőtt jeleztem abban a másik üzletben, mielőtt kifizettem a gépet, hogy ajánlom nekik, hogy ha neadjisten szervizelésre kerülne a sor, nem fog ennyi ideig tartani, mert már a MP-el is pereskedni fogok emiatt.
Persze, azt a választ kaptam, hogy náluk ez nem fordulhat elő. De ha mégis, én szóltam előre...Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
Maksifül
senior tag
Békéltető Testületi határozat született az ügyben időközben. A Megapikszel sem a tárgyalásra nem jött el, sem a határozatban foglaltakat NEM teljesítette mind a mai napig.
BT határozat:
Első lap
Második lapMellékelem a Szállítólevelet is, hogy mindenki láthassa, mennyire hiteltelen, bárki által elkészíthető "bizonyítékról" van szó, amit a Megapikszel a Békéltető Testületi tárgyalásra küldött, próbálva igazolni azt, hogy ők bizony mennyire törekedtek arra, hogy a javítást legfeljebb 15 nap alatt elvégezzék.
Sem pecsét sincs rajta az állítólagos "szállítótól", sem aláírás de meg Cél raktár sem, ahova egyáltalán szállítani kellene a holmit, no meg a gépet sem lehet beazonosítani sorozatszám nélkül, ráadásul én csak vázat vettem, és azt is adtam le, nem pedig egy kitobjektíves 350D-t. Szóval nagy kamu az egész. Ezért mondtam, hogy ilye szállítólevelet bárki csinálhat otthon, és ráteszi a sajtá pecsétjét, oszt jóvan.
SzállítólevélMost már ki-ki maga eldöntheti, hogy mennyi bizalmat fektet egy olyan cégbe, mint a MP.
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
ottkar
addikt
Mondjuk én itt egy dolgot nem értek. Felszólítod a leendő vásárlókat hogy ne vásároljanak itt. A bolt tehet arról hogy meghibásodott a készülék? A bolt tehet arról hogy a szervíz ennyi idő alatt javította meg a készüléket? Én pld leadtam TV-t javítatni a szervíz elküldte az alkatrészigénylést a gyártónak aki több mint egy hónap múlva intézte el. Erről a szervíz tehet?
-
ottkar
addikt
A boltnak semmi köze nincs a garanciális javításhoz. Azt a forgalmazó biztosítja. Nem tudom hogyan és miért terjedt el ez a téveszme.A hivatalos magyar forgalmazó által a szervízeikben se tudják a gépet két hét alatt megjavítani. Ne keverjük a két hét az nem kötelező javítási határidő.
-
Maksifül
senior tag
A bolt a forgalmaz, vagy kereskedő, tömindegy hogyan nevezzük, CSAKIS ő felelős azért, hogy a fogyasztó garanciális problémáit a jogszabályokban előírtak szerint TELJESÍTSE, intézze. Mivel a fogyasztó csak vele áll szerződésben, sem a szervizhez, sem aenki máshoz nincs köze!
"4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."Magyarán szólva tökmindegy hogy hogyan intézi a szervizeltetést a kereskedő, de nem okozhat vele jelentős kényelmetlenséget, és minden lehetőségével arra kell törekednie, hogy a javítást max 15 nap alatt elvégeztesse.
Esetemben a szerviz a legkevésbbé sem felelős az 52 napos javításért.
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
Maksifül
senior tag
Ennyi marhaságot ne hordjál már össze kérlek, inkább olvasd el a jogszabályokat, meg az adás-vétel vonatkozó rendeleteit.
És ki beszélt kötelező 2 hétről?
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
#27070592
törölt tag
Az a gond ezekkel a szakszervizekkel hogy alapvetően nem lehet nyereséges a működésük és senki nem foglalkozik vele szivesen. Kinek érné meg az ha egy adott gyártó nyolc éven belül kiadott termékeihez minden egyes bizbasz alkatrészből ott tárolnának egy fél raklappal a szerviz raktárában, hogy minden garis vagy nem garis problemet pikpakk javítsanak?
A tulajok akik megnyernek egy ilyen szerviz-szerződést, tök átlagos pénzéhes vállalkozók szvsz és eszük ágában sincs a saját bizniszük alatt vágni a fát.Szerintem nem lenne hülyeség ha egy világcég nonprofit szervizt működtetne amit mondjuk a termékek kisker árának néhány százalékából fenn lehetne tartani. A vásárló is szivesebben venne olyan cuccokat amiről tudja hogy ha gond van vele akkor jó eséllyel javítják. Én szivesen fizetnék pár százalékkal többet, ha cserébe ilyen szolgáltatást kapnék.
De lehet hogy ez is egy hülye vízió. Magyarország, Észak-Nyugat Balkán, 2008 -
BEE
addikt
Mindenkinek annyi joga és lehetősége van, amennyit kiharcol magának !
Tehát most úgy veszem, hogy értem is kűzdesz !Az Internet pl egy igen jó eszköz ehhez, ha a simlis cégektől
átirányítják a vásárlókat a korrektebb helyekre, az meg fog jelenni a kasszában.
Másból meg úgysem értenek.BEE
Fradi volt, Fradi lesz, amíg a földön ember lesz !
-
Maksifül
senior tag
-
Maksifül
senior tag
Végre sikerült a Budapesti Kereskedelmi- és Iparkamarának is közzétennie a honlapjukon a határozatot.
BT határozatLuxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
Maksifül
senior tag
Bírósági tárgyalás kitűzve szeptember közepére.
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
-
johnjohn
addikt
Ilyen esetekben jön jól bizonyos ismeretségi kör!Az egyik barátom papája az USA követségen dolgozik,és ha intézni kell valamit, a követségre rendelt tengerészgyalogos srácok szokták civilben elkísérni a kellő nyomaték kedvéért.A múltkor véletlenül már használt gumival kapta meg az új autóját, és a szerviz rögtön kicserélte a gumikat újra! Bár igaz, az öt személyes autóba csak négyen tudtak nagy nehezen beülni !
-
johnjohn
addikt
válasz philoxenia #41 üzenetére
-
Maksifül
senior tag
Újabb fejlemény.
Mindazokkal örömmel tudatom, akik kételkedtek abba, hogy a"törekedni kell, hogy 15 napon belül kijavítsák" jogszabály mennyire kötelező érvényű a kereskedőkre nézve, elárulom, hogy polgári peres eljárásban a bíróság elmarasztalta a Megapixelt, és minden tekintetben jogosnak tartotta az elállást, a vételár, perköltség, ügyvédi költség, kamatok követelését.
Ők fellebbeztek. Jelenleg fellebbezési tárgyalásra várunk.Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
-
Melez
csendes tag
Közben márciusban megszűnt az üzletlánc - legalábbis nekem ezt mondták a deák téri boltjuk helyén nyílt üzletben. (Mondjuk a mailcímükről, amit én próbáltam vissza is dobta a levelemet a mailer demon.)
-
LaMotta
aktív tag
Jobb is ez így mindenkinek . Nincs szükség a "szürkeimportra". És törekedjetek Ti is arra, hogy ha Magyarországon vesztek garanciális terméket, akkor annak legyen valamiféle normális szerviz háttere. Pl. az adott márka esetében a Camera Kft.-nek kellett volna lennie, ha a Canon Hungária általi gépről lett volna szó, de mivel a termék közvetlenül Németországból lett beszerezve, valószínűleg szintén egy ottani Kft. által... Ezért ment lassan a rendszer. Átveszik a vásárlótól.. Onnan elkerül a behozóhoz... Ő valamikor kimegy áruért.. Leadja a szervizes gépet.. Ott szervizbe viszik, vagy maszekban javítani próbálják... Majd ugyanez visszafelé. Ez alapból nem lesz 10-15 nap.
Működnek külföldi szervizelések... De az legalább működik (pl. Acer Laptopnak Cseh-ben van, talán volt 1 hét a javítási procedúra).. Szóval érdemes megbizonyosodni előtte, hogy ha Mo-on (egy nem elismert kereskedelmi egységben) venni szeretnél valami terméket, annak milyen hivatalos szervizelés formái vannak. És ha x helyen azt nem biztosítják, akkor azt nem szabad megvenni.
Sajnálom, Maksifül, hogy ezt kellett átélned. -
LaMotta
aktív tag
Ebben teljesen igazad van. Csak az a probléma a véleményem szerint, hogy ilyen "lehetőséget" egyáltalán nem kéne "ajánlania" egy üzletnek sem . Akkor már jobban jár az ember, hogy ha közvetlenül külföldről vásárolja meg a terméket, mert akkor már Ő tudja egyből felvenni a kapcsolatot a célszervezetekkel, kikerülve a résztvevőket és megspórolva sok időt.
-
Maksifül
senior tag
Azért a cég még nem szűnt meg. És meg is fogom kapni tőlük a pénzemet, ha törik, ha szakad!
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
sanyixXx
senior tag
hogy áll a dolog?
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- PlayStation 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hobby elektronika
- További aktív témák...