- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz agoka07 #5260 üzenetére
Szia!
Egy hónapja csináltam egy OFF Abarth 124-en, ami nagyjából egy MX-5 ND ezen leírás alapján: [link]. A nem Mazda releváns lépéseket hagyd ki.
Az előkészület kb. 2 óra. 56.xxxx verzióról indultam, frissítés 70.000.100-ra és Fiat/Abarth moddolás kb. 2 óra, beépítés nekem 9 óra munka volt, de nem csesztem össze semmit.Biztosan van 100%-ban Mazda leírás a neten.
-
TheMartin03
tag
válasz agoka07 #6818 üzenetére
Szerintem csak szimplán sok a méter az injektorokban, és nem tökéletes a porlasztási képük, emiatt kissé bekopog. A telt DPF nem hiszem hogy kiadna ilyen hangot, maximum ha állandóan regenerálna. De ezt sem feltétlen gondolom, mert ahhoz a hidegen beindított motortól kell legalább 5km, mire úgy bemelegszik, hogy elkezdje. Már kaptál volna egy hiba visszajelző lámpát és/vagy átkapcsolt volna a túlságosan telített DPF miatt egy nagyon lefolytott üzemmódba.
Én a 2012-es 2.2D Mazdámat 240-250 ezer km-el használom elsődlegesen városban, és ha akar, városban is tud regenerálni. Viszonylag jók a regenerációs képességei/elvárásai az autónak. Ha minden jó rajta, és nem teljesen kukák a porlasztók, akkor simán elevickél.
Az enyém 350-380km-t tud regeneráció nélkül menni.[ Szerkesztve ]
-
nyepi
tag
válasz agoka07 #6818 üzenetére
258 k-nál már sokminden lehet ennél a motornál. Szerintem az injektorok kopognak már be. Elég költséges a javítás, mivel nem lehet felújítani, csak cserélni, olyan 160 k/db. áron. A rossz injektor dugíthatja a DPF-t (viszont az eldugult DPF elviheti az injektorok korrekciós értékét, ami arra enged következtetni, hogy cserés az injektor, szóval kicsit a tyúk és a tojás esete). Ameddig nincs hibakód, szerintem hajtsd. Figyeld az olajszintet, nehogy felhíguljon a gázolajtól. Ha eléri a nívópálcán a "X"-et akkor csere. Ha lesz hibakód (szinte biztos, hogy DPF regeneráció gyakoriság), akkor költséghatékonyság miatt én a DPF mosással kezdenék.
(a 2012-es 2.2 dízel motor teljesen más. Semmi közük egymáshoz)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Vezetékes FEJhallgatók
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel