Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubee82
őstag
válasz philoxenia #951 üzenetére
Köszi
Boxer
Te fogod Köszönöm kedvességed
-
heihachi
addikt
Jó, rendben, természetesen amit mondtam az túlzás volt. De ez akkor sincs rendben így, hogy ilyen körülmények között karácsony előtt sztrájkolhatnak, és senki nem tesz semmit. Ezt egyszerűen senki más nem tehetné meg ebben az országban, meg nem is merné megtenni.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
Morris
veterán
válasz heihachi #954 üzenetére
Pedig látod mi van most is. Egyébként most példának itt van a BKV is. Ők is sztrájkolni akartak. De be lett tömve a pofájuk 40mrd forinttal. Amit természetesen én, Te sőt az ország adózó állampolgárai fizettek ki.
Most komolyan. Mi közöm a BKV-hoz? Hol érdekel engem az, hogy egyszerűen annyira hülyék, hogy nem tudnak profitorientált céget csinálni a szemétdombból? És én fizetem ki az adóssága egy részét? Aki kifizeti a jegyet, bérletet stb. Akkor nem veszek jegyet én sem. Ha már az adómból adtam nekik pénzt az államon keresztül!
Tiszta szégyen ez is. Én tuti nem adtam volna nekik egy kurva fillért sem. Édekes, Londonban meg tudták oldani ezt a helyzetet. Ott a busz hátsó ajtaján nincs felszállás. Csak elöl. Ha nincs jegyed, veszel vagy leszállsz. Ha hátul szállsz fel, addig nem indul a busz amíg előre nem méssz és igazolod a jogosultságod az utazásra. Ennyire egyszerű.
De ugye a birka magyarok ezt nem tudják megcsinálni. Sőt, szerintem ezek ilyen direkt hülyék.
A MÁV-nál is beléptető rendszert kéne alkalmazni. Ha nem is szűnne meg 100%-ban a blicc, legalább csökkenne![ Szerkesztve ]
-
-
Morris
veterán
válasz FehérHolló #956 üzenetére
De ez valamilyen szempontból jobb is.
Csak ugye a gond inkább az, hogy én egyszer megpróbáltam, sőt meg is csináltam, hogy érvénytelen jegyet mutattam nekik. És csodák csodájára átengedett.
Tegyük hozzá, hogy az utazási költségem teljes mértékben fedezve van a munkáltatóm által.
Ez a vicc. Sőt. Akik ugye ott állnak és "ellenőriznek" (tisztelet a kivételnek), azoknak havonta fizetést kell adni. Ami megint egy részről (munkahelyteremtés) jó, másrészről (plusszköltség) rossz.
Amúgy csak Pesten nyomják ezt a "beléptetős" okosságot?
Mert őszintén szólva Békés megyében ilyet még nem láttam. De Szolnokon sem! -
bdav
őstag
ez itt off:
tömegközlekedés alapvetően nem biztos hogy nyereséges tud lenni saját magától, kell neki a támogatás. BKV 40mrd-je még mindig eltörpül a MÁVnak adott pénzek mellett, de annak legalább _némi_ látszatja is van: új buszok, új villamosok, felújított 2es metró, stb... (persze tudom a felét ellopják, de mégis valami lesz belőle amitől jobban érzi magát sok utas)."Ott a busz hátsó ajtaján nincs felszállás"
próbáld meg ezt eljátszani a Ferenciek terén levő 7es busz megállóban reggel 7-9 között. Olyan anyázást még nem látott a világ mint ami ott lenne (azon kívül hogy 10 perc lenne felszállni). Londonban a metróvonalak viszik az utasok nagy részét, de amíg nálunk a buszokra ilyen terhelés jut, addig ezt az elsőajtós felszállós mókát egész nyugodtan el lehet felejteni.10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
-
philoxenia
MODERÁTOR
Látszat a MÁV-nál is van, csak nem utazol arra, én például a BKV fejlesztéseinek gyakorlatilag a száz százalékát nem látom és nem használom, vidéki lévén.....
Gondolom Te meg a MÁV-nál felújított vonalakon nem jársz. Azonkívül mi lenne, ha a BKV az utakat is fel kellene újítsa, mint a vasút a pályát.
A buszra a mi Volánunknál is csak elöl szállhatsz fel évek óta....[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Morris
veterán
Természetesen teljes mértékben egyetértek azzal, hogy a tömegközlekedés egyáltalán nem lehet nyereséges. sőt. asszem nincs is olyan ország amiről tudnék, hogy megéri. Ami nagyban kompenzál az a teherszállítás.
De ugye már azt is eladtuk Csak így tovább fiúk HajráhajráTudom, hogy itt Mo-n nem lehet eljátszani az első ajtós felszállást. ez tényleg így van ahogy leírtad
philoxenia: Nálunk Békéscsabán a helyi járaton is csak elöl van felszállás. De ugye ez már a Volán. És nem BKV.
Egyébként a 120-as vonalat most újítják. (Budapest-Szolnok-Békéscsaba) Már kész van belőle kb 70%. És tényleg jó!
Csak ugye az áhított 140-160km/h sebességet nem fogják tudni elérni a helytelen technológia alkalmazása miatt. (gondolok itt arra, hogy pl kézzel rakták le a betontalpakat.) tiszta vicc ez is[ Szerkesztve ]
-
glutamin
őstag
A személyszállítás mindenhol a világon veszteséges üzletág. Abban viszont valóban igazad van, hogy a jelenlegi pénznyelő gazdálkodáson változtatni kellene. Ez így nonszensz, hogy mindig minuszba mennek minden évben. Pontosan határozzák meg a működési költségeket, ehhez legyen korrekt állami dotáció és abból hozzanak ki nullszaldós eredményt. Sajnos a felsővezetők pénzéhes, tolvaj viselkedéséhez ez nem passzol.
Az árufuvarozást ne keverjük ide. Az egy jó dolog, hogy végre különvették a MÁV-nál is. (asszem ez valami Eu előírás is volt)
[ Szerkesztve ]
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
bdav
őstag
válasz philoxenia #960 üzenetére
"Látszat a MÁV-nál is van, csak nem utazol arra" na látod ez lehet. Pedig elég forgalmas vonalon járok, de itt 0 azaz 0 fejlesztés volt az elmúlt 5 évben.
"A buszra a mi Volánunknál is csak elöl szállhatsz fel évek óta...."
az kb. mindig is így volt, legalábbis nálunk is. csak azok a buszok összehasonlíthatatlanul kevesebb utast szállítanak és ritkábban járnak mint a 7es amivel nagyon szívesen dobálózom példaként. szóval ha most 5-6 percig tart felszállni akkor azt ki lehet bírni
Az említett időszakban és helyen ha 5 percig nem jön busz már nem lehet elférni a megállóban kb. Nem ugyanaz a kategória.Ja és egyébként ezzel az erővel a villamosokra is csak az első ajtón lehessen felszállni? mert az ugyanaz mint a busz ebből a szempontból. Ez még viccesebb ötlet.
BKVval egyébként szvsz szolgáltatásilag nincsenek akkora parák (mint a mávval), legalábbis a belvárosban (Hungária krt-n belül) nem; a jegyrendszert én átdolgoznám időalapúra a vonaljegy helyett, zónás bérletet csinálnék, valamint automata beléptetőkapu a metróba, buszokra meg több ellenőrt (mivel a metróra kevés fog kelleni)
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
glutamin
őstag
Tegnap vinnyogott a miskolci szakszervezeti vezető, hogy milyen szívás, hogy 2 óra alatt ér a vonat Bp-re, holott ez már 50 éve si így volt. Nem járt még Nagykanizsán, oda 3.5 óra, pedig a táv kb ua (szintén végig villamosított fővonal) és az egy megyei jogú város, tehát nem is annyira falu.
[ Szerkesztve ]
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
heihachi
addikt
válasz philoxenia #960 üzenetére
Sőt, Miskolcon is csak elöl lehet felszállni. Ha nagyon nagy a tömeg, akkor ki szokták nyitni mindegyik ajtót, de van amikor a tömeget az első egy ajtón szállítják fel. Soha senki nem anyázik. Ez a rendszer, ezt kell szeretni.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
Morris
veterán
A villamosokat ezért is nem említettem, mert ott lehetetlen az első ajtós felszállás.
De a buszos dolog tényleg jó lenne. Ha Londonban működik akkor itt is kellene. London mellett szól, hogy ott kb 10 millióan élnek és mégis...
Hát aki most a metrónál ellenőriz nyugodtan mehetne buszra, villamosra, mert a beléptető kapu ott tuti, h működne.Nem akartam belekeverni a Cargo-t, csak megemlítettem, mint egyetlen nyereséges szolgáltatást vasútéknál
-
bdav
őstag
"Ha Londonban működik akkor itt is kellene"
miért? ez nem London, ez Budapest. Más város más problémák, nem feltétlenül ugyanaz a megoldás az üdvözítő. (még1x mondom, a 10 millió londoni az elsősorban metrózik / vonatozik mert azzal kb. bárhova el lehet jutni, busszal kevesebbet járnak)
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Morris
veterán
De ha már annyira mindenben a nyugatra akarunk hasonlítani és hozzájuk hasonulni, akkor nem a hülyeséget kéne ellesni és alkalmazni, hanem ami esetleg jobbá is tenné az életünket.
Londonban nincs troli és villamos.
Csak busz, vonat, metró. ennyi. És hidd el rengetegen buszoznak. Volt szerencsém nem egyszer nyomorogni .
Mégpedig azért mert a heti buszbérlet a legolcsóbb. A metró baromi drága. -
PazsitZ
addikt
válasz philoxenia #960 üzenetére
Van látszat, de engem délkelet Magyarországon nem vigasztal, hogy a Pest-Bécs vonalon feltehetőleg normális menetidő, vonat és tisztaság van-volt-lesz. Ez a régió pedig egyfolytában olyan 10-20 év hátrányban van.
- http://pazsitz.hu -
-
bdav
őstag
"Londonban nincs troli és villamos"
ezt most nem tudom hova tenni. akkor itt se legyen?
én amikor Londonban jártam eszembe se jutott buszra szállni. 1es zónás metróbérlet és bárhova simán eljutottam vele ahova akartam.
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Rive
veterán
Lehet, hogy unnepek alatt is folytatodik a sztrajk.
Lincseles lesz.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Wolverine
félisten
A BKV-sek azért sztrájkoltak volna, mert a cég perpill. a működőképesség határán egyensúlyozik. Erős a gyanúm, hogy a forgalomba kiadott járművek jelentős része igazából alkalmatlan lenne a közlekedésre... Ha leállna a cég, az nem kicsit lenne erős; képzeld el, hogy - ha jól látom, Csabán laksz - Békéscsabán és a 10 kilométeres körzetében semmilyen buszközlekedés nem működik; szvsz ott is megállna az élet egy kicsit... Én ugyan itt lakom most Budapesten, de azt mondom, hogy egy BKV-sztrájkot elfogadtam és támogattam volna, mert jogosak az indokaik, amiért ezt meghirdették. Gaskót viszont meg fogom dobálni nagy, kemény, esetleg életveszélyes tárgyakkal...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
BITBOYS
addikt
Mi lesz azután ha abbamarad a sztrájk? Remegő kalauzok és jegyárusok?
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
Morris
veterán
válasz Wolverine #974 üzenetére
Értem, de szeritem a Körös Volán nem küszködik olyan problémákkal mint a BKV. egyébként valóban, itt is megállna vmilyen szinten az élet.
Mondjuk én személy szerint jogosnak tartom a MÁV sztrájkot is. Mégpedig azért mert a pl egy kocsivizsgálón hatalmas felelősség van. és ehhez képest tényleg minimális pénzt kapnak. Csakúgy mint a forgalmisták. Ők sincsenek megfizetve hidd el. Egyetlen apró nemodafigyelés és frontális ütközéses vonatbaleset a vége ahol legrosszabb esetben is 200 ember halhat meg. És kevesebbet keresnek mint a BKV-sok, meg a reptéri dolgozók sajnos...
Egy szó mint szász, támogatom a sztrájkot, de nem az év utolsó heteiben. Ez egy nagyon szemét dolog volt a Gaskótól.
-
nagyúr
Amúgy megjegyezném, most, hogy 30%-kal csökkent a benzin ára, a vonat még kevésbé versenyképesebb ezen az áron...
még akkor sem, ha nincs sztrájk.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
philoxenia
MODERÁTOR
Akinek kocsija van, annak eddig sem volt olyan útvonalon, ahol jó a burkolat, elviselhető a forgalom és tudsz parkolni olcsón, vagy ingyen.
Amúgy javaslom, Gaskót koronázzák királlyá. A Duna jegén. Most.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
leviske
veterán
válasz philoxenia #978 üzenetére
Te jó ég! Belegondoltál, hogy a Bp-iek a Dunából isznak? Ne pont a dunába fulladjon már bele...
Inkább az Amazonas jegén a krokik közt.
(#914) BITBOYS: Igencsak elfajult a világ, ha egy ilyen tettért is fizetni kell...
[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
válasz philoxenia #978 üzenetére
Egyetértek; de szöges koronával, és utána vigye fel a keresztjét a Gellérthegyre, majd feszítsék meg
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz philoxenia #982 üzenetére
Bárány Balázs szóvivő? (vagy hogy a tökbe hívják...)
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Mr.Grincs
veterán
Mi a helyzet ezzel a sztrájkal most? Láttam gaskó épp pofázta hogy karácsonykor is sztrájkolni fognak mostmár elmehet megb@szni a jó kurv@ anyját ezzel az egész cirkusszal. Ennyire nem kell a pénze a máv dolgozóknak vagy mi a halál? Én örülnék hogy van melóm és nem raknak ki, hiába szar akkor nem ott kell dolgozoni. Nem fognak kapni amiből nem jár és kár is nekik ezen vetyengeni. Ezzel csak az emberekben megy föl a pumpa és mégjobban megutálják a vasutat és annak dolgozóit. Kíváncsi vagyok lesz e képük jegyeket kérni a vonatokon amikor befejezik elkérni ezt az egészet az biztos hogy egy pár szép szó az emeberekből ki fog törni.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
ALI_G
veterán
valaki tudja véletlen, hogy holnap szolnok és békéscsaba között hogy járnak vonatok?
esetleg van értelme megkérdezni a máv-ot, vagy felesleges? -
-
Morris
veterán
Hali!
A MÁV Start honalpján kiírják asszem 2 órás frissítésekkel, hogy mi a helyzet. de ha jól tudom akkor ott nincsenek olyan nagy fennakadások mint a Fővárosi fejpályaudvarokon.
És ha járnak is, akkor is csak személyvonatként. Hiába IC-nek van kiírva.
Sőt lehet nem is írják ki.
Én csütörtökön jöttem haza úgy hogy Bp kelet-ből megérkeztem Szolnokra és ott álltam a információ előtt, mert nem tudtak semmit hogy jön e vonat vagy sem. Aztán indulás előtt 10perccel kiírták, hogy indul egy Békéscsabára. Bizonytalan de van közlekedés. Több a várakozás.
a 120-as vonalat nézd!
remélem még időben... -
ALI_G
veterán
válasz philoxenia #990 üzenetére
Késésekkel, kimaradásokkal közlekednek...
Szeged állomás nem fogad és nem indít járatokat ezek trógerek, remélem nem is kapnak fizetést cserébe...biztos olyan jól esne nekik karácsony előtt mint aki vonattal kénszerül utazni karácsony tájékán. -
raskolnikoff
őstag
Én is megnéztem azt az oldalt. Ami Kaposvárt érinti vonal: a vonatok NEM közlekednek. Óriási. Szép szmogos budapesti karácsonyt! valamint: családmenteset....akiket eleve egy hónapban jó ha egyszer látok 2 napig...
[ Szerkesztve ]
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
PazsitZ
addikt
Eddigi tapasztalataim alapján Szolnok szokott indítani Csabára vonatot ami vissza is megy, így többnyire olyan 2 óránként volt vonat.
De sajnos teljesen kiszámíthatatlan.(#992) ALI_G: Szeged eddig úgy tudom úgy működött, hogy rókusig elmentek a vonatok, csak a nagyállomásig nem.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Morris
veterán
válasz raskolnikoff #993 üzenetére
Tetszik az aláírásod
-
raskolnikoff
őstag
Hát most mongya vki hogy nem így állunk... (nem csak a vasútra igaz)
Sőt. Lassan már azért kapcsolják ki a fényt mert pénzt követelnek (boldogság és remény adója) meg béremelést a "fényészek"
[ Szerkesztve ]
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
LOTR
addikt
válasz raskolnikoff #993 üzenetére
vazzeeeeeeee
nem tudja valaki mentesítő buszok indulnak?
telefonálni a volánosoknak meg úgy tűnik esélytelen[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
Morris
veterán
válasz raskolnikoff #996 üzenetére
Hát ha így haladunk sajnos lehet ez is bekövetkezik
-
FehérHolló
veterán
Pécsen a személyes Volán infon sem tudnak semmit mondani. Annyi biztos, hogy a menetrendszerinti járatok menetrendszerint mennek. Azt, hogy a mentesítő gyorsjárat Pestre mikor indul (16:00, 16:30, 15:45), nem tudták megmondani.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
LOTR
addikt