Új hozzászólás Aktív témák

  • zolomon17

    senior tag

    Megszerezte ma gémet, következzék egy igencsak rövid áttekintés az első benyomásokról.

    1. Mindenki szabadítson fel jópár GB-t. Asszem olyan 12 körül pakol fel a cucc.

    2. Ami elsőre feltűnt, hogy a játék igencsak szépre sikeredett: jók a figurák modelljei, szép a környezet, csinosak az effetek (fény, felületek csillogása, hullámzó fű).

    3. Ha mindent maximumra állítók, 1280x1024-ben a játék vígan szaladgál a gépemen (X2 5600+, 8800GT OC, 3 GB DDR2 800Mhz, config többi része az adataimnál).

    4. 1 óra játék után eszméletlen sok dialógussal és jelentősen kevesebb akcióval akadt dolgom.

    5. A figurák röhejesen futnak. :DDD

    6. A legutóbbi bioware-es cuccra, a Jade Empire-re nem hasonlít a játék. Nagyon nem. A két rendszer teljesen más, ott alapból egy társunk lehetett (itt kettő), közelharc volt (itt eddig semmi ilyennel nem találkoztam), a társunkat csak minimálisan instruálhattuk (itt ez lesz a harc alapja), más a kamera, más az irányítás (a mozgás, a kamera és a lövöldözés itt sokkal jobban hasonlít a Gears of War-ra), stb.

    7. Kismillió dolgot lehet szabni varni a karakteren: a külsejével el lehet játszani egy darabig, haj, orr, fül, száj, szem, istenharagja, mint az NBA vagy SIMS játékokban kb. (én nagyon béna lehetek, mert egyfolytában mongolidra sikerült a fazon, így inkább hagytam a franca és indultam a "stock-Sephard"-fejjel :DDD)

    8. A skillekről még nagyon keveset tudok. Szokás szerint szintet lépsz (minden karakter egyszerre, ha nem tévedek, mindenki megkapja az azonos XP-mennyiséget egy-egy leölt ellenfél/teljesített feladat után) utána szétdobálhat az ember pár pontot. Vannak külön fegyverkategóriák, kiképzési skillek, páncélra vonatkozó képességek és ezeken belül különböző tápos tulajdonságokat és szinteket lehet elérni.

    9. A harc nekem elsőre elég nehézkes volt. A fegyverek nem fogynak ki soha, cserébe van túlmelegedés, erre kell csak figyelni (pl. egy sniper-rel kettőnél többet nemigen tud lőni az ember sorozatban, pisztollyal viszont kisebbfajta golyózápor indítható). Lehet falhoz tapadva fedezékbe vonulni (szintén hasonlít a GoW-os megoldáshoz - csak talán ott jobb...) és onnan kipuffogtatni a gaz ellenre. A szóközt lenyomva az idő leáll, ilyenkor szabadon lehet fegyvert csereberélni, kiválasztani vmi odaillő "varázslatot" (nincs túlmelegedés, gyors regenerálódás, force push-hoz hasonló lökés, stb.) ill. parancsokat oszthatunk ki a kísérőinknek, betehetünk nekik másik fegyvert és "varázslatot".

    Nem teljes 60 perc játék után nem akarok még messzemenő következtetéseket levonni, de amit látok:

    - pofázás sok lesz, de ez egy RPG, úgyhogy nincs min meglepődjön az ember :)
    - pazar a külcsín, nem embertelen a gépigény
    - nem fogunk úgy emlékezni rá, mint a "Jade Empire 2 sci-fi kiadására"
    - a harc kicsit körülményes, de nekem a JE-ben is az volt az elején, utána belejöttem és imádtam

    Ma még lesz talán egy kis időm játszani, szerdán ha visszajöttem egy üzleti útról, akkor megosztom veletek az új tapasztalatokat!

    Pixel 7 + Xiaomi Mi Pad 5 + ASUS ROG STRIX GL502VS

Új hozzászólás Aktív témák