- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Windows 11
- Milyen NAS-t vegyek?
- VPN topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Crypto Trade
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
Jé, nem is tudtam, hogy ennek meg van külön topicja! Akkor ezért haldoklik a ''nagy kormányos'' topic... [link]
Én egyenlőre DFP-ét használok,de valszega vizsgaidőszak után megjutalmazom magam egy hétvégére....
Mondjuk MM-ben volt alkalmam kipróbálni GTR2-vel (igaz álva ), így elsőre kicsit vegyes volt. Nem igazán értettem, hogy miért tudtam simán kuplunk nélkül váltogatni ...(kuplunk help: ki)
Egyébként meg, hogy rátérjek a lényegre:
Az renben van, hogy a kormány rész frenetikusan sikerült, a Momo-ós pedál dolgot is sikerült végre kiküszöbölniük a Logitech-nél a DFP-vel, viszont egyre többbször olvasom itt-ott (külföldi fórumokon), hogy a váltó nem nagyon bírja a starpát és rengeteg embernek megy tönkre. Látam róla szétkapott képeket és meglehetősen gagyi a cucc!! Vicces, valszeg egy újjabb Logtech mumus van kibontakozóban. Lehet, hogy - aki még megteheti - érdemes kicsit még várni a vétellel, hátha kijön majd egy B-verzió is. (lásd Momo, DFP)
Bocsánat, most hirtelen nem tudok linkeket mellékelni, már nemtom hol olvastamSzimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz Larry303 #122 üzenetére
Jó, hát persze nem szeretnék én itt egyből pánikhangulatott kelteni, kívánom, hogy legyen igazatok!
A dolog mindenesetre azért még eléggé kétesélyes, azért a Momo-k se 2 hónap alatt mentek tönkre (hanem 3 ), szóval sztem megéri kicsit várni (akinek nem sűrgös ), elvégre ez a Logi első ilyen próbálozása. Kormányt, meg pedált már tud csinálni, de a váltójuk még lehet hogy tele van gyermekbetegségekel
...Ne legyen igazam!!!Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz TESCO-Zsömle #123 üzenetére
Jó, majd ha lesz időm, elkőkotorászom majd vhonnan azokat a képeket! Meg bizonyára, ha télleg nagy gond lesz ebből, vki biztosan csinál majd (amolyan Mozso féle) házibarkács kalaúzt hozzá.
A net különben is tele van mindenéle home-made kéziváltó szerelési útmutatóval, sőt akár még egy sima mezei FFB-es Joystickból is lehet váltó varázsolni egy okos kis prog segítségével [link]Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
-
neilszab
őstag
válasz #70869248 #145 üzenetére
Most már csak azt nem értem, hogy akkor ugye így néz ki egy visszaváltás egy nem szinkronos váltós gépnél: kuplung --> üresbe --> kuplun fel --> gázfröcs --> kuplung be --> visszaváltás --> kuplung fel és mindez kevesebb mint 1 sec alatt, miközben vadul adagolod a féket is! /meg veszed a kanyart ideális íven ANYáááád!!!
De miért van szükség üresbe tenni és fölengedni a kuplungot a gázfröcshöz? Miért nem elég ez így: kuplung be --> gázfröcs --> visszaváltás --> kuplung ki ????Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Van most is F1-es játék, rFactor a neve, és le lehet hozzá tölteni F1-es profi minőségű modot. Ami jön majd ki hivatalos F1 azt a Codemasters fogja kiadni és várhatóan - szimulátoros szemmel nézve - úgy lesz szar, ahogy van.
Ha tényleg csak NFS-sel, meg Colin, meg TOCA, megy ilyennekkel szereted tolni, akkor teljesen fölösleges pénzkidobás a G25.
A G25-nek akkor van értelme, ha komoly szimáltorokkal játszol (GTR, GTL, rFactor, RACE, RBR, LFS, Netkar...), kikapcsolsz minden segítséget (ABS, menetstabilizátor, kipörgésgátló, automata váltó....) és úgy nyomod, ráadásul nem külső nézetből.
Amúgy meg csak felvágás ilyen kormit tartani
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz picur220 #215 üzenetére
Nagyon fasza a cucc, én is nemrég vettem meg, engem nagyon meggyőzött (több éve komolyan szimulátorozom). Minden jól, precízen működik rajta, a H váltó bugját az újabb szériákban már javították, nem kell aggódni, hogy bármi is tönkremegy.
Egyetlen egy hátránya van a G25-nek, mégpedig, hogy csak 2 gomb van a volánon, ami igencsak szegényes a DFGT felszereltségéhez képest és bizony annak aki hozzászokott a sok gombhoz (ahogy én is) okoz némi fejtörést megbírkózni az új helyzettel....
ennyi
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz picur220 #217 üzenetére
A váltókart szekvenciális módban a gép úgy érzékeli, mint ha csak 1-e és 2-es fokozatod lenne (amit valójában a 3-as és 4-es helyén húzogatsz), más sebességekbe ilyenkor be se lehet rakni.
Sajnos a legötbb progiban ha váltasz H és Szekvenciális mód között, akkor nem úszod meg, hogy ne kelljen újra beállítani a fel és le váltást, illetve az 1-es és 2-es fokozatokat...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz #58660352 #220 üzenetére
Nem tudom, hogy pontosan mit is vársz a kormánytól, a vibra funkció az úgy hülyeség ahogy van, de ettől függetlenül a FFB motor is nagyon jól tudja, az persze már más kérdés, hogy semmi köze a valóságos érzékeltetéshez.
Szóval a kérdésedre a válasz az FFB motor is tud vibrálni...még jó hogy
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz KisCobiii #225 üzenetére
A G27 azért ennél jóval több újítást hozott, jelentősen átdolgozták a kormány belsejét is, minek köszönhetően az irányítás is érezhetően jobbá vált, és közben halkabb lett a működése, de ezzel még nincs vége a változásoknak. Valóban nem beszélhetünk egy új típusról, viszotn rengetget fejlődött a ráncfelvarással a kormány, az is biztos.
Itt egy magyar teszt róla: [link]
Az persze már más kérdés, sztem pár hónap múlva be fog állni az is elfogadható szintre
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Kedves Vröszi!
Ezt az írást olvasd végig, itt mindent megtudhatsz a kormányokról, és ha még ezek után is meg van kedved a dolgohoz, akkor csak hájrá és szívesen segítünk bármiben!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Veterán Hotlap és Fun verseny Spa-ban
A 60'-es évek szörnyeivel rendezünk egy nyílt Hotlap és Fun versenyt a régi verdák kedvelőinek, melyben a következő gépek lesznek a partnereink: Shelby Daytona Coupe ("Cobra kupé"), Lotus Elan 26R, és a TVR Griffith 400. A pálya a szintén kalsszikusnka számító Spa-Francorchamps lesz, melyen a mai napig a valóságban is versenyeznek ezekkel az autókkal a FIA Historic sorozatban.
A Holtap Bajnokság Decemeber 27.-én indul és Január 4.-éig tart este 8 óráig, utána pedig az este folyamán alaposan meghajtjuk a dögöket a FunRace keretében!
Részletek itt: [link]
Minden érdeklődőt szeretttel várunk és kellemes ünnepeket kívánunk!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Ez a Force-Dynamics cucc amúgy már nem mai darab, jó pár éve lehet már venni, akár Magyarországon is (azért belekerül pár misibe ), a Lurdy-házban a szimulátorteremben ki is lehetett próbálni egy-két éve.
Igazából számomra inkább idegesítő élmény volt, mint élvezet, borzasztó szarul volt beállítva (pl 30 fokos deadzone a kormányon..pfff), a projektor meg olyan közel volt előttem, hogy alíg bírtam ráfókuszálni...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz picur220 #310 üzenetére
A G25 se volt olcsóbb, mikor olyan új volt, mint most a G27...
...és azért érezhetően minden kicsit jobb lett rajta.
Én a magam részéről bajnokságokban is nagyon komolyan tolom a szimezést, nekem sokszor még a 6 gomb is kevés... (különösen, hogy mivel nincs rádió, meg mögötte boxszemélyzet, így minden infót magamtól kell összeszednem +jobbra/balra/hátra néznem)
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz picur220 #312 üzenetére
Futamon a váltó gombaji gyakorlatilag használhatattlanok...nehezen találja meg az ember érzésből, vagy akkor inkább oda kell néznie...sőt a váltó is nagyon útban van, nehéz tőle gyorsan elérni a gombokat..borzalmas.
Éles versenyen nekem nincs arra időm, hogy gombokat kerezsgéljek, vagy ne az útra figyeljek, mert akkor már jön is a hiba...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Talán válassz vmi értéket a max és a min között.
Egyébként, ez nem kifejezett LFS, de kiindulásnak megteszi: Kormány Kalauz - beállítások
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Az általad felsorolt játékokhoz ne vegyél G25-öt (különösen, hogy már nem is gyártják), de még a MOMO is tök fölösleges, ugyanis ezek a gamek köszönőviszonyban sincsenek a valós autók irányításával/mozgásával, billentyűzetre írták őket.
Vegyél gamepadot, a maradék pénzt meg költsd nőkre és drogra!
Ha mindenképpen kormány kell, akkor meg Saitek, olcsó is, jó is.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
"billentyűzettel szögletesen lehet csak kanyarodni, nem lehet a gázzal fékkel játszani(ugye vagy padló gázt/féket nyomok egyből vagy semmit a bill.-en"
Hát már hooogyne lehetne.... a mi fiatalságunkban még úgy toltuk (most vagyok vagy 24 ), hogy folyamatosan járt a kezünk a billentyűkön föl-le őrületes sebességgel, és ha ezt elég jó ütemben és érzékkel csináltad, akkor sosem volt szögletes az irányítás, hajjaj.
Egyébként meg analóg gamepad 3 rugó!Van olyan szimulátor, amelyik használja a kuplungot, és a G25-nek sem a plusz 1 pedál a legfőbb érdeme, hanem az, hogy minden egyes porcikája minőségi és ezáltal sokkal jobban érezhetőbb kormányzást és adagolhatóbb pedálozást tesz lehetővé. Persze a G25-nél is lehet még továbbmenni.
De ezeket a Dirt2, meg a NFS sosem fogja tudni kihasználni, mert alapvetően nem kormányra lettek írva...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Ez atttól függ mit értesz átlagos felhasználó alatt...
Ha szimulátorral játszol és pláne ha segítségek nélkül, akkor nagyon is VAN értelme!- sokkal precízebb, pontosabb irányíthatóság, olyan mint ha kiszélesedne az út
- ebből adódóan stabilabban lehet vele folyamtosan jó köröket autózni
- a 900 fok is igencsak jól jön... a valóságban még az F1-es kocsik kormány is elfordul 400 fokot, a GT kocsiké meg legalább 540-720-at, az utcai autók pedig 900+ fokot, szóval ha valóban valósághűen akarsz vezetni, akkor ez szinte kötelző. A játékok egyébként jellemzően "csalnak" itt-ott, hogy ne tűnjön fel a 500-900 fok hiánya a kormányodban.
- A H váltó és a kuplung a feeling miatt jó, ha például behuppansz egy 65-ös Mustangba mondjuk a GT Legends-ben, akkor hülyén veszi ki magát a pillangóváltó
- H váltó és kuplung ma is sok autóban használatos, és ugye nem csak F1, WRC meg FIA GT szimuláció van a világon..
- A legkomolyabb szimulátorok támogatják már a kuplung és a H váltó rendeltetészerű használatát.Persze ha vki NFS-sel, Colinnal, meg Grid-del játszik akkor ez itt mind hótmindegy!
cikkek a témáról:
Tippek, trükkök, turpisságok
Kormány Kalauz[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Annyi kiegészítést tennék még ehhez, hogy a jelenlegi piaci árakon már egyáltalán nem éri meg Momo-t venni, ellenben a DFGT-ét is meg lehet szerezni cirka 20 rongyért...és ég és föld a különbség a két kormány között mind képességekben, mind minőségben.
A DFGT és a G25 között viszont már csak árnyalatnyi az előrelépés, ha nem számoljuk bele a plusz ficsöröket (fém pedálszett kuplunggal, H váltó), így az valószínüleg kevés embernek éri meg a plusz 15-20 ropi ráfordítást.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Sztem tartósságban még nem lehet megítélni a G27-et, ahhoz még túl új...
Ami érezhető különbség:
- Gördülékenyebben és simábban forog a kormány, és emellett jóval halkabban is teszi mindezt.
- A kormány fogása érezhetően kényelmesebb lett
- A botváltó keményebben jár, nem kattog (viszont kivették belőle a szeki részt)Ezek mind olyan különbségek, hogy ameddig G25-tel ment csak ez ember, addig a tökéletesen jó és nem is merül fel benne, hogy ennél kéne jobb, de miután kipróbálta a G27-et, annak ellenére hogy csak árnyalatnyi a különbség, már máshogy néz a G25-re.
Úgy írnám le az érzést, mint kábé egy 20 colos moncsiról váltani 22 colosra..
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz gono.movies #359 üzenetére
Számlát kaptál róla?
Próbáltad, kihúzni, bedugni...Logi driver föl/le....másik géppel is?
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz gono.movies #361 üzenetére
Akko' telefon a Logi Supportnak...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz Lacika007 #371 üzenetére
A pedál csak annyiban jobb, hogy van kuplung, jobb anyagokból van, és keményebbek benne a rugók. De maga a mechanika az tök ugyan az. Állítólag a Squash labda trükkel a DFGT pedálja akár jobb is lehet, mit a G25, de ez megszokás kérdése
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz AdamP900 #392 üzenetére
LFS, NetKar Pro, iRacing,
...illetve az rFacort és a Simbin játékainál is használható (GT Legends-szel hatalmas feeling), csak itt nem "büntet" a játék, ha nem kuplungolsz... mondjuk erre is van vmi fullreal mod rF-hez...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
A Logitech az a gyártó, mindkét kormány Logitech, de a BMW 1-es sem egy BMW 7-es belül, csak más köntösben...
Egyébként nem is baj, hogy nem rendelhető, ugyanis ilyen áron bárhol máshol is meg lehet venni ezt a típust.
Egyébként a DFGT is egy nagyon nagyon jó kormány, de azért nem G25...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz - = Zk = - #458 üzenetére
A Gran Turismo alatt sem tudja megmutatni az igazi képességeit a G27... működik rajta minden, de az egész összehatás nagyon messze van attól, amit egy jól megírt/beállított PC-és szimulátorral ki lehet belőle hozni.
Nem azt mondom, hogy rossz, aki nem próbált még jobbat annak tetszeni fog, aki meg már igen, nos annak...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz Kawazsolti #470 üzenetére
Egy 6 éves hirdetéshez?
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Hobby rádiós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen