-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Ha már Android Auto/Carplay:
-Waze esetén menetbe nem adhatom be a címet, nincs erre megoldás? Amúgy bediktálhatom ha telón fut.
-Gmaps: Menetbe diktálhatom csak, deee angolul hallgatja. Telón magyarul értelmezi. Az autó navija/fedélzetije magyar, ez nem kéne hogy gond legyen.Azaz 2023ban is ott tartok, hogy be kell diktálnom AA nélkül (szerencsére van kilépő gomb) hogy hova mennék, navigálás indít, és csak aztán indíthatom (vissza) az AA-t.
Én csinálom rosszul?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Hosszabb mint a Megane kombié (annak se kicsi).
278,5cm (Grand 284 , ami nagyobb mint a C8-é volt).AA: Diktálni szoktam mindig, ezért fura hogy AA-val ez meg megy.
Parkolás: mindkét app menti, amúgy fotózni szoktam az utcát (abban van koordináta, föld alatt a jelölést).
Jut eszembe, tippeljétek meg, hogy
-honlapon látom e mennyibe kerülnek az online szolgáltatások az autómhoz
-importőr tudja-e
-márkakóklerek kitudták e nyomozni.
#vicc<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #264913 üzenetére
A német oldalon meglett (alapból a uk-re dobott, oda más reg kellett volna), 10€ 1 hónap, 100€ egy év. Utóbbit biztos nem veszem meg.
KisTücsök: Én festék boltban kevertetek, de gyanítom ott akad antracit is.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
COTY 2014. Nézd meg hogy lett 4. helyezett (i3, Modell S van előtte, és gondolj vissza akkor mekkora durranások voltak ezek akkor).
És ekkor már rég nem volt divat az egyterű.
Szal annyira csak nem szarSzeretek/elismerek mást is, de ami fenn is tartanék, meg élhetőbb a hétköznapokban, az legtöbbször psa (nem bármit, de XP, C4ST, 208/308 erős modellek).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #264965 üzenetére
Tegnap csináltam a 208-ona szokásos spréződ (wynns egr cleaner) takarítást. Na, légszűrőház nélkül a szabadon lévő fojtószelep, az hapcizott .
És még mindig utána kéne járnom, hogy a nagytesónál ezt szabad-e, és hogy szabad csinálni (turbo, intercooler ugye...) [Elvileg] csak akkor nem használható ha ez a szívócsonkba van (de nálam külön van), de egyelőre még nem vagyok 110%osan meggyőzve.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Skacok, fotokromatikus autófóliával van valakinek tapasztalata?
Skyfol Flux amit kinéztem, a panorámatetőre.
Látható fény áteresztés 69% - 25%, Teljes visszatartott napenergia 67% - 69%, ami a Babyguard szintje.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz szabonagyur #264989 üzenetére
Újrarakás előtt (következőleg) próbáld meg az érintett appok adatait törölni (Tárhely törlése opció), sokszor megoldja.
Szinte mindenütt többet tud a droid mint az ios, beleértve azonos appokat a két rendszeren. Ez nem fikázás vagy fényezés, hanem tény.
F4ther: Szerviz függő.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Az új mérési tűrésekről (és ennek jogi oldaláról) immár korrekten (vezessel ellentétben) Antitól: [link]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #265029 üzenetére
Persze, minden golyóálló ami japán, vagy szívó.
Baromira nem, vannak kevésbé jó japánok, szar szívómotorok, meg jó turbómocik is.grizlisandor: Bocs, tényleg, csak melóban nem tudtam megnyitni a linket.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz K Norbi #265091 üzenetére
Ha még nem volt: [link]
Aktív légrugó ha jól tudom.Kicsitnmás a megvalósítás, de ezzel már régóta próbálkozik az autóipar [link]
Qru: Láttam hogy 1.4T, cinizmos on volt
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz bulikavagyok #265123 üzenetére
A sima légrugó csak annyit tud, hogy terhelésfüggő (egy kombinál a min-max terhelhetőség elég nagy tartomány), esetleg a hasmagasság kicsit alacsonyabb (pl C4P) a (hátul) légrugósnál.
Ha aktív rendszer van (pl hydractive, ami tudom hogy nem légrugó, hanem hidropneumatikus, viszont ezt ismertem jobban) akkor azok azért ügyesek, tudnak 'csodát' magyar utakon is.
Kiskölökként nem kicsit megragadt, mikor kb 91-92ben beültem egy fehér BX 16S 16V-be (nyugati rokonoké volt) és azzal utaztunk .(Trabant és Samara volt addig amiben utaztam, és autószerelő apám révén már autóbubus voktam kicsiként; nagyapám azza szórakoztatta a szomszédokat hogy 4 évesen ismertem az összes autótípust amit láttunk a főúton).
Meg azóta még pár hidrós citromba csücsültem, C5 mk2-őt Dobkőnek vezethettem is.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Kertes házban lakunk, de kézi mosóban mosom az autót, itthon vízcseppes/vízköves lesz, meg vizes az udvar.
0, Nem várom meg míg nagyon koszos lesz az autó (néha eső után csak százasból lecsapatom a nagyja koszt)
1, 100-200Ft-ból lecsapatom samponis mosással az autót
2, Lemosom a kefével az autót (néha még egy százast be is dobok télen, de nem jellemző). Elején jól leöblögetem a tartóban a kefét, és a legkevésbé sáros helyre állok be, hogy minél tisztább legyen a kefe. Kerekeket is átkefélem a végén. Amik otthon vannak, sokkal keményebb a szőrük.
3, 100-200Ft-ból leöblítem, cseppmentessel, esetleg esős időben a végén átváltok viaszosra98-99%ban tiszta lesz az autó 300Ft-ból. Nem makulátlan, de az fél-egy óra, ez meg nincs 10p, és hazafelé megszárad.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #265329 üzenetére
Vagy dzsuva.
Fojtószelep ki, megtakarít, ha van egr, azt is, és én ilyenkor adok neki sprés kezelést (múlt héten kapott a pug, hidegen nem stabilan tartotta a gázt, hanem kicsit ingadozott), plusz injektor tisztító/adalékolt benya. Nejem szerint jó is lett, de én még nem mentem vele azóta.Esetleg fals levegő is lehet (Megane esetén fojtószelep, majd később szívosort tömítéseket cseréltem ilyenkor, kb 1000 és 3500Ft volt).
Azt ugye tudod, hogy a gyertya filléres cucc a trafóhoz képest, és a szar gyertya hazavágjana trafót/trafósort? Hamar csere (nyomatékkulcs legyen kéznél)!
Mosás: Ja, és évente egy profi külső+belső takarítás belső ápolás nélkül!
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Az EB2 kicsit kihegyezettebb technika, plusz szerintem ritkán jársz vele 1-3km-es távokon.
Plusz ha nem is ingadozik, gyengébb, iszákosabb egy átlagos állapotú motor, mint a tiszta, és ezt 99%ban meg tudják a juserek, max egy nagy Alpesi/Tátrán átvezető/1000km+ etap után érzékelik, hogy jé, jobban megy. (XP meg C3 mikor hozzánk került, jól tippetem hogy baromira ellustultak, fél-1 lityót esett a fogyi kezelés, jó olaj, jó gumi, jó benya, stb után.) [kép]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nekem Salz a referencia kör, amikor kikormolom a gépeket, és akkor látom hogy van-e/mekkora a változás.
Pugnál a másik lehetőség, hogy februárban nem a legjobb gyertyákat kapta (garis, nem én csináltam). De előbb takarítás, és ha még fennáll azután is, akkor gyertya ki.
Más: Mint szinte mindig mikor 'új' autó áll a házhoz, dísz volt a pikacsun a ködlámpa ahogy hozzám került (a két Xsara Picassonak be volt állítva, minden más autónknál nem).
Ma itt vagyok Tbányán, szerviz (visszahívás/ellenőrzés) előtt beugrottam lámpát állítani. A 10 méterre levő falon kb 25-28 cm magasra kellene hogy világíton, ehelyett sokat kellett tekernem hogy a falig elérjen egyáltalán a fénye!
Megane előző tulaja rakatott be erősebb izzókat (35wattos helyett H11-et), de az agyhalott szervizesek magasságot nem állítottak, ott is ugyanez volt, a garázst nem világította végig .Komolyan, mindenki leszarja a ködlámpát? Vagy ezek miatt a legtöbben azt hiszik, hogy dísz? Ugyanúgy útmegvilágító (nem jelzőlámpa)55W-al, 1-1,3%-os lejtéssel mint a tompított, azért elég hasznos mikor szélesen megvilágít 30-60 métert. Szerintem . Bár 3-5 méter világítva full hasztalan, az igaz.
Ti be szoktátok saccperkábé állítani?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MunezXBK #265384 üzenetére
Németből jött az autóm, ezt sem bizony nem állították/mérték be rendesen
A tompított is lentebb volt mint 1%, kb 1,2%-on.Qru: Nekem nem maga Salzba refi kör, hanem után megyek itthon ismertet, és látom hogy csökkent e a kikormolás után a fogyi vagy sem.
Ha nem volt belőve, nem valószínű hogy megszeretted a ködlámpát. Eleve a tompítottakat se állítják be rendesen. Este még nem próbáltam, de ugyanolyat kapott mint a 208, teljesen jó kiegészítő fényszóró [link]focvis: Idáig mindegyiken lehetett állítani, és mivel útmegvilágító, kell is. Még a PSX24W-s lámpát is lehet, pedig csak 24W-os, azaz kisfényű
volt.brumi1024: Na jó, ezt elfogadom mentségnek
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Dobkő, Tarján, Gánt felé kanyargóson ezekkel szoktam menni, nem szeretem a meglepit a kanyarban. Volt már benne korábban részen (vaddisznó, őz).
Nem szoktak villogni (ugye, beállítom) .Jut eszembe, pikacsun nem volt helye a Siren 7-nek, tükör elé a kisavlakra raktam. B.ssza meg, ez fütyörészik, új helyet kell találnom
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Hm, ma voltam Tbányán (visszahívásban 2 éve új vezműszíjat kapott a paripa a mai ellenőrzés/mérés szerint), és kezdem egyre jobban kiismerni a szekeret.
Hosszú a rugóút, de utána elég hirtelen támaszt be, nem is kell sokat várni, csaknidáig puding voltam.
Ha tovább forszírozom, pl Tarján-Tbánya felmart kanyarokban, a vizes vackon is elég jól ment a P3 amerre fordítottam, ha még szűkítettem határon, akkor pedig mindig a feneke indult meg szépen kifelé, óvatos radirral, és itt még vagy nem szólt bele az esp, vagy csak nem jelezte (szokta a többi psa autómnál, gondolom ez is fogja). Azt tudom, hogy e difi és fékes vektorálás már volt korábban is, de nem tudom mi került ebbe bele (korábbi C4P difit, C5 meg a Snow Motiont is tudták vagy 10 éve).Sőt, úgy tűnik a tárcsa sem menthetetlen, megéri a betéteket gatyába ráznom és még 2-3* szerpentinezni kicsit.
kép, 2hete és ma[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #265451 üzenetére
Attól eltekintve, hogy erre pont felesleges a phev, mert 90%ban csak cipeled a súlyát, és a régi 1.4csí-re vagy korlátozva, aminél az utolsó csavar is eltér a nem hibridtől (beleértve a dsg-t is)?
2 Active tourer ami so so.
Corolla kombi sima hibridként talán, vagy Niro/Ioniq tetszés szerinti hajtáslánccal(de főleg hibridben), mert a phev kombik/suvok nagyja az ártöblettől eltekintve nehéz, és nem eszik kevesebbet; heti 1* meg túléli ha nem lett tlejesen meleg az olaj - merthogy a phev sokkal többet lesz ebben az állapotban. Vagy fél éven át csak a fűtés miatt rántja be a benzinest (vagy dízelt).
Kerestem ilyet én is, aztán maradt az 1.2Pt, hogy relatív hamar melegedjen, amúgy meg inkább a hosszú utakra való az autó.C5 AC-ból a phev meg nekem túl drága, és csak akkor érné meg, ha 90%ban villannyal használnám (mint a legtöbb phev is mondjuk), de amúgy balzsam a léleknek és praktikus (és feleslegesen erős).
Vagy ha két autótok van, adja hogy legyen a kicsi pl eCitigoIV.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
A turbó és a motor is más a hibridben, nem véletlen maradt az 1.4 és nemmlett.updatelve az 1.5-re. Addig vágytam rá, de :ag konszernt ismerve, ezt inkább skippelem.
rbalint88 : Bajna Tát, vagy Péliföldszentkereszt felé sem rossz. De bringával izgisebb mint autóval.
Illetve Tarján Tbánya sem rossz magyar viszonylatban (szar helyenként az út, meg kevés előzési hely van, de van pár kanyar ami szórakoztató, tegnap is ottjátszottamismerkedtem kicsit (erre tök jó a felmart vizes kanyar, 'rendes' sebességet nem lehet menni, de hamar és kiszámíthatóan csúszik) az autóval/gumikkal.barnam_: Ez elég korrekt, ez mivel?
Fogyi: közeledek a hathoz, de megint több rövid út van, meg a fékeket is kicsit megvasalom (ma kicsit rendberaktam, felcsiszoltam, még össze kell koptatni). Meg többször próbáltam már ki a 130 lovat, amit többnek érzek. De szórakoztató/hasznos hogy nem kókad 4000-4500 felett, hanem eleve 5500 a teljesítmény max. És 230nyúlmókus is azért dolgozik, pedig 3-4000 közt úgy iparkodik, mintha közelebb lenne a 300hoz.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Hegymenet ront a fogyin?
Ha nem tökörésznek, és nem sportolok/féket vasalok, nekem hegyen át kicsit jobb szokott lenni (magyar 'hegy').
Jobb a hatások, PnG szinte végig.sagesz93: Az korrekt, gondolom 1.8.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nem gondoltam ilyen eltéréseket.... https://totalcar.hu/belsoseg/2023/05/13/nagy-gyartok-legnepszerubb-modelljei-3-renault-tol-a-volvoig/
Pl a Clio és az Octavia esetén meglepő (nincs akkora időbeni eltérés mint a golf vagy corollánál, így kb összehasonlítható az időtartam) az arány.
Pl az Ibiza 18 év ('84) előnnyel is alig van a C3 (2002)előtt; és ketten együtt sem érik be a Corsát ('82). Viszont a 206 egy generációból összehozott 10m példányt (bár wikin kicsit kevesebbet látok).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bandus #265506 üzenetére
Mennyi a bevásárlós kör? Eredendően a phev azaz 'az egész héten vilannyal megyek, 1-4 hetente 1x meg messzire' koncepcióban működik jobban.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Hát azt nem tudom, wikit érdemes meglesni.
Lejárt a szerkidő phev:
Én vszínű 1.5tsi/1.33tce/1.2Pt/1.5tgdi mocis járművet lesnék a feladatra. Buflákokból szerintem messze vezet a Tucson és a C5 AC (Rav4 meg a CRV is jók, de drágák).
Kombiból ami van elég, plusz ezekből is van phev változat ha neked megéri (abból M4 vagy Ceed lenne nálam elő helyen, bár az új 308SW se rossz, de húzós. Inkább 1.2Pt 308 mint phev M4/Ceed hacsak nem 90+%-ban elég lenne tölteni).
Hibridet meg ha sok az araszolás, vagy Trek/DF-os változat.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Én vagyok konzervatív, vagy azért még 20k alatt lazán jó egy benyás is? (25k-ra is benzinest használtam, bár nem volt vészes a 6 liter szerintem.)
Mármint a fentiek jól mennek, jó karakterek, és alig esznek többet a dízelektől. Cserébe hasznosabb fordulatszám tartomány (igen, csak 200-260 nyúlmókus 260-360 helyett), nincs adbluetartály/szivattyú miatti szopás, hamarabb melegszik, nem kell figyelni a regenerálásra.Meszire/sok km-re simán dízel a nyerő; de ha néha szar idő miatt, vásátlás, gyerektranszfer, stb miatt közelbe is kell menni, én inkább benyást vennék. Most extrákkal nem díszítem, mint hogy garázsból hideg motorral mikor kiállok reggel, és még alszik a család, a hang és szag terhelés is egy szempont pl. Kb csak a psa, vag és esetleg a hyundai dízeleit merném megvenni, ha az lenne az optimális.
Vagy pont meg tudnék indokolni erre egy erősebb Procees/i30 fastbacket isDe komolyan kérdem, mert idáig mindenki dízelt javasolt .
Btw, Modell Y, vagy ha nem kell értelmesen bővíthető csomi, akkor 3 nem játszhat?
Integrale: Csak számmisztika. Nyilván egy-két generációnyi Polo/Yaris lenne mérvadóbb, de inkább érdekességek.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Ízlések és pofonok, meg ugye tipikus felhasználás:
2007 óta van saját autóm, 3x kellett másik (1* fateré ipari varrógép költöztetés miatt, 1* Traffic 5m padlószőnyeg miatt, 1* Sharan kétméteres kanapé miatt).1-3 bringát cucokkal, sörpadok, 7es létra, fűkaszák, 1-3 tologatós fűnyíró, 2,4m-es gardróbb szett, matracok, konyhai nagygépek (1,9m hűtő is), árnyékoló (3,2m), bútorok (2 személyes kanapé is), kajakok (jó, azok tetőn), kiskád, ládák, hintalábak, meg egy csomó egyéb cucc idáig mindig befért/el tudtam hozni.
Igaz, mindig is szempont volt a jó bővíthetőség, meg vidékre (60-70km) egy egy kiszállítás 70-100k+ hufért nem poén.Puhányok utánfutóznak, de én szeretem a kihívást (plusz nem fér el nálunk sehol se) .
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #265533 üzenetére
Nem félek az olasztól sem (van sok jól sikerült modelljük), de nincs számomra megfelelő autójuk. Papíron az 1.4T Tipo az lenne, de... Nekem kicsit az i30/Ceed alatt van, és nehéz/nem hatékony a platform. Alfából már csak a Stelvio ami kombi, de az meg picit overkill. A kettő közé nagyon kellett volna valami.
Meg autóbubusként tetszik a Stelvio, de ha hasonlót vennék a nevemre, akkor egy 1.5 TSI Formentor mellé tenném az ikszet (ha nem ott laknék ahol, akkor 2.0 és 4WD változatban).
DSG: Idáig amiket vezettem O3, O4 S-ben sem igazán tartották magasabban a fordulatot, max kicsit később váltott el, de ha dugóztam, vagy lassabban tudtam menni velük, úgy tűnt ugyanúgy vált mint D-ben (2.0TDI-k meg 1.5 csí).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #265550 üzenetére
Mondanám hogy kivédhetők, de a hűtővelmpont összebasztam a csomit, a vastag pulóver kevés volt. Maradjunk annyiban, higy körültekintéssel minimalizálhatóak az ilyenek.
Nálam a tetőkárpit szokott veszélyeztetett (láncolajos ) lenni, de próbálok figyelni. Meg lökösre is megy hátul fólia, sicher ist sicher.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
tasiadam: "Kis es takarekos auto a keves km miatt "
Többször olvasok ilyet de nem értem. Ha keveset mész, miért olyan autót veszel ami sokszor megtette a Föld Hold távolságot?
Én 1.4et vennék belőle (16V, 75-100LE, nem a régi 68 lovast) ilyen kondíciókkal. 1.4PD hangja amúgy is... Nem kellemes, főleg ebben a kaszniban.Integrale: Fogyiban meg még jobban nyílik az olló, jah.
Casco(és egyéb szolgáltatások): Jellemzően telefonon mikor megkérdem, hogy kell-e egymást fárasztanunk a felmondás, újra kötéssel, vagy megy anélkül is, szokott menni nélküle is.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #265576 üzenetére
1.2 Rapid Spaceback 5 körül evett nálam átlagban, pályán 6, forgalom nélkül lakotton kívül/kisvárosokon át 4et (fedélzeti 3,9-et mutatott).
Én 1.4T-t nézten a Tipo kombiból.
A korábbi (12 utáni) i30/ceed annyira nem fogyibajnok, az 1.4/1.0 korrekten tud enni kisebb kaszniban/terheléssel, aztán az 1.5dpi és tgdi ami jobban fogyaszt, az 1.4t/1.6gdi nem rossz, de jó sem.
Azokkal inkább az előző Meganeom ami egy kategória, ott 6 volt a vegyes, lakotton kívül tudott 5,7-5,8-at, pályán 6,3-6,5. Mondjuk a 110 ló azzal a hatos váltóval kellemes kombót alkotott, nyomatékos volt 2500-3000től, és szedte a lábát fentebb, főleg csipsz után. Igaz, a kombi nagyobb (tengelytáv, vagy legalábbis lábhelyben) mint a Tipo/i30/Ceed, főleg bővíthetőség, elpakolhatóság szempontjából (alacsony padló+teljes pótkerék, kivehető/felhajtható ülőlappal sík tér, +síkba dőlő anyósülés, kalaptartónak hely, apróságoknak szeparátot, csomó rekesz hátul, oldalt, lábak alatt, könyök alatt, stb).focvis: 2 körre szedném, padlót/bútorlapot/valamit raknék elé hardstopnak.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #265583 üzenetére
Ugyanarról beszélünk?
Ridc i30, újabbik.Vs sík padló. Itt pedig kivéve.
Nyilván ár/értéktartás (nálam ez párban) meg a tco sem mellékes, de ezeket is beveszem a kalapba, sőt, elég fontosak.
Amúgy előző munkahelyen havi 3000km-nél havi 12k-14k különbség volt, évi 150K nem sok, de már is kevés.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #265599 üzenetére
Ahh, i30at akartam, hirtelen megláttam a kombit, de i40volt , az újabb (amit néztem mint esélyes utód) itt helyesen van, és ott sem jött össze a sík padló, mint már szinte semelyik gyártónál .
És valóban felnyílik az ülőlap.
i40 régebben volt porondon, asszem abban volt ülésszellőztetés is, de aztán lemorzsolódott.Igen, az 1.5ös moci az újabakkból van, a kombin még újonnan is gondolkoztam 1.5dpi-vel, mikor még kb 7,5 volt. Persze kipróbálni nem tudtam sehol (futómű is érdekelt volna, mert ez alatt csatolt lengőkaros van).Régi szép idők...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nem, sokkal élénkebbnek írják a dpi-t mint az 1.6 mpi meg 1.6 gdi (motor+váltó egyben legalábbis).
Megane jobb mint a Fluence, de most geci leszek: a Nissan meg elég jó belül? Vagy egy ... *hatásszünet* Vitara?
Ha az Aurist és régi Logant kicsukjuk, van ami alúl tudja múlni a Vitarát? Belértve Ignis kulcsot, kormányon át kell nyúlnod nyomkodni anpöcköt, burkolatok, különösen az helyén lévő takaró, csomi, stb?
Keress valami mást fogódzkodót .<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #265670 üzenetére
Nem, én nem szeretem a szedán... rendszámtáblatartókat .
Kinézetre se, használni meg főként. De uncsi lenne ha mindenkinek ugyanaz tetszene.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Találós kérdés, mi van a következő időponthoz írva?
[link]<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
A nach Anzeige az lehet, köszi (ezt nem tudtam, a többit vágom)
Én olajbörze vagy ZS+U-tól veszem ha nem anyámtól bárdi/láng/unix/szakálltól.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Mármint azt a relatív gyorshajtást, hogy veztech tréning nélkül kapnak fullos jogsit az emberek, és vállveregetés jár műszakin a tizenéves, csikorgó revült gumikért és 5 méterre világító bematullt lámpáért?
Jah, úgy tényleg a 60 is relatív sok 90es szakaszon este esőben.Gergőke88: Mármint új remap/chipsz, vagy másik kulcs?
Nekem -meglepepő- sose vették észre egyik autón se a csipszet.Fojtószelep/szívószelep takarítás sprével: Ma mentem a 208al, hideg motorral, jelentem fasza lett, semmi ingadozás.
Utána ment a tankba az injektor tisztító cucc is, meg táltossal felciccentettem hogy átkeverje.Márcsak a tgdi szörny esetén kell utánajárnom, ugyanennek van direkt gdi-s változata is, csak a turbo/intercooler még mindig nem tudom mennyire szereti, bár Wynn's szerint mehet (hacsak nem a manifoldban az ic), meg vannturbo cleaner spréjük is, de jó lenne erről is pár esettanulmányt látnom . Meg utána gdinél olajcsere egyből (mpinél, dpinél nem kell, bár másik cuccot is írnak hozzá).
54: Szarjanak sünt. De most se fognak 15 perceket dolgozni 5000Ft büntetésekért, nincs erre erőforrás. Engem kb 400knalatt egyszer fogtak így meg, kb 62-vel. 20 percig vártam a papírt a tűző napon lakotton kívül, veszélyes helyen .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Gergőke88 #265776 üzenetére
"Eddig vizsgára mindig az eco programot (gyári progi picit tovább butítva) kellett visszatölteni."
Erre gondoltam, csak nem tudom hogy ez valamelyik német gyártónak odaszúrás, még nálad is él a több/alacsonyabb teljesítményszinthez több kulcs (szerviznek/gyereknek/asszonynak), vagy tényleg volt aminél eco ecu program lett vizsgához visszatöltve .
radi8tor: Felőlem, bár utcai technikát sajnálok rá .
Polgároknak is elérhető versenygokart lenne még szerintem szórakoztató sokunknak[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Időm/módom nincs. Ezt relatív sokáig, kb fele idő alatt néztem végig. A legtöbb videós tartalmat gyorsabban lesem meg (beltekergetés) vagy leginkább sehogy.
Ha melóban vagyok azért nem tudom, ha otthon vagyok a kis cserfessel, akkor meg azért.
Múltkor egy 8 perces videót próbáltam végig nézni, bő 20 perc alatt sikerült.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz cOxeR #265796 üzenetére
50-70 napot leszámítva nem tudnak alkalmazkodni hidegez/meleghez/rossz látási viszonyokhoz,stb.
Most hogy bringával járok, a heti 2-5 gyilkossági kísérlet maradt a porondon.
rbalint88 : Hja, feltételezik, hogy tudják emberek milyenek a rossz látási viszonyok...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #265807 üzenetére
Kis esőnél nem szoktam felkapcsolni, mert nem csökkenti a látótávot. Megane nem kapcsolta fel asszem automatán, korábbi pikacsu szakaszosnál nem, folyamatosnál felkapcsolta. Mostani passz, még csak lightos esőben mentem vele mindig, ott nem kapcsolja.
A télen/sötétben napokig/hetekig ködzárót használók, akik eleve indokolatlanul kapcsolták fel, mert 500 helyett csak 250-300 métert láttak el reggel; na azok süssék meg.
Persze ezeknek a fele 2 csíkot (se) világít meg tompítottal, este nem zavarja hogy 60 métert se lát
rbalint88 : Az igaz; mind automata ablaktörlés/világítás, mind az új 'kötelező' vezetési segédeket is be kellene vizsgálni, mert ami nem működik normálisan, rosszabb mintha nem lenne!
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #265813 üzenetére
Javítski ha tévednék:
-0 drl
-1skandináv drlhelyzetjelző, amit csak behúzott kézifék mellett engednék használni, vagy ha jár a motor, elől maradjon a drl - de a skodánál nem így van
Azaz akik napsütéses időben a hátsó 50 lumenért felkapcsolják a helyzejelzőt (ami napsütésnél nem látszik) elől letizedelik a fényt!, így már elől se látszik (mert a helyzetjelző napsütésnél kb semmi).
-2 tompítottNem túl bonyolult a fényszóró mátrix:
-jó látási viszonyok (jelző lámpa)
>DRL, ha nincs, helyette(!) tompított-rossz látási viszonyok (útmegvilágító berendezés)
>Tompított-erősen korlátozott látási viszonyok (sebességet kell csökkenteni; útmegvilágító)
>Ködlámpa, lakotton kívül
>Ködzáró lakotton kívül, ha nem jön közvetlen mögöttünk senkiExtra:
Ahol külön van a helyzejelző, ott mehet a drl+ helyzetjelző együtt, menet közben is, de nagyon kevés ilyen autó van.Rengeteg típusnál szarul látszik az indexelés ha világít a tompított, és az indirekt fénye kevésbé jól látszik mint a direkt fényt adó menetjelző, plusz ott már figyeltek hogy világíthat együtt az irányjelzővel - ezért erősebb a drl jó látási viszonyoknál. Lassan húsz éve figyelem minden autónál, valóban így van, nem hülyék.
Tiltani kéne sw-esen/hw-esen a menet közben 50 lumennel osonást, de ez sajna nincs meg.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Mert az DRL, az így helyes, menetkész állapottól kell hogy világítson.
A drl az drl, a skandifény az pedig gyújtással bekapcsolódó tompított. Skandi drl nincs!
Keveritek páran a nappali menetjelzőt az állóhelyzetjelzővel!
Mire szerkesztettem már sok lett a hsz, így mégegyszer:
Nem túl bonyolult a fényszóró mátrix:-jó látási viszonyok (jelző lámpa)
>DRL, ha nincs, helyette(!) tompított-rossz látási viszonyok (útmegvilágító berendezés)
>Tompított-erősen korlátozott látási viszonyok (sebességet kell csökkenteni; útmegvilágító)
>Ködlámpa, lakotton kívül
>Ködzáró lakotton kívül, ha nem jön közvetlen mögöttünk senkiExtra:
Ahol külön van a helyzejelző, ott mehet a drl+ helyzetjelző együtt, menet közben is, de nagyon kevés ilyen autó van.Rengeteg típusnál szarul látszik az indexelés ha világít a tompított, és az indirekt fénye kevésbé jól látszik mint a direkt fényt adó menetjelző, plusz ott már figyeltek hogy világíthat együtt az irányjelzővel - ezért erősebb a drl jó látási viszonyoknál. Lassan húsz éve figyelem minden autónál, valóban így van, nem hülyék.
Tiltani kéne sw-esen/hw-esen a menet közben 50 lumennel osonást, de ez sajna nincs meg.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
A fő különbség, hogy helyzetjelzőként az 5W szál 50 lumennel, menetjelzőként ~21W szállal vilgágít, 400-1000 lumen.
Amikkel találkoztam G6/G7 (Amarok, Ranger, stb): Kétizzószálas H15 izzó van a refinél.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #265836 üzenetére
Fogadjunk egy sörben / kávéban, hogy
-drl-ként maxon
-utána helyzetjelzőként (és tompított mellett) tizedére csökkentett fényerővel világít!Ha vesztettem, ennél végre logikusan csinálták meg, de gyanúm szerint követték az előírást(aszerint hjelzőn sajna 50 lumennel lehet haladni). Mivel a dimmelt drl a hjelző. Ha külön lenne mint pl a Vitarán, akkor maradna fullon.
Állod?
focvis: "Ha már DRL. A Mazdán azt figyeltem meg, hogy amikor beállok a sötét(ebb) garázsba, erősebb fényerőre vált a DRL (az automata fényszórót kikapcsolt állásban tartom, egyértelműen nem az kapcsol normál üzemre)."
Ez fura, fordítva kellene hogy legyen. Videózni is nehéz, mert mint a pupilla, úgy az iso is megy utána. Ha vannfényszenzorod, takard le sok fénynél, és kiderül. Hátul nem vlágít neked drl mellett?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Bluetooth hangszórók
- Politika
- CASIO órák kedvelők topicja!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Diablo IV
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen