-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, pont egy ilyennel hozott haza a taxis a minap. Túl van a hibamentes 300k km-en de azt mondja sok kollégája tolt már le vele 400k km-t gond nélkül. Bár volt amelyikben kellett 1-1 cellát cserélni de az nem vészes dolog. Prius plus-nál mondjuk már szívás, ott nem cserélhetőek a cellák külön-külön.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Egyáltalán nem gyenge, 10,9 a 0-100. Egy közepesen rossz érték. Az a jó, hogy 100 felett is bőven besegít a villanymotor.
Ha valaki úgy használja ahogy én akkor soha nem jön vissza a Hybrid ára amennyivel újkorában kerül. De annak az embernek aki megvette újként a kocsimat már biztos megtérült. 170e km-et rakott bele 2 és fél év alatt. Nagyon megbízható konstrukció és alapvetően vissza tudja hozni az árát. Én is ezért választottam, mert a sok városi utam miatt egy olyan kocsi kellett ami lehető legkisebb károsodással viseli a 2-3 km-eket nap mint nap többször.
(#113791) Integrale: Én egy olyan kontextusban értem, hogy mennyit fog elmenni egy 300 lovas egyhatos meg egy 100 lovas ugyanekkora motor. Az F1-ben is 1,6-os motorok vannak 800-900 lóerős teljesítménnyel és azok is működnek több ezer kilométert brutális terhelés mellett. Ha ebből indulunk ki, már látszik is, hogy a mai motortechnika mennyire fejlett.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen