- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Facebook és Messenger
- ASUS routerek
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Reklámblokkolók topikja
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Kickass #272098 üzenetére
Fedett beállók nem vészesek árban, azoknközött keresnék.
Nálam az a gáz, hogy csak egyoldalas jöhet szóba, olyat kevesen csinálnaknés mocsok drágán...
cappa72: Az igen, nem tudom hogy csinálta (vagy 60-70 között ment mindenütt)
Meg is lestem a programot, mit mutat nyaralás előtt:
[kép]Na majd az autópályázás, szerpentinezés, araszolás, klímázás helyrerakja a fogyit
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kickass #272101 üzenetére
Ha a cég bevasalja, akkor csináld meg a beállót. Ha nem vasalja be, akkor ajánld fel a cégnek, hogy a saját telkeden lehetőséget adsz neki, hogy a céges tulajdonra eső kockázatot mérsékelheti.
Az a baj, ha ráterítesz valamit, ahogy cibálja a szél, karcolja a fényezést. Ráadásul dolog van vele, nagyon sokszor fogod úgy feldobni a kocsira, hogy jég nem lesz, csak eső. Persze vizesen nem rakhatod el.
4 darab akácoszlop, közte egy komolyabb napvitorla?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #275972 üzenetére
A nepper is sáros vagy átverték egy hamis meghatalmazásival. Ha binakó adás-vételivel adta el, akkor a nepper csak röhög a markába most, mert papíron az eladótól vette a vevő a neppernek semmi köze hozzá papíron.
Ha nem állt körözés alatt a vizsgálat pillanatában akkor az eredetvizsgáló sem hibázott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Kickass #276083 üzenetére
Ez nem összeesküvés elmélet, valószínű igazából is ez van. Bár az összeesküvés elméletek pont attól összeesküvés elméletek, hogy hihetők.
Adott néhány durva baleset gyorshajtásból, nép forr, a politikus párttól függetlenül merthogy ez véribe van mindnek mint a vezetés, bedob egy "megoldást" ami a büntetés emelése így a nép nyugszik, de mindenképp csak kicsit emel rajta, hogy a nép másik fele meg amiatt ne forrjon sok. Az alacsony emelés pozitív hozama, hogy ugyanannyi marad a gyorshajtások száma, viszont emiatt a bevétel nő. A politikusképzés közlekedésalapok szakdolgozatra pedig mehet a csillagos ötös.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
szőröscica
addikt
válasz Kickass #276491 üzenetére
Valoszinuleg asszonynak kernenk ki az O3FL helyett, es akkor o le van tudva 5 evre autougyileg. En meg kitalalom, hogy mit szeretnek. Amugy eleg felesleges ket auto, ezt mar igy ket honap utan is erezzuk. Szoval vagy nem veszek semmit, vagy valami jatszosat esetleg.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #276732 üzenetére
Nem a T-Cross/Taigo merete ez?
T-roc a Karoq-kal van paroban inkabb, nem? Vagy az mar Tiguan, a Kodiaq meg Tiguan AllSpace?EQM: a modell volt a lenyeg. A kek kombi meg elozo gen, nem rossz az se, de az ujabb az nekem az egyik igazi kedvencem. Kiadja feherben is sztem egy jo kerekkel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kickass #276732 üzenetére
Lehet, hogy méretben akkora, de Polo alapú. A platformjára utaltam alapvetően: MQB A0, a Golf, T-Roc, Karoq MQB A1, a Tiguan/Q3 pedig MQB A2, ami magyarázza miért érződik nagyautósabbnak.
Viselkedésben, extrákban ez érződni szokott, függetlenül attól, mekkora a csomagtartó vagy a beltér, a VAG így pozícionálja a termékeket.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Kickass #276735 üzenetére
Golfból az alapfelszereltségű Life 1.5 TSI DSG 130 lóval és ülésfűtéssel már a keretünk felett van, rá kellene fizetni kicsit és futjuk az árfolyamkockázatot 40 hétig. Kamiqból a 150 lovas DSG-s Stlye simán kijön.
Bekértem mindkettőre egy ajánlatot, tételesen összehasonlítom majd a felszereltségüket (van amiben a Golf jobb, pl. adaptív tempomatos, de van amiben a Kamiq - jobb hifi, kétzónás klíma), aztán döntünk.
Igazából elsődlegesen városi szaladgálós, női autónak a Kamiq is tökéletes lenne szerintem, és arra biztosan nem kell ráfizetnünk. És feltételezem nem annyira szörnyű azért, hogy nem lehetne elmenni vele a tengerpartra nyaralni. Vagy ennyivel jobb a Golf, hogy érdemes, akár bekockáztatni fél-1 millió ráfizetést, ha elszáll az árfolyam?
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Kickass #276989 üzenetére
En ma probaltam. Reggel parom O3 FL-jet vezettem munkaba, delutan ultem G8-ban. Nekem erezhetoen szukebbnek tunt a Golf. O4 is nagyobbnak erzodik nala.
Igazabol Kamiq vs. Golf 8 osszehasonlitas celjabol erkeztem. Jobb anyagminoseg es szemrevalobb, modernebb design van bent a Golfban, de ebbol sokat ad az alcantara utanzat uleshuzat es ajtoboritas, ami az enyemben nem lenne. Legrostelyok alatt kokemeny a Golf is, felette puha a Kamiq is. Golfban beleltek az ajtozsebek, ez mondjuk tetszik, de egy darab filcet en is be tudok ragasztani, ha kell. A Kamiq mindket sorban joval tagasabbnak erzodik a magasabb fejter miatt, szelteben kicsit szukebb talan, de legalabbis a konyokloje kisebb.
Infotainmentben nekem a Skoda regebbi rendszere jobban bejott, a Golf eleg bizonytalanul allt fel, bo fel percig toltott valamit.
Ahol a VW egyertelmuen nyer az a csomagter, masfel
arasszal hosszabb.Szerintem Kamiq lesz. Lehet, hogy valamivel gyengebb lesz a menetkomfort, de ha csak annyival mint erzesre az anyagminoseg, akkor nem lehet szornyen zajos. Csomagterben az Ampera is eleg volt, ennek meg picit nagyobb is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen