Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Magnum_ #65305 üzenetére

    Még nem. Szóval még vehet akár egy Kuvikot is. :D

    brumi: A szoftver szar. Az alacsony fogyi miatt úgy van hangolva hogy alacsony fordulaton üzemeljen a motor. Na most egy dízelben van nyomaték ott oké de benzinesnél... Még ha feltöltött is 2000 alatt nem igazán történik semmi. Na most Kormi is 60-nál bevágja az 5. fokozatot és 1100 rpm-en teker (most tekintsünk el attól, hogy ez mennyire kíméli a DMF-t), ha benyósnál ezt nem emelik szoftveresen legalább 2000-re (és nem emelik) akkor olyan mintha döglött hintalovon ülnél. Próbálj meg így mondjuk a Hungárián 60-nál csorogva beférni valaki elé. Agyrém lesz, mert lenyomod a gázt és semmi nem történik. Eltelik 1 másodperc eldönti az elektronika mennyit váltson vissza, majd eltelik 2 másodperc visszavált és meglódul a kocsi vehemensen. Addigra meg már rég beugrott más a helyedre a sávba. Kormi is ezt csinálja csak az alul nagyobb nyomaték miatt kevésbé idegesítő mint egy benzinesnél.
    Persze a laboros fogyiméréshez ez a jó de a köznapi használatra nem. Érdekes ha áthúzod S-be a kart akkor meg minden frankó. Persze mert nem akar benyós létére 1600 rpm-en kavarni...

    Sietve hozzáteszem nem próbáltam benyós dsg-s autót csak eltudom képzelni a dízel dsg kombó hiábját picit felnagyítva. Szóval dsg-sek nagy barátja az S mód ha nem akarnak idő alőtt őszülni. :D Én előzéskor is használom mert akkor nincs lag, már az előzés megkezdése előtt beteszi a megfelelő fokozatba.

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák