Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz CactuS #224194 üzenetére

    Hétvégén voltam szüleimnél, 250 km egy irányba, tegnap Zugló (otthon)-Érd (szerelő, műszaki vizsga)-Gyömrő (partnercég)-Újbuda (numkahely), mire lett volna idő tölteni, holnap megyek Szegedre temetésre, 180 km egy irányba és nem lenne ingerenciám tölteni temetés alatt, vagy előtt, után. Egyelőre nem álltam át agyban.
    Viszont piszkosul élveztem a saját autó előtt a GreenGo eUp-ot és azt az évi néhány párszáz km-es túrát leszámítva ki is szolgálna, mert alapvetően BKV-val járok melóba és heti 1-2 alkalommal van elővéve a kocsi. Heti bevásárlás és hogy az éjszakai járatot kibekkeljem.

    Viszont a 22 éves csotrogány tegnap kérdés nélkül ment át műszakin. A szerelő a fék kopásjelzőt nézte csak meg előtte. Hátsó fék volt cserélve augusztus végén, azóta gyakran jelzett ad hoc jelleggel, de érzésre indokolatlanul. A hátsó fék jó, az első pofák kb 60%-osak, a tárcsának nincs válla, nincs megégve, deformálódva. Úgyhogy a vizsga után VCDS-ből ki lett írva a hibalámpa. Legkésőbb augusztusban olajcsere, akkor ránézünk.
    Olyan keveset fékezek, hogy a szerelő azon röhög, az első tárcsa előbb rohad el, minthogy elkopna. Az új hátsó fékről 2k km alatt még nem lehetett elmondani, hogy bekopott volna. Pedig simán felveszem a városi forgalom ritmusát, pályán meg inkább 150, de csekket nem kaptam még.

    Az M5-ön egyszerűen kevesebb a stressz 150-nél, mint 130-cal és nem unom el magam, nem lankad a figyelmem, mint 100 körül. Figyelem a környezetem, ha rálátok, akkor a 3-mal előttem lévő féklámpájára reagálva már elveszem a gázt és így nem is kell akkorát fékezni még vonatozva sem.

    CactuS: ez eUp-nál megnéztem, vonóhorgot nem lehet rá tenni, de a tetősín 90 kilóig terhelhető. Feleségem is magas (170 cm), egy összehajtott babakocsi a tetőboxba, meg oda való táskákba ruhaneműk, cipők és máris elég és élhető nyaralásra is 3-4 személlyel.
    Covid alatt évi 12k km-t ment az autó, előtte 15k km. 3,5 év alatt kb 3,3 mFt-ba van az autó mindennel együtt. Bekerüléskori forgalmi érték, tankolás, biztosítás, adók, parkolás, matrica, szerviz, kopó-fogyó dolgok, 38k km-rel. Nem érzem azt, hogy egy elektromossal spóroltam volna, vagy hogy puszta a kora hátrány lenne. Igaz, nem volt baleset sem szerencsére és defenzíven vezetünk.
    Apám is mondta, hogy öreg autó, mindig lesz vele valami. Ő is vért izzad, hogy műszakiztassa le a Samarát, de akkor is ugyanígy volt, amikor csak olyan idős volt az a kocsi, mint most a Passat, mert a sárvédő és küszöb akkor is rohadt, az LPG akkor is megette a kompressziót, a műszakin úgy eltekerték a karburátort a megfelelő értékekhez, hogy hazafelé meg kellett állnia beállítani, mert menni viszont nem lehetett a kocsival. A holnapi temetésre el sem indulni vele, pedig neki csak 90 km, de korántsem biztos, hogy odaérne vele. A méter meg kb azonos mindkét kocsiban.
    Öcsémnek újonnan vett Jettája 9,5 éve volt kb 4,5 mFt, CAYL 1.6 CRTDI, de már 6 évesen jobban füstölt, mint a Passat.
    A b*szomnagy bódé meg fogyasztásban nem akkora növekmény, mint az előnye. Ha valaki tud vele parkolni, akkor kisebb helyre is be tud állni, mint egy parkolni nem tudó ember egy Matizzal. Nem kell azon gondolkodnom, hogy a 40 m2 laminált padlót hogy hozom el, vagy a hulladékudvarba a kanapét hogy viszem ki.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák