- VoIP telefonálás
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- ASUS routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Hálózatokról alaposan
- Facebook és Messenger
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz SpaceKombajn #179663 üzenetére
Jó, lehet hogy csak én figyelek erre, mert ezért harapok. Az elsők még nem vették fel a kamion sebességét (ezért írtam, hogy fékezésre kényszerítik), csak nem akarják fél km-rel korábban megejteni a sávváltást. A harmadik lehet, hogy 5 km/h-ával többel megy, de azt már nem bírja ki, inkább kivág, a többit fékezésre kényszerítve.
Általánosságban az dühít, hogy mennyire nem figyelnek a belső sávban haladók sem a másikra. Én mindig figyelek a külsőre, amikor előzök, és ha kell rálépek, ha azt látom, hogy utoléri a kamiont, ha szüttyögök. (Tehát felőlem kivághat a harmadik is, de nekem ne kelljen miatta fékeznem, ha elöl vagyok). De van, aki szépen elcsorog mellettem a belsőben akkor is, ha jön a kamion.
Na ezért nem szeretnek sokan a külsőbe menni. Meg utána nehéz visszamenni. A külsőből belsőbe sorolásról: Mivel egy kamion mögött megy, ha nagyobb a forgalom, fenn fog egy kicsit tartani valakit, ha méltóztatna ő is 80-nál többel menni, és nem 3 literes dízel van alatta. Én sem szeretem, ha kijönnek elém, de sokszor belefér. A külsőből belsőbe sorolással is kevesebb gond lenne, ha jobban betartanák a jobbratartást ez emberek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen