Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • barnam_

    nagyúr

    válasz KAMELOT #168230 üzenetére

    Persze hogy semmi értelme, ezt csak azért csinálják, hogy ne ülj autóba. Akkor se mennék biciklivel munkába, ha nem lenne autó az utakon, mert nehezen össze egyeztethető a kulturált (nem büdös) irodai munkavégzéssel. Pedig egyébként napi 2x20 km tekerés megedzene :)

    Szoszo94: ma Budapesten is káosz volt Google térkép szerint, legalább 4-5 helyen láttam baleset ikont délután. Ahhoz képest nem is volt olyan vészes hazajutni. De mondjuk ez még mindig csak a 2. napom ingázást tekintve.

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz KAMELOT #168230 üzenetére

    Kibicként ugatok bele, mivel hál' Istennek a napi városi birkózás már jó ideje nem érint.

    Pont az a lényeg, hogy kivetelezhető, csak a forgalommérséklés szempontjából kell(ene) rátekinteni, és nem autós/bringás szemszögből.

    Az útfelület növekedése mindig is magával hozta a forgalom felzárkózását, illetve csökkenés esetén a degradálódását az adott keresztmetszethez igazodva, ha az adott szakasz nívója stabilan tartja a szinet, mivel a közlekedőknek van egy 'útidő és kényelmetlenségi normája', amit hajlandóak elfogadni; ezalatt örülnek maguknak, felette elkezdenek vakarózni és alternatívát keresni: akár másik útvonalat, akár másik közlekedési eszközt.

    Röviden: szerintem a cél a forgalom passzív kiszorítása, és a biciklisávozás részben csak egy jó ürügy, másrészt azért ténylegesen van remény/szándék a biciklisforgalom mederbe terelésére.

    PS I. : A gépkocsiforgalomban biciklizőknél csak az agglomerációs utakon kocogóknak volt nagyobb qrva az anyjuk.

    PS II. Ha a BKK megtalálja a tökeit, akkor ősszel betartja az ujját a háborgóknak, illetve pikírten megjegyzi, hogy egyébként is szívesen, miszerint jövő tavaszig nem vonnak be új szakaszokat, mert télre minek, és addig is szokják csak.

    [ Szerkesztve ]

    Nevermind...

Új hozzászólás Aktív témák