Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz brumi1024 #154637 üzenetére

    Bazi nagy eltérések vannak. Van akinek ennyi belefér, van aki évek múlva fog pár 100.000-ért egy 2000 utáni évjáratú autót venni. Van aki már vett zsír új elektromost és mondjuk 2 év múlva tervezi is lecserélni egy újabb zsír újra.
    Hogy 3.600.000-ből 1.000.000-t érint, szerintem jól jelzi, hogy probléma egy ilyen autóparkra és anyagi helyzetre ráengedni ezt. 14,2-14,5 év az autók átlagéletkora, az E10 mizéria pedig pont a 2005 környéki közvetlen befecskendezéses autóktól kezd el probléma lenni, ha visszafele nézzük az éveket.
    Ez olyan, mintha a németekre ráb.nánk egy E30-as benzint, a flotta 99%-át érinti, aztán cserélgessétek az alkatrészeket. Az anyagi helyzeti különbséggel kb. akkor lenne egál a probléma.

    Egyébként ez hasonló a dízeles kitiltásokhoz, amibe az ő bicskájuk is kezd beletörni. Ezért nem célszerű ennyire erőltetetten, agresszíven belenyúlni. A magyar flottánál a nagyobb városokat kivéve az EURO 3 kitiltása is probléma lenne. Most jönnek be az EURO 4 és EURO 5-ös 10 éves használtak az országba pont ugye tőlük.
    Majd az is ráerőltetik a csóró országokra, aztán megoldódik a benzin kérdés, mert az autók 85%-a majd nem mehet be a nagyobb városokba.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák