- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- SkyShowtime
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #127162 üzenetére
Passzolom 272k km-errel ment el tőlünk az a B5.5 még 2009-ben. Azóta sztem változtak az árak... Olajkádat kell leszedni mert karbonképződés miatt ott is meg az olajpumpa szívókosaránál is okozhat problémát de az nem egy nagy stroy. A trafók szeretnek behalni még és a turbó hajlamos repedni illetve kényes a hűtésre (keresztmotoros kasztni vs hosszmotoros konstrukció hátránya, hogy a hátsó henger a tűzfal közelsége miatt oda tud kozmálni). De sztem a 3-400k betakarja az egész első nagy szervizt. Olcsó hozzá az alkatrész, elterjedt konstrukció.
mod:
Megjegyezném, hogy azt az autót szerettem, szemben a foscsi 1.8 tsi-vel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- Házimozi belépő szinten
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Raspberry Pi
- Spórolós topik
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Politika
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest