Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • z123456789

    addikt

    válasz z123456789 #111757 üzenetére

    Na voltam valakinél check lámpával.
    Egyelőre pékségnek tűnik, de választhattam a márkaszervíz, és ő között. :D

    Előzmény.

    Páran mondtátok, hogy a gyújtásnál is érdemes körbenézni. Le is ellenőrizte a gyújtótrafókat, azt mondta ezeknek nincs gondja, illetve számítógépen keresztül is azt látta, hogy megvan a feszültség. Továbbá a kopogásérzékelőre is azt mondta, hogy a diagnosztika rendes értéket mutat rá, tehát az működik, és mivel a leírt jelenségre reagálhat, szerinte se cseréljük, valószínű az teszi a dolgát. Kitisztítottaaz EGR szelepet, bár azt mondta, hogy km óra álláshoz képest nagyon szép állapotban van.

    Szomabton viszem hozzá injektor tisztításra/cserére/ellenőrzésre, de azt mondja, hogy az egy hosszabb művelet, szóval ott hagyom. Kiszerel, megnéz, visszarak, diagnosztika....
    Üzemanyagadagolás problémára gyanakszik, kérdezte, hogy a benzínszűrő mikor volt cserélve? (260 000-nél) Illetve azt mondja, hogy lehetséges hogy van még egy üzemanyagszűrőm, és mivel az nem volt cserélve, az tömődhetett el. Ha van ilyen akkor azért nem volt cserélve, mert én nem tudok róla, és a korábbi szerelőm sem tudott róla. Erre is ránéz szombaton, mert ez meg valahol a kerékjárat környékén van. LEcsekkolta a gyertyákat is, de azok nemrég voltak cserélve, szóval azokkal sejtettük, hogy nincs gond.

    Na mindegy. 1,5 órát szarakodott vele, kért 2000-et. És végig nézhettem, meg mutatta is a dolgokat, hogy mi merre. Közben magyarázott szorgalmasan. Elsőre szimpatikusnak tűnt, hát ha még meg is opldja a problémát. :D

    Szóval folyt köv. Check lámpa még mindig világít.

Új hozzászólás Aktív témák