- Proxmox VE
- Mikrotik routerek
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Max
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz xEon1337 #53098 üzenetére
"Sima magas nyomással lecsapatni nem ér semmit, nem szedi le a ráragadt koszt."
Hat ha csili vili vegeredmeny a cel, akkor egy sima magasnyomasu valoban nem lesz nyerö, viszont telen a sma öblitesnek is haszna van. A sos cucc, ami a utakrol felverödik, azt lemossa es ez lenyegesebb, mint, hogy csillog villog az auto vagy sem. Szoval a semmit nem ér, azert azt nem mondanam
En a gei mosokat nem szeretem, brutalisan összekarcolja a fenyezest. Vagy textil mosoba viszem, vagy sajat magam mosom, esetleg veszforgatokönyv a benzinkuti kezi moso es akkor ott ovatosan, nem ra nyomva, nem nagyon alapos mosasnak jo...de ez a gepi pörgös hengeres "tüskes" bigyok, ezek szerintem mind a legroszabbak a fenyezesnek.
-
Declare
őstag
válasz Kakaduku #53103 üzenetére
Attol függ milyen auto. Valtozar szerintem egy jo dolog, nem nagy tema beszereltetni es allitolag valoban van visszatarto hatasa, mert kell par perc a likvidalasara.
Ezen kivül minden egyeb plussz dolog növeli az auto eselyet. Amit nagyon dicsernek az a pajzs rendszer.
En most agyalok egy ilyen kis elrejtett GPS jelados cuccon még.
(#53105) seadrone mi lenne a minusz fokban? a karcokat megkapja a festes hidegben is melegben is. Hidegben ne burisd le forro vizzel a szelvedöt, mert elpattan, de amugy kb mind1 szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #53186 üzenetére
Igen ezen a szelvedön akadtam fenn en is . Ha mondjuk egy kisvarosban el, akkor azt azert nem lehet a budapesti levegöhöz hasonlitani...de akkor is eleg hihetetlen Nekem az elmult par hetben az ilyen taknyos, paras, rafagyós, esös idöben ugy koszolodik az auto, hogy az hihetetlne....2 hete mostam es most ugy nez ki, hogy hihetetlen
(#53182) aero. mitöl függ, hogy sarga vagy feher a rendszam Angliaban?
(#53188) tomcsi23 augusztusi...a mosas utan
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz focvis #53238 üzenetére
Jogos, naluk ugyis megvannak hülyitve az emberek ezzel a jobbra tarts/balratartsal, legalabb akkor az elöre/hatra iranyhoz adnak egy kis segitseget
Amugy megneztem most, a hollandoknak sarga még....meg valoban a franciaknak is van sarga (vagy volt).....az egesz nemzet taxizik
-
Declare
őstag
válasz Snoop-y #53241 üzenetére
ezt nem is tudtam köszi
(#53246) Peter.70 jo, csak mire? Egyreszt nem ertem miert jobb, flakont keresni, szelvedö folyadekot atlögybölni, rongyal kenegetni, ahelyett, hogy vennel egy direkt jegoldot, spricnis üvegben?
Masreszt a teli szelvedö moso nem jegoldo. Nem fagy meg es valamelyest oldja is a jeget, de messze nem ugy, mint a speci jegoldo. Nekem most nem volt es par reggel jartam ugy, hogy siettem es kapartam picit, meg nyomattam ra a teli ablakmosot, de ez igy fing.....pont par napja vettem jegoldot. Reggel ma ra is volt fagyva a cucc, raspricceltem, beültem a kocsiba, letöröltem az ablaktörlövel az egy pillanat alatt vizze olvadt jeget es mentem.
-
Declare
őstag
válasz Ádám16 #53252 üzenetére
Parkolo rendszerek vannak, amik beparkolnak helyetted, de ott is neked kell a feket nyomnod, amikor azt mondja, hogy biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip. Vagy az uj 7 es bmw, az pl beall magatol is ha kell.
Szoval 7 es bömi, vagy a busz lehet megoldas ilyen problemara
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #53257 üzenetére
Ez igaz, de a kettö nem biztos, hogy összefügg. A fogalmatlan idiotak regebben is leteztek, meg kesöbb is letezni fognak. Az autozasban azert lehet több a gyöker, mert sokkal olcsobb es hozzajut kb mindenki, aki nagyon akar. Ma mar 2-3 autokrol beszelnek 1-1 haztartas eseten, azert mondjuk a 90 es evekben meg inkabb 2-3 haztartasonkent 1 auto. Nagyobb becsben volt, ertelmesebbek jutottak talan hozza. Közlekedeshez is kell intelligencia es az azert sokaknal nincs meg.
-
Declare
őstag
válasz Richard! #54426 üzenetére
En mondjuk ezt nem ertem, miert baj a gaz? Ha nem akarod be sem kell kapcsolnod (ha mondjuk jatszani akarsz). Ha meg nem, akkor csak siman kevesebbet eszik az autod, miközben elaraszolsz a boltba meg haza. Golfokban pl van alapbol gazos kivitel is, szerintem baromi jo. Van kettö üzemanag meröd, megnövekedett hatotavod mivel több üzemanyagod van es meg olcsobban is jarsz vele. Ha ez ciki, hat legyen az
mod: jah es amugy asszem teljesitmenyben sem ad le kevesebbet a gaz. Raadasul dizeles szinten fogyaszt a kocsid, vagy kevesebbet es a környezetbe is kevesebb karos anyagot lök ki. Diselben is van gaz, csak jobbara kamionokba es ott belekeverik az üzemanyagba...szemelyautokhoz nincs asszem ilyen opcio.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Richard! #54438 üzenetére
Tenyleg ird mar le pls, mi a vicces rajta, mert nem ertem Ha mondjuk egy Lamborol beszelgetnenk, akkor ok, az vicces lenne, mert ugyan mar, aki szupersport autoval jar, annak mind1 kell, hogy legyen.
Ez viszont egy 2001 es T5 volvo....se nem szupersport, se nem azoknak az embereknek az autoja, akiknek minden mind1. Ellenben nagy, van benne erö, kategoriaban tuti biztonsagos, nem hülyegyerek auto es talan kevesebb a nyüg vele, mint egy hasonlo koru dizellell....es ezt akarja költsegbaratabb autova tenni.
(#54439) aero. ezek szerint ketten vagyunk akik nem röhögünk
-
Declare
őstag
válasz Richard! #54505 üzenetére
Sok mindent tanulok ma
- 1 M alatt az auto sz@r
- a km futas, hogy varosi napi 100 beinditas leallitas vagy autopalya, az nem lenyeg
- a km ora allasa megmutatja a motor kopottsagat
- ha 10 liter alatt tankol az ember, akkor az nem menö, hanem viccesna asszem mara kiszalltam, sok lesz ez, holnap jövök ujra tanulni valamit
(ertem mit irsz amugy, de ez nincs benne a storyban lehet ez volt a terve....ha hülyevolt mert az 1,2 es polo utan megvette ezt, aztan az elsö tankolasnal mennyi akkor vicces....de ez nem derül ki. Szerintem logikus ebbe gazt dobni, raneztem a hasznaltauto kinalatra, kb 25 db auto van es abbol 6-7 db gazos, köztük, egy relative uj, 7 millas is...szerintem korrekt)
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
Meg lehet kerdezni, miert erre az autora esett a valasztas?
Mindenfele hatso szandek nelkül, komolyan kerdezem En ezekkel a subarukkal nem tudok mit kezdeni, egy ilyen benzines szörnnyel meg plane nem
Egy WRX az mondju oke...izig verig egy eleg egyedi sport gep...aki szereti, hogy bamuljak, annak biztosan allat.
Viszont ez az Outback, ezzel a motorral, sokat eszik, varosban nehezkes lehet kezelni es megtöbbet eszik, 240 lo, de ez nem az aszfaltszaggatasrol szol, hossza miatt (es ha jol tudom, nem allithato hasmagassaga miatt) a terep kepessegei sem lehetnek extremek, ahol mondjuk a hires neves összekerekhajtas elönyei kijönnek. Emellett viszont a fenntartasa es üzemeltetese is dragabb ha jol gondolom, mint egy hasonlo volvo vagy VAG.
A design vagy az hogy nem sok van belöle, az ami megfogott?
-
Declare
őstag
- Az allithato hasmagassagot arra irtam, hogy igy terepen nem lesz nagy bajnok, hiaba a bomba jo összkerek rendszer.
- Ugyanugy hosszu, mint egy xc70 vagy allroad persze, nem vitattam, csak mivel M0 es varost irt hasznalatra igy jött a következtetes, hogy Bp utanna a kerdes, hogy miert ez az auto (csak kivancsisag)
- Fogyi: Persze egy benzines audi vagy volvora is ugyan ugy jönne ez a kerdes....ezert is dobtam fel....miert a böszme nagy benzin a böszmenagy, amugy nem sport autoba? Egy volvo xc70 D5 el vagy egy allroad a 3,0Tdi vel sokkal logikusabb nekem.
- Fenntartas: hat azert esett mar szo a subi fenntartasi költsegeiröl....nem keves....ellenben egy D5 volvesz vagy 3,0 tdi allroad, esetleg 2,0 tdi a4 allroad jo esellyel olcsobb. Bitporknak volt 2db audi allroadja es azokkal jol jart....persze be lehet nyalni ott is ez vilagos....de ahhoz ott pech kell, a subinal meg alapbol olyanak az alkatresz arak, akkor is ha minden klappol...es azert az is elromolhat eppen.
- ülni nem ültem subaruban, kepekröl itelkezem ....viszont hasonlo koru mazda, lexushoz volt szerencsem es nekem az is eleg....nem az en vilagom....es hat a subaru hirböl sem all ezen markak felett belter design es anyaghasznalatban....de ez mondjuk egyeni tetszik/nem ttetszik temakör. Egy WRX ben azt mondom oke, az mindenröl szol csak nem a csilivili belterröl...de ez egy kvazi csaladi/utazos auto.
Szoval a kerdes inkabb annyi volt, ha mar ilyen jellegü auto kell, akkor miert nem egy dizel allroad vagy volvo a d5 mocival vagy hasonlo. Miert egy benzines nagy szivo subaru
(#55086) Jorus vilagos erre voltam kivancsi Nem egy tucat autod van az biztos. Ha a design is klappol es nem zavar a magasabb fenntartasi költseg, akkor biztosan van valami ebben a subaruzasban
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #55090 üzenetére
Pont ezt akartam irni, amit MunezXBK irt. Ez az "ennyi idö alatt ennyi meg annyi ment a kocsira" ez baromira ember es hasznalatfüggö....szerintem en is 3x annyit költöttem az Astramra, mint mas tulajok 90% -a.
Viszont oke, biztos nagyobb nyugalommal lehet költsegeket kalkulalni egy ilyen szivo subaruval, mint egy 3.0 tdi legrugos A6 avanttal
(#55091) Qru "Miért? Más kellett neki. Mint ahogy nekem is" szerintem ebben van a lenyeg es ezt el is tudom fogadni Ha van az embernek valami "lövese" akkor azzal nem lehet mit tenni van akinek a "japan" van akinek a "szivo" van akinek a "dizel" stb....
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #55188 üzenetére
Marmint ugy erted, hogy 3 millioert kapsz egy 7,7 millios rönót 8,4 millioert ugy hogy 5 eig 87 ezert csengetsz havonta, majd mire az uccso csekket is kipengetted, akkor lesz egy 2,5M os rönód?
Vili addigra felrarakja a 330i arat
Na de no offense, nekem nem adja, de sokan szeretik ....bar akkor inkabb nezzd meg a lizing opciokat, skoda most kezdi otthon is, lehet lesz rönyóra is
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #55195 üzenetére
Viszont lizing eseten is az uj auto költsegeit fizeted, csak allandoan....csereben nem kell sok minden miatt aggodnod, fizetsz egy konstans kalkulalhato összeget es mindig uj auto van az ember segge alatt.....ha ez szamit, jo lehet a lizing, de maganszemely eseten tuti rosszabbul jarsz, mintha ujat vennel mindig, csak kenyelmesebb. (Golfra megneztem a lizing opciokat a vw.de-n)
Szerintem ilyen dolgokra, mint auto, tv, nyaralas, nem szabad hitelt felvenni
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #55536 üzenetére
Mindegyik motor mas. Az enyemnel sincs igazan semmi különbseg. En alap shell, alap Molt vagy alap OMV t tankolok otthon (ha tehetem OMV). Egyszer csinaltam, hogy egymas utan 2x tele tank MOL premiummal, kb 1 het alatt. Az egvilagon semmi. Sem erzetben, sem fogyasztasbn (excelben irok minden tankolast). Szoval en ezt elengedtem
Ami nekem müködik, az a liqui molly disel additiv [link] na ezzel tenyleg finomabban jar egy kicsit es halkabb is es kevesebbet is fogyaszt valamivel. Ebböl van benyas varians is, ezt esetleg probald ki. Neha nem arthat a rendszernek amugy sem
Igazabol annyi, hogy a Magyar dizelböl többet eszik, mint a Nemet vagy a Cseh üzemanyagbol...ez mondjuk nem tudom milyen fícsör
(#55537) Peter.70 +1 ctek re nagyon jo, massziv, könnyü, egyszserü hasznalni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #55539 üzenetére
-
Declare
őstag
válasz bajnokpityu #55542 üzenetére
Gondolom nem nekem szantad . Amugy +1. En azon szoktam mosolyogni, amikor valaki kb 0 tapasztalattal, 0 összehasonlitasi alappal beirja, hogy huuu betapad, mint az allat Sokan pislognanak komolyabban, ha ugyan azon az uton vegigmennenek egy ertelmes gumival is
Nekem 3 eve van meg a kocsim, kb 60k km t mentem, nagyjabol hasonlo utakon.
Elsö nyaron 7 eves Michelin nyari volt rajta...profil jo lett volna meg a köv evre is. Gomis mondta, mindenkepp csere! Következö nyari szezon uj michelin primacy 3....aztan jött a . Ugyan abban a kanyarban a regi x sebessegnel mar picit nyekegett, megmozdult, az uj joval gyorsabban sem csinal semmit. Palyan nagysebessegü fekezesnel is nagyon erezhetö a különbseg.Ugyan ez a telivel. A kocsihoz 4 ev körüli, asszem valami Bridgestone low budgate teli volt....böven jo mintaval....gumisom: "haaat jaaa, vegülis telinek teli"....1 szezon fent volt, utanna csere. Conti TS850...hat a különbseg meginkabb . Ja hogy azzal a gumival a havas uton csinaltam egy jobbra balra kormanyzast 30-40 el es lehetett csusztatgatni....amiota a contik vannak ezt nem tudom megcsinalni döbbenet a különbseg. Pont a napokban esett onos esö, mellekut total sikos. Megyek, probalgatom, jah csuszik....elöttem kb 20 al valaki es laom, hogy enyhe kanyarban is tenyleg mozog az autoja....na en öt kb 40-50 el ertem utol, picit követtem, aztan, siman kielöztem, mert siman megvolt az a kontroll es tapadas ami kellett.
Ezen tapasztalatok utan mondhat nekem barki, barmit, hogy hülyeseg a gumi, meg ovatosan kell vezetni, meg ilyen okossagokat, gondolatban megy egy buksi simit es mar el is engedtem
Amugy ha valaki keveset megy, meg tenyleg olyan helyen, ahol ritka a tel, meg eldöntheti, hogy elöveszi e ma az autot vagy nem, ott egy michelin CC "4evszakos" szerintem is vallalhato. Noname meg öreg gumi az viszont semmire nem valo
A Top mondjuk amikor valaki azzal probalt meggyözni, hogy a teli gumi amugy nyaron is kivalo, söt jobb, mert puha, hogy ö multkor nyomott egy satut 100 al az uton es hat olyat lassult a kocsi, mint az allat hat most erre mit lehet mondani?
-
Declare
őstag
válasz Ironizer #55550 üzenetére
1 szezonban ugyan azzal az autoval, ugyanazon az uton autokazol, majd következö szezonban minden marad csak a gumi valtozik, akkor azert az mar-mar relevans, ha feltünik, mikor, milyen helyzetben, hogyan viselkedik az auto. Sokszoros dupla teszt
Azert is szoktam irni, hogy majd kivancsi leszek, azok akik a Michelin CC-t hajtjak, mit mondanak par ev elteltevel.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #55565 üzenetére
Ja hogy neked benzines van...pff...
Nem vagyok szaki, en csak azt irtam le, amit tapasztaltam. Hogy benzinesnel melyiknek, mire, mennyi hatasa van az passz. Szerintem akarmelyik tisztito/lemoso/vedö cuccot buritod a tankba, az bajt nem okozhat, söt inkabb csak hasznalhat szerintem. Plane ha alap benzinhez adod. Premiumhoz en nem tennem, mert ugye annak pont ez a lenyege, hogy van benne valami adalek es ki tudja a ket adalek egymassal, hogy reagal. (de ez csak laikus agyalas )
En a helyedben ezzel kezdenem a probat, majd kiprobalnam ezt. Aztan amelyik szimpatikus még
Utanna meg persze beirnam ide, hogy tapasztaltal e barmit
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Erdemes nem a szelvedöre tapasztani....Nemeteknel büntetnek erte, de lehet mashol is szivoznak...ez most felkapott tema lett, hogy szelvedön nem loghat semmi franc.
Dashcamnek nezz utanna, az is ingovanyos terep. Ausztriaban tilos hasznalni, de nemeteknel sem szeretik....beleköthetnek.
(#144584) aero. Engem egyszer allitott meg rendör, akkor is azert mert azt hitte a szelvedön van es nyomkodom a telom a tartoban. Aztan szerencsere kiderült, h nem a szelvedön van, raadasul kimagyaraztam, hogy nem is nyomkodtam
Vicces amugy, ha rendes navid van, azt nyomkodhatod (jo menet közben nem, de azert nem büntetnek). Viszont ha telon navigalsz, akkor hozza sem nyulhatsz, mert az mar vezetes közbeni telozasnak szamit.....[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #55581 üzenetére
Pontosan.... ugyan ezt mondtam en is a rendörnek, hogy ha most ez egy tomtom navi lenne akkor nem beszelgetnenk?
Jo fejek voltak amugy, pedig fostam azert 2 nemet rendörrel szemben magyarazom, hogy am nem nyultam hozza a telomhoz, hogy is tettem volna, amikor nem ismerem a varost, most tankoltam es itt össze vissza kell kanyarognom....eleg sz@r lapjaim voltak ...de aztan raneztek a rendszamomra, jo messze voltam othonrol, összeneztek, aztan mondtak, hogy ok, akkor mutassam meg a lathatosagi mellenyt, meg hogy van egeszsegügyi box aztan jo utat kivantak
-
Declare
őstag
válasz Ironizer #55580 üzenetére
Hülyeseg, amin rugozol most azert....
senki nem beszelt labor körülmenyekröl, vizsont ha levetsz több 1000 km t nagyjabol azonos utakon egy szezonban, egy autoval, majd következö szezonban ugyan azon az utakon ugyancsak több 1000 km ugyan azzal az autoval, csak mas gumival, akkor megerzed a különbseget.....valoszinüleg ennel kevesbe drasztikusabb különbseget is, mint egy 7 eves nyari vs zsir uj nyari, illetve 4-5 eves lowbudgate teli vs top kategorias teli.
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #55589 üzenetére
Rosseb sem erti ezeket a dolgokat....amigy fel kezzel telefonalni miert veszelyesebb, mint fel kezzel szendvicset enni? Vagy dohanyozni? Az meg tüzveszelyes is.
A lenyeg szerintem azon van, hogy ugye nem az utra figyelsz.
Amugy ez Nemetorszag amit irtam, de otthon sem lehet vezetes közben mondjuk sms t irni, tökmin1, hogy tartoban van a telo vagy fel kezzel fogod. Lenyeg hogy ovatosan kell külföldön banni minden ilyen dologgal (telo, üvegretapasztott navi, dashcam...), mert nem tudni mire harapnak jobban az egyes orszagokban....aztan akkor ott idegen nyelven a rendör elött allva nem vicces a dolog
(#55586) [rvilike]: Ö sem tudja mit akar mondani szerintem...mert ugye nem is mond semmit trollrollo
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #55662 üzenetére
De ezek a hibak miben jelentkeznek? Azert en jopar olyan dizel autorol tudok, amik bövel 250-300k km fölött vannak es nem volt cserelve bennük max egy turbo
Nekem pl 230+k van a kocsiban es semmi nem volt cserelve, csak a kettöstömegü. Nyaron a kipufogot csereltek es ott lelkesedett a szerelöm, hogy nezzem meg, a leszedett kipufogo belül olyan tiszta volt, hogy szinte nem lett kormos az ujja....Semmi jel nem utal ra, hogy barmivel, barmi baj lenne, vagy minden nap ajandekkent indulna el söt a szerelöm azt mondta, azaltal, hogy a kipufogo rendszer ilyen tiszta, az is következik, hogy jo allapotu a motor. Azert kerdezem, hogy lehet itt barmit merni, vagy tesztelni? Most erted, ha 150k km nel kicsereled a komplett szivosort meg mindent, azzal az en esetemben, pl a mai napig penzkidobast ertem volna el.
Meg hat a hahun amikor van egy ceges golf, ami 3 evesen 180 k km futasu, annak mar minden nap egy ajandek egy ilyen nagyszerviz nelkül?(#55665) Jaffa75 köszi
(#55667) Mágus2 kiegetest en pont igy szoktam 2000-2500 körül megyek egy erdei uton pont egy kört nekem 15 percig tart es a fogyasztasbol latni (ha sokat varosozom es nincs palya, akkor igy regeneralom...palyan csak a fogyin latszik ha megy)
(#55670) Mágus2 igen ugyanezt mondja a szerelöm is. Nekem sok a palya es nemet az üzemanyag ez jo kombo. A kerdes csak arra vonatkozott, hogy es mit lehet megelözni. Honnan tudom, ha döglödik a turbo (jo az allitolag füytül hangosan), vagy a szivosor vagy injektor vagy ilyesmi
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #55670 üzenetére
Köszi szepen
Ment/megy nekem is a dilemma folyamatosan, mikor lenne erdemes valtani....meg mire...patt helyzet nem ad okot az Astra a cserere (1,7 cdti H GTC). 230 k km van benne, valtora költöttem kb 200k HUF ot az elmult 3 ev es 60k km ota kb. Üzemanyagon meg a sok palya miatt ennel joval többet takaritok meg evente
Szerintem mar egy komplett turbo/injektor/szivo sor csere eseten is 0 ban lennek -
Declare
őstag
válasz EQMontoya #56061 üzenetére
En szeretek lazadni, de azert ez most nem jogos legalabb megvan az opcio a digitalis matricara....a cseheknek a mai napig nem sikerült eljutni ide es nem is eröltetik magukat....legutobb az elsö kuton akartam megvenni a tetves matricajukat, de nem volt !!! erted, nincs hat mondom wtf??? aztmondja a nö, de éves az van hat mondom az f.sza, egye meg.....szoval kellett kanyarognom es a közeli teleüles postajan sorban allva megvenni azt a ragacsos sz@rt........... na akkor ez melyik szazad?
Amugy a netes vasarlasnal, kenyelmi szolgaltataskent is felfoghatod azt a par forint felarat. Nem kell autokaznod, sorban allnod, mobilrol akar utközben is megveheted stb.
-
Declare
őstag
valtoznak-magyar-sebesseghatarok
Utakat javitanak a palyakon
(#56269) tboy93 +1. jo dolog az excel, az ember latja, mi mennyibe kerül, mivel, hogy kell kalkulalnia Persze a struccpolitikusok biztos nem szeretik, mert sz@r ranezni 3 ev tavlatabol a szummara....
(#56273) z123456789
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ez nagyon kemeny Remelem az összes ilyen tetetves csalo visszakapja az elettöl amit erdemel
Nagyon jo a cikk amugy es tenyleg nagyon esznel kell lenni. Ezt jobbara csak az erti meg, aki atelt valami hasonlot, amikor leereszkedik a lila köd. Olvasva a cikket, könnyü okosnak lenni.....velem is elöfordult mar majdnem egy atveres, csak pont forditva....en majdnem csaloknak adtam el lakast, ugyancsak nemet oldalon....oriasi piac, ahol pecaznak a rohadekok es ha nincs resen valaki, tenyleg bele lehet lovalni az embert egy nem extrem, de jo ajanlattal egy atveresbe.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #58304 üzenetére
Azert aki peches es több, mint 5-6000 napot kell varnia mire sorra kerül, az eleg szopo
(#58303) Qru annyira nem is volt rossz a tippem akkor gondolom sok olyan regisztracio van azert aki baromira nem aktiv, vagy ezer eve lepett be utoljara....de akkor egy 7-8-9 ezer viszonylag aktiv tag van ezek szerint kb igy akkor 16-18 milliot kapna valaki minden honapban
-
Declare
őstag
válasz Integrale #58331 üzenetére
Ebben ott van a biznisz, hogy Tsebacsi-nak most van szüksege a 15 millara az 5 ös bömbire, nem 6000 nap mulva
Amugy erröl olvastam egy teoriat, hogy valoban vannak közgazdaszok, akik azt mondjak, hogy hasonlo dolog müködhetne....minden segely, meg juttatast lehuzni es helyette ilyen "ingyenpenzt" osztani, valami minimalis szüressel (szoval nem 100% ban vakon, de nem is igy, mint most, hogy nincs munkad, akkor itt van x ft, szegeny vagy, itt van x ft, van 3 gyereked itt van x Ft....)....eleg fura, de hat sok okos ember probalja megvaltani a vilagot
-
Declare
őstag
Nincs ebben semmi piramis jatek, csak egy ujfajta elgondolasa a segelyek elosztasanak Tsebacsi eseten meg szimpla jotekonykodas, hogy vegre vegyen maganak egy autot, ami tetszik
(#58338) Tsebacsi hat ezaz....a jo ajanlatok altalaban ennyit idöznek a hasznaltauto kinalatban durva
-
Declare
őstag
válasz focvis #58439 üzenetére
Hogy jött amugy ez a saab? Elment a Gti? Valahogy erröl lemaradtam
(amugy nekem is az Astraban van H7 es izzo is a xenon mellett, ami plusszba felkapcsol, illetve a kanyarkövetöje is nagyon jo az opelnek. A volvoban de az eggyel ezelötti passatban is lassu a kanyarkövetes....nem is ertem Mondjuk a LED matrixban is a legjobbak között van az opel megoldasa, azt olvastam)
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #58460 üzenetére
" az álmot kergeti, azt én is csak megerösíteni tudom." ez nem alom kergetes, hanem szintiszta butasag es szüklatokörüseg....ezek abbol indulnak ki, hogy 5k km t fut egy auto egy evben, elkepzelni sem tudja, hogy többet is futhat es utanna sem nez, hogy amugy egy rövidtavu varosi kocsi miert lehet sokkal rosszabb allapotban, mint egy 5x annyit futott, jo minösegü üzemanyaggal tankolt autopalyas.....en nagyon fel tudom huzni ezeken magam
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs