- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Aliexpress tapasztalatok
- XPEnology
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Reklámblokkolók topikja
- DIGI internet
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
oké, hajrá, mindenki azt csinál a saját autójával, amit csak szeretne. nekem az a tiszta, hogy ezek a motorok piszkálás nélkül elmennek félmillió km-eket olajcserével. a gáz azért nem az a beszerelem és örökre elfelejtem kategória.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
a8l
aktív tag
Nem hasonlítom én az a8-hoz a panamerát, mert inkább az A7 kategória vagy valami hasonló.
Az meg hogy mit hová pozicionálnak érdekes kérdés, van a8-ból 200ezer eur-os listaáru autó,(az én kis v8 tfsi motoros a8 lang-om is 174ezer eur-os) panamera-ból is van olcsó, meg van ennél drágább is. Én csak azt mondtam hogy azért mert porsche még nem kell hasra esni tőle, és amiben ültem panamera 3L tdi hát az sehol sincs egy a8-hoz képest, de még a gazdája is azt mondta, hogy egy fos, akkor volt neki még egy 4.0tdi a8 meg egy s8 is. A vevőköre sem ugyanaz, mert hát a belső tér elég picike ezekben egy nagy limuzinhoz képest.
Kicsit elfogult vagyok az a8-asokkal szemben, már 19éve ilyenem van mindenféle volt már(persze mind v8 benzin), da ha szar valami azt is elismerem mindegy milyen autóról van szó. Rs7-et viszont elfogadnék 2. autónak, de belül az is igénytelen műanyag halmaz, fék meg nullát ér rajta ami sima vasfékes. -
-
Qru
MODERÁTOR
Az a szekérkerék amit kap gyárilag... Jókat röhögök rajta mindig mikor meglátom.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
Szerintem itt a hozzáállás lehet a különbség: az Audi is (csak hogy azonos kartellben lévő társaságot említsek ) alaposan extrázva adja az e-tronjait, de ott ezek az adott modell S megfelelőjével vannak közel azonos szintre téve. Az i3 viszont teljesen egyedülálló modellként van kezelve.
-
rbalint88
addikt
Nem tudom mit artott neked az i3, de kicsit tultolod az ellenkezest. En se azt vennek 16,5-ert ujonnan (hanem giuliat, amig meg lehet benzinnel kozlekedni), de egy tok tagas, jol hasznalhato auto az i3. A szekerkerek ellenere rugozik, jol fordul es ez is egy eszkoz az alacsonyabb fogyasztas elereseben. Egyebkent meg karbonkasztni nelkul valoszinu nem kerulne ennyibe, de a 2-300kg pluszsuly miatt nagyon sok mindenben kellene kompromisszumot kotni. Az ujrahasznositott belter valoban nem annyira premium (kopogosabb), viszont ha funkcionalisan jo es tartos, akkor tamogatom, mert az eroforrasok vegesek.
-
-
-
-v-
addikt
Amugy nem azert, de egy atlag embernek honan kene tudnia, mi a realis elvaras? Felmegy, megnezi a kinalatot, latja a nagyresze ilyen meg olyan parameteru, elhiszi, hogy akkor ez ilyen.
Tegyuk fel, alapos, es nem hisz el elsore mindent, kinek kell elhinni az okosat, az aposnak, vagy az ilyen forumoknak, ahol a fele azt mondja, hogy neeem evi 20k alatt senki se megy, es ha egy autoban 10 evesen nincs 200k az hazugsag, a masik fele meg azt, hogy hatdeneki a kornyezeteben mindenki max. 5k-t megy, es igenis van sok olyan, mert az anyos ignise is ...
Amennyi idobe meg energiaba kerulne hiteles infokat szerezni, meg erteni hozza valamennyire, annyi ideje meg kedve a legtobb embernek nincs ra, miert is lenne. -
Ugyan, minthogyha a bűnözéssel kapcsolatban bármit is számítanának a büntetési tételek. Ott ahol van halálos ítélet sem számít. Nőjünk fel, mi vevők és fejezzük abba az álmodozást. Na akkor majd meg fog szűnni a tekergetés meg eltitkolás. Ha úgy megyek el venni használt autót h tisztában vagyok a használat tényével és folyományaival, akkor majd nem lesz miért eltitkolni az eladónak semmit. De itt pH-n is a legtöbb keresés alaptézise két kitétel: ne legyen drága és soha ne menjen tönkre (pl olyan megfogalmazásokkal h ne kelljen sokat rá költeni, meg ne kelljen szervizbe járni vele meg minden hasonló szir-sz@r - de ez csak szofisztika ).
Még a toyotánál és hondánál is költeni kell. Pont. Aki gondozásmentes autót akar, az meg vegyem matchbox-ot. Jah és az ára, mert tudom ez a következő érv akkor legyen olcsó legalább. A nagy lópikkolót! Vannak helyzetek amikor az ár lemegy, mert még az eladónak is prompt kell a zsé, de ne akarjon megvenni vki egy felsőkategóriás autót ha nem tudja fenntartani. Olyat se ami fiatal de teli van elektronikával (mert új és majd gari meg soseromlikel - de el fog romlani), mert ha nem telik a javíttatásra akkor nem telik az autóra: tessék válogatni a huszonéves autókból és nincs para.
Röff.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
inkább az, hogy kint kb mindenki szakszervizbe hordja az autót és úgy számolják be neki mikor újat vesz.
Így a piaci árat az autókereskedők szabályozzákEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
TC cikk tehát autodidaktáknak szól autodidaktáktól. Tehát vak vezet világtalant klasszikus esete.
Persze nem végzett mélykutatást, gondolom nézett egy listaárat és szevasztok.
Ez használat függő is (a sok állást nem szeretik (mélykisülés), a Toyota pl kimondottan nem ajánlja, hogy 30 napnál tovább álljon a kocsi. De normál használat mellett bőven többet bírnak lsd a régi Priusos akksik...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Azért a garancia szempontjából nem annyira egyszerű az alvázvédelem. Pl. Dacia´-nál -ha jól tudom- bukod a garit egy ilyen mutatvánnyal.
Meg aztán az is igaz, amit írtál, nem lett egyszerűbb a motor, kellene legalább 5-6 év végfelhasználói tapasztalat is.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Hogy egy nagy embert idézzek:
Egyik autó sem ér újan annyit, amennyit elkérnek.Egy új áráért inkább egy 2 éves jobban felszereltek választanék.
Ekkorra már elég sokat elvesztett az újkori árából és relatív reálisabb áron lehet megvenni.Saját vélemény. Mindenki azt vesz amit akar.
Novum Forum Siculorum
-
psg5
veterán
Koszi mindenkinek! Igen kizarolag pukimenteset veszek. En mar a 2 evessel is megegettem magam.
Nehez dontes. Golfot vezettem es mostani 1.6 os Peugeot 3008 hoz képest vezetesben nincs nagy durranas.
Toyotat hetvegen probaljukbremelem.Honnan tudom hogy a golf az utolso facelift utani kiadas?
F.K.T.
-
psg5
veterán
Megint köszi mindnkinek!
Most lehet minden ajánlatoot dobtunk mert nézegetem a T-Roc-ot! Mit mondjak tetszik és árban nem több a golftol igaz a kisebbik motorral, de gondolom az nem gáz.
Az adatok alapján nem igazán tudom belőni, de nekünk most egy 3008-as Peugeot 2011-es van, ehhez képest belül kisebb nagyobb vagy ugyanakkora lehet?F.K.T.
-
molnarpeter
nagyúr
Ceed is ez a kategória, de az ördög a részletekben rejlik. Pl rendes hőmérséklet kijelzés, anyagok-felületek, ajtó előtt sárvédő végén nincs lemez. (Kedvelem a Kia autókat, közel van az európai gyártókhoz, de egy Jetta/Golf jobb. A TSI most van a csúcson - vezérlés jó, koksz nincs, és továbbra is parádés fogyasztást tud, korrekt nyomaték mellett. Újonnan Golf, használtan (vagy 30 évre) koreai szvsz
-
i-sti
senior tag
Központi panel kinézete nem a prémium érzést juttatja eszembe a CT200h-ról.
Nekem nem tetszik a dizájn vonal.
Motorikusan emelem kalapom a keletiek előtt de belső dizájn nem az én világom.2004ben elment egy A4-esben, de 2017 azért valamivel többet is lehetne nyújtani:
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Óra topik
- Villanyszerelés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fallout 4
- Okos Otthon / Smart Home
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs