- Vírusirtó topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
- DIGI internet
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #41864 üzenetére
"illetve zsiráf, tetszik-tetszik, de otthonra nem kéne"
Hat ez a lexus nekem a zsiraf kategoriaba sem fer bele a hibrid mivolta menö, de amugy...plane az a belter ....gondolkodas nelkül a 4matic E mergat vennem. Itt a nemeteknel, norvegoknal is rengeteg ilyen e merci taxi van, szerintem azert ez is egy kis plusz pont lehet....ha taxisok szeretik, mert birja, akkor szerintem faterodat is elcipelne mindenhova
-
Integrale
veterán
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Tsebacsi #42169 üzenetére
Mit szeretnél, mi változzon?
Nem lesz jobb ez egyértelmű.
Aggregátor: Nem is olyan rég voltam a vp-i körgyűrűn, de nem vettem észre különösebb hibát. Az almádi és a füredi bekötő felől illetve, ahogy a tescotól mész kifelé.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Tsebacsi #42179 üzenetére
2x egymás után megválasztották őket, kb azt csinálhatnak amit csak akarnak. És nagyon úgy néz ki, hogy 3x is meg lesznek választva. Mi vagyunk a kisebbség, szóval kuss van. Sokat lehetne változtatni, de nem fognak. Mi foci ország vagyunk.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #42179 üzenetére
A fizetéseket sosem fogják "nyugatiasítani".
A sok autógyár csak azért van itt, és nagyobb külföldi cégek, mert relative olcsó a munkaerő, ha ez az előny elvész mi érdeke lenne bárkinek is itt dolgoztatni?
Így meg megtermeljük nekik a 4x fizetést, mert nekünk nem adják oda.
Saját iparunk stb. nincs. Ezért maradjanak csak így a fizetések, addig van "jó világ".(#42184) MunezXBK
Aha...Azért dolgozik a cégünknél 50e ember világszerte, ebből csak Romániában a fele.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Snoop-y
veterán
válasz Tsebacsi #43021 üzenetére
Az egyik nyaralas alkalmaval majdnem meghaltunk egy kavedaraloban egyszeruen egy autot nem lehetett kikerulni az 1.2 -es Nissan juke-al...
Parom megertette hamar hogy kell a gyorsulas a biztonsagos autozashoz. Sok idiota helyzetbol meg lehet menekulni (akar a magad hulyesege pl rosszul merted fel a tavot vagy mas hulyesege miatt kerulsz bele)
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #43242 üzenetére
Par honapja belem jottek oldalrol. Ficko egy ut melletti leallosavbol fordult ki elem (onnan ahol a forgalomfigyelo Roomsterek szoktak allni), amikor elindult mar nem tudtam mit csinalni, szembol jott egy kamion, ugyhogy a kikerules nem volt opcio, amikor melle ertem, akkor pont az elso ajto es a hatsokerek kozotti reszt kapta el.
Ficko kiszall, es be van gipszelve a laba, ezert nem tudott hirtelen reagalni, meg egyebkent se vett eszre."Bad reklám is reklám too"
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tsebacsi #43247 üzenetére
Szerintem meg a öreg lány pont padlózta kipörgésgátló nélkül a Ferkát a leállósávban (biztos magának akart bizonyítani hogy ilyet papucsban is tud), ami ugye nagy gumi füstöt eredményezett, a Hondás nem látott így semmit és hátólról telibe verte, eközben a nő meg még rajta volt a padló gázon és kipördültek oldalra.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz Tsebacsi #43283 üzenetére
Európában, meg úgy eleve. De a nissan (rönó) meg is szerezte egy részét.
Evo se igen lesz már...
De egyébként sok gyártóra igaz, hogy eléggé gyenge a paletta. Nissan-ból lehet venni egy normális sedan-t? a primera király volt.
De ma már sokan dobozokat keresnek. Hogy is emlegetik őket? Egyterű? OkéPersze, voltak elbaltázott vasak akkoriban is, de maga a primera egy kellemes jelenség volt.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #43341 üzenetére
Mit szoktál tankolni? Én sima MOL benyával 8.5 liter környéki fogyasztást produkáltam, OMV 95 MaxxMotion-nel 7.5 környékit (valós fogyasztás, fele város, fele országút-pálya). Aztán legutóbb tankoltam sima 95-öst OMV-nál. Míg beértem a munkahelyre (3 km XI. kerületben, szegényes forgalomban) a BC szerinti fogyasztás 12 literre ment fel -tankolásnál nullázom-. Néztem is, hogy mi van, de gondoltam 3 km alatt csak téved és lesz ez jobb is. Hát utána is 8.5-9 liter környékét mutatott/mutat folyamatosan, ami a valóságban azért több lesz. Ráadásul indulásoknál mintha könnyebben fulladna, meg nem is olyan könnyen pörögne fel, mint eddig. Aztán lehet, hogy csak placebo, de legközelebb megy bele a MaxxMotion megint.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #43971 üzenetére
En öket nagyon ajanlom Lesti akku. Mi csak innen veszünk akkut volt mar gari hiba is, de mindig, minden esetben full korrektek voltak.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #44643 üzenetére
Melyik hondába van premium hangrendszer, esetleg tv, minden irányban elektromosan állítható NORMÁLIS ülés, ülőlap döntési lehetőséggel. Van egy tippem, egyben sem. Futóműben szintén gyengék, ülésben is abszolút a japán autók.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #44718 üzenetére
Már akinél...egy sima fapad 318ci nem is, de egy m pakettes fullos 328 inkább, ezek az extrák benne vannak az E46 ba is, nem mellesleg nem egy bálnát terelgetsz, és jobban is megy sokkal a kisebb motor és ló ellenére is, ja és nem eszi le a hajad.
Az embereknek fáj az igazság!
-
stickermajom
addikt
válasz Tsebacsi #44718 üzenetére
Belőlem se nyugi, a Touring jobban bejön E46-ból és az E9x szériából is. Egy LCI 35d-től a seggem verném a földhöz, és akkor mellé mehetne a játszós akármi. MX-5-be pl. pont beférek.
Nem is erre céloztam, hanem a vergődésre. Persze no offense, csak mintha magam látnám régebben ezzel az ide kapok, oda kapok dologgal.[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #45325 üzenetére
Túl, de itt a presztízst fizeted meg, hogy GTI-ben ülsz ő is tisztában van vele, hogy ennyi pénzért milyen más lehetőségek vannak. Személy szerint ennyiért én se ilyet vennék.
#45334) brumi1024 Az biztos a mazda 2.0 szívó ez után harmat gyenge lenne olyat én se vennék, mert megbánná tuti.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #45356 üzenetére
Én leszarom más mivel jár.
(#45355) focvis: pályanapozásos téma egyáltalán nem érdekel, meg nem is oda való
Hát ez egy elég jó kérdés, nem csak a GTI-nél, hanem sok mai hot hatchnek meg sportosnak csúfolt, erős autónál, mire is való, az autóskártyázáson kívül - mert ugye számokban nagyon jól néz ki minden. Csak ahogy írod is, pályanapra nem való, meg igazi kanyargós útra, ahova a fun miatt megy az ember, mert a legtöbb mai autónál semmit nem érzel már se az autóból, se az útból, villanyszervós kormány, ostoba orrtolós viselkedés, nehéz, nem közvetlen, nem mozog jól .. két kanyar után elveszed, mert minek. Közútra meg ahogy írod is, pusztán önmagában ennyi erő minek, mire.
-
veterán
válasz Tsebacsi #45356 üzenetére
Továbbra is csak teoretikusan: a bimmer is kívánná a taposást, meg túl sok az előítélet.
Amúgy tavaly nyáron megsasoltam 2-t, nem ájultam el a belüktől. E46-ból meg kinőttem már.(#45358) Mágus2: Jól mondod. Még karcmentes.
@Skillet: köszönöm a bizalmat!
(#45363) Declare:
Igen, iróniának szántam.
Azért írtam germánt és nem németet, mert egy sportosabb Volvot nem zárnék ki.
Csak klasszikus autókategóriák érdekelnek, semmi crossover / niche: nem kell emelt hasmagasság (Allroad), se büdösbogár formájú bimmer GT.@(#45364) EQMontoya: Pesten meglehetőesen ritkán járok, hétköznap csak kerületen belül, a garázs és a fedett céges parkoló között, a parkolószomszédom is autóbuzi, nem nyitja rá az ajtót. Hétvégén meg M7 / Balaton / M1 és környéke. Azaz a használat nem egy tipikus pesti autónak felel meg.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #45467 üzenetére
Kell meg egy kis idö es a russian driver videok melle jönnek a hungary driver videok is
Abszolut eszrevenni a vezetesi kultura valtozasat Hamburg Bp vonalon haladva...palyan is es föutakon is. En is sokat gondolkozom, hogy mi lehet vajon emögött....volt egy kimutatas valamikor, hogy pl a Magyarok a vagyonuk sokkal nagyobb reszet tartjak autoban, mint nyugatra. Sokszor a legertekesebb vagyon targyuk. Szerintem valahol ezzel is össze függ, hogy az autoval probalnak sokan kompenzalni, elfolytasokat az utakon kielni es megmutatni, hogy milyen jo az eletük, hogy neki milyen autora telik...hitelböl...vagy 0 megtakaritas mellett...passz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tsebacsi #45467 üzenetére
Lassan 15 éve vezetek, de az utóbbi 3-4 évben valóban kriminálisabb lett a helyzet, mint régen. A fokozódó tendencia okát inkább mint társadalmi probléma azonosítanám. Egyre leterheltebbek és ebből fakadóan frusztráltabbak az emberek, baszogatja a főnök, baszogatja őket otthon a párjuk, ott a lakás hitel, autó hitel etc. A feszkó meg gyűlik, aztán az úton vezetik le vagy paraszt vezetési stílussal (pl.: büntetőfékezéssel, nyomulással) vagy fenyegetőzéssel.
A fentiek miatt igen sokáig elengedtem az ilyen dolgokat, de az elmúlt 2 éveben annyi atrocitás ért a gátlástalan emberek miatt, hogy úgy döntöttem elég. Ezeknek a bohócoknak a 95% csak hangember, akiknek, ha a saját stílusában szólsz vissza szűkölve visszabújik a kis autójába.
3 sztori az elmúlt 2 évből, persze mind Vecsésen történt. (páromnál lakok, hagyjuk....)
1.
Megyek szépen egy kétirányú utcában, ahonnan balra bekanyarodok egy nekem egyirányú utcába, ahol szembe jön egy forma és majdnem nekem jön (konkrétan le kellett rántania a kocsiját a vízelvező árokba (régi földes, füves fajta). A következő párbeszéd hangzott el:Én: Jó reggelt, táblát ismered?
Paraszt: Igen.
É: Akkor látod, hogy ez egy egyirányú utca nem?
P: Igen, de itt lakok a saroktól két házra, azért jöttem erre.
É: És?
P: Ha te is itt laknál te is ezt csinálnád.
É: Ha akkora büdös paraszt lennék, mint te akkor valóban.Majd ott hagytam. A fejét látni kellett volna.
2.
Haladok szépen a hullaszállítóval, nekem jobbra van egy utca, akinek macisajtja van. Jön a BMW-s kopasz gyerek, aki nem akarja megadni az elsőbbséget, ezért félúton majdnem összecsókolózunk. Rádudálok nekiáll mutogatni. Kiszállok, párbeszéd:É: Mi a f@szt mutogatsz, nem látod az elsőbbségadás kötelező táblát?
P: Tudod ki vagyok én? (ROFL)
É: Persze, egy vecsési suttyó, káposztatermelő paraszt.Csávókám lefagyott. Párom később mesélte, hogy ez valami wanna be vecsési maffiozó. Be ne sz@rjak.
3.
Párommal beugrottunk Tesco-ba. Elég hülyén van megoldva ott a közlekedés, azon soroknak, ahonnan be tudsz parkolni, elsőbbséget kell adnia 3 keresztirányú útnak. Megy előttem egy 1st gen Citroen Xsara Picasso csodálatos mályvametál színben. Mivel mi voltunk az alárendelt úton ezért, megállt a kereszteződés előtt én megy egy méterrel mögötte.
A fölérendelt útrol kanyarodott be balra egy dobozos (talán Ducato) verda, aki nem fért el, ezért emberünk elkezdett hátra tolatni. Még volt fél méter a 2 autó között, de akkor már elfért a Ducato(?) és bekanyarodott, ez a madár meg tolat tovább. Mondom kedvesemnek, hogy "hát csak megáll". Hát nem állt meg. Nekem tolatott. Rádudálok, erre megáll. Érzete, hogy nekem tolatott, mert eléggé bemozdult a kocsija. Emberünk belenéz a visszapillantóba, szemkontakt megvan, megrántja a vállát, majd szúr egy egyest és elindul.
Nos Milánkának itt öntötte el a szar az agyát. Váltó D-be be, padló utána, megvártam amíg beparkolt, majd részese lettem életem első és remélem utolsó road ragének. Befaroltam mellé. Kirúgtam az ajtót, annyit még hallottam páromtól, hogy "Szíven kérlek ne...", de akkor és ott le se tojtam. Csávókám kiszállt, azzal a lendülettel neki kúrtam az autójának (erre nem vagyok büszke ), majd ékes magyar nyelven elmagyaráztam neki, hogy ha nekem tolat az a legkevesebb, hogy kiszáll és megnézi, hogy nem okozott-e kárt. Majd mondtam neki, hogy valószínűleg ő az a fajta patkány aki a parkolóban rábassza más kocsijára az ajtót aztán elhúz a francba. Mindezt üvöltve 2 centire az arcától.
Tippeljetek mi volt a reakció? Lefotózta a kocsimat, mert ha az övében ma valami kár lesz, akkor az biztos én leszek. Értitek? Nem az, hogy elnézést vagy valami. Aáááá. Azt minek.
Innen csókoltatom az amerikaiakat, hogy kötlezővé tették a náluk forgalmazott autók böszme lökhárítóját, mert Nissankának semmi baja nem lett.
Summa-summárum innentől kezdve senkivel nem leszek elnéző, nem érdekel senki nyomora, aki velem normális azzal én is az leszek, aki meg paraszt azzal én is az leszek. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- Assetto Corsa Competizione
- Robotporszívók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Escape from Tarkov
- alza vélemények - tapasztalatok
- GTA V
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs