- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- BOINC: compute for science
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz kisza25 #232200 üzenetére
GTK-nál meghatározza a biztosító a GTK előtti értékét eurotax és egyéb adatok alapján. Ezután meghirdetik a roncsot, arra jön egy licit. Ezután a biztosító felajnálja neked hogy:
a) odaadod a roncsot X-ért, meg kapsz Y pénzt
b) megtartod a roncsot és kapsz Y pénzt
c) ha nem jön licit a roncsra akkor becoptad, nem kapsz majd valami sokatKis cifrázás még szokott menni azon is, hogy adsz-e ÁFÁ-s számlát vagy sem, ha adsz több pénzt adnak.
Pl. van egy 2 millás autód, ami a piacon annyit ért. A biztosító szerint az ér 1,2-t (mert csak), a roncsért bekínál valaki a liciten 500 ezret, a biztosító meg fizet 700-at. Tehát ott fogsz állni a ropira tört autóddal plusz 700k-val és eldöntheted hogy 700-ból kijön a javítás vagy adod inkább a roncsot még 500k-ért, hogy végül az 1,2M-ból próbáld meg pótolni a 2 millás kocsidat
Nagyjából így megy ez. K.rva nagy szívás ígyis úgyis. Been there, done that.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kisza25 #232216 üzenetére
Annyi, hogy ha casco-nál GTK-ra veszik az autód, akkor azt egyszer fizetik ki, többször nem. Értsd, ha most GTK, majd jövő héten elkapod bambit és eltűnik az autó orra, akkor már nem fog fizetni a casco, mert egyszer kifizették már az autód Más a szitu, ha a mostani GTK után Mariska néni telibekap jobbról, az ő kötelezője fizetni fog "újboli" GTK esetén is.
-
nagyúr
válasz MasterMark #232272 üzenetére
Elég kettős érzéseim voltak amúgy az autóval kapcsolatban. 2016-os BMW i3, 84kw azt hiszem forgalmi szerint. Igazából comfortban sem indul meg durván, viszont az egypedálos vezetést azt nagyon támogatja. Kívülről egész nagynak néz ki, de szerintem nagyon rossz a beltér felosztása. A műszerfal túl hosszú, messze van tőled az üveg és nagyon sok helyet elvesz ami viszont rohadtul hiányzik a hátsó lábtérből. Hátul szinte alig van hely. Az meg hogy a hátsó ajtót csak úgy tudod kinyitni hogy előtte az első ajtót is kinyitod... hát, kvázi ez így egy 3 ajtós autó, nem 5. Az ülés kényelmes, de oldaltartás nincs. Az anyaghasználat nekem nem tetszik, nem ezt várnám egy prémium autótól.
-
nagyúr
válasz macilaci78 #232294 üzenetére
11,2 alatt futja a 0-100-at, szerintem mindkét esetre alkalmas. Valószínűleg forog mint a disznó, vissza kell váltani kettőt előzés elött. Kb úgy megy mint az 1.4 civicem ment, azzal meg sosem toltak le a pályáról, csak nyomni kellett neki rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tomcsi23 #232298 üzenetére
Ha hiszed ha nem, még az Érdi emelkedővel sem volt gondja az autónak. Van benne váltó, szabad ám használni Elhiszem, hogy ebben a turbó-kurvult világban sokaknak már csak az számít menésnek, ha 1500-tól nyomatékból felmegy akárhol az autó, de meglepően használható volt az a civic azzal a motorral. Cserébe halk nem volt és a fék is kevés volt rajta a 150-es tempózáshoz. (2.-3. erőteljes lassítás után egyszerűen elmelegedett)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #232315 üzenetére
elvileg 2019 Fiat Tipo 5Doors 1.4 16V 95 (man. 6) gear ration alapján:
Speed range (max speed on gears, top gear value theor.):
I:40 km/h
II:73 km/h
III:117 km/h
IV:162 km/h
V:206 km/h
VI:244 km/hpersze nem fog leforogni minden fokozatban
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboldi #232319 üzenetére
10 évvel ezelőtt Balatonon a tarcsi pénzem a forgalmiba raktam. Partról indulva becsatolt öv nélkül megállított egy biciklis rendőr, elkérte a forgalmit. Odaadtam (elfelejtve hogy zseton is van benne). Rámnéz, kiveszi: "ezt inkább tegye el" - majd jól meg.bszott 15k-ra
-
nagyúr
Élmény volt a mai tankolás, 23km hatótávom maradt a board szerint, gondoltam reggel gyorsban tankolok egyet. Beálltam a Shellre, az volt legközelebb, kurta nagy sor, kivárom, kiderül hogy csak 100-as van Jó, mondom 750-ért az nem kell, irány a kövi kút, a Lukoil. Senki nem volt előttem, mondom szuper. Bőszen tankolok amikor is olyan hamar lekattan a pisztoly... 20L-es szabály Oh, mondom fasza. Fizetésnél csak 2x kellett kimennem a kocsihoz, egyszer a forgalmiért, egyszer meg a céges számlához az adatok miatt
Na de a lényeg, BC 8.2 klímázva.
2007 honda accord sedan 2.0 manual
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #232499 üzenetére
Szerintem se. Kb 10 évvel fiatalabb verzióba csomagolt accordra számítok. Nyilván annyira nem érdekel milyen, mert reményeim szerint csak rövid ideig fogom használni. Bízom benne hogy azért még idén megjön a Ceed...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #232533 üzenetére
dinitrol
-
nagyúr
válasz focvis #232568 üzenetére
En kernek egy fiat markszerviztol alvazszam alapjan olajat az automhoz. Motoromnal is ezt csinalom, beszolok a honda karasnaba hogy szedjenek ossze a motoromhoz feket, szurot, mindent amit kell, aztan bemegyek, kifizetem, elhozom es berakatom a dolgokat a sajat szerelommel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #232593 üzenetére
Ilyen amikor 2 idiota talalkozik Sorok kozott kellett volna elore menjen, ha nem fer el az ember lehet dudalni stb, de a tobbseg magatol elenged. A másik majom meg nem eleg hogy zarovonalon fordul meg a tukrot sem nezi.
Kb mint az öreg mama aki most hazafele jovet kihajtott elem az utra a telkerol korulnezes nelkul, aztan elkezdett pöfögni elottem a vagonyerrel 25,5km/h-val. Ugy felbaszott hogy csak 1 perccel kesobb realizaltam hogy mindket(!) visszapillantó tükre be van hajtva es ugy megy előttem. Biztos sokat hasznalja oket.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #232666 üzenetére
Elszalltak a berlos arak. Ismerosom berbeados cegnel dolgozik, kozeptavra (1-12 honap) eddig 180-200 korul adtak ki octaviat, most 300k/hó. A shortos kiadasok is kilottek. Dragak az uj autok, be kell hozni a berbeadason.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz macilaci78 #232671 üzenetére
Nincs mar kitiltva melygarazsokbol. Regen volt.
Jol behangolt lpg nem teszi tonkre a motort, sőt kevesebb korom keletkezik, tisztabban ég.
Otthoni toltes hal istennek tilos.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz macilaci78 #232681 üzenetére
F astra, G astra ment faternál gázosan 10 éven keresztül. Egyiknek sem lett semmi baja. De tudom, hogy van pár típus ami kényes rá.
Mit csinálnak ha leállsz? Legtöbb autóról meg se mondod hogy gázos. Szerintem faterén se volt matrica.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz macilaci78 #232683 üzenetére
Ez nem igaz. Faterom G astrájában és az F-ben is, a benzinbetöltő nyílás mellett volt a tanksapka alatt. Mindkettő utólagos rendszer volt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szabonagyur #232854 üzenetére
Tankolas reszben fedezett. Mas ktsg-em nincs vele.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs