-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz szőröscica #285353 üzenetére
Tök mindegy melyik gyártó, felszereltséggel egész "véletlenül" mindegyik megszívat... Toyota is megrendelteti legalább a style csomagot ha első radart akarsz a csöpp kis rav4-be... Még mazda volt szimpi pár éve amikor ránéztem engedett majd mindenhez jobb hifit és 360as kamerát rendelni (nem csak "executive plus limited editionba" ahogy mindenki más szereti ezeket).
-
őstag
válasz Tsebacsi #286311 üzenetére
Nyilván irónia volt, lehet off-ba kellett volna tennem
A volvot nagyon szerettem de a hajtásláncok hát, nem túl szimpatikusak.Az irónia főleg annak szól hogy üzleti érdekből bizonyos dolgok direkt vannak elbaltázva (lásd toyota hangszigetelése, vegyél Lexust). A Lexus esetén meg az a gond hogy nem tudják azt hozni mint a németek, és itt a hely kínálatra gondolok. Egy VW Suv Audi változata gyakorlatilag ugyanakkora utas- és csomagtérrel rendelkezik. Lexus esetén eggyel nagyobbat kell venni, és ez nem csak anyagi szempontból gáz. Nem mindenhol praktikus eggyel nagyobb autóval közlekedni.
De egy ford féle toyota hybrid másolatot csinálhatna Volvo is (és akkor már közelítünk jó sok éve fordé volt a Volvo).
u.i: mondjuk a Lexus TX ad egy kis reményre okot, az van akkora belül mint a toyota grand highlander, mondjuk akkora batár nem kellene és nem is lesz itthon, de hátha a jövő lexusai fejlődnek hely kínálatban
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mauzes #286329 üzenetére
Jönnek be a duplakuplungosok ezerrel hagyományos automaták helyett, a plug in hibridek rengeteg hibája (itt főleg a kezdeti t8-ak, azóta nem követem). A megbízhatósági statisztikákban már pár éve a gyengék között vannak, ebben mondjuk állítólag a benzinesek jobbak mint a dízelek, de nem fényesen jók. Árban simán választhattam volna a Rav4 hybrid és egy xc40 2.0 benzines automata között és bár imádom a volvo kinézetét, utasterét és hifijét nem mertem. Nekem nem fér bele hogy gariban javításokra várjak, folyamatos apa taxi üzemmódban élek.
Szerk: radi8tor: igen az más moci mint a rav4-é. Mondjuk 2.0 változatban is csinálhatnának egy toyota rendszer másolatot (saját moci, toyota másolat elektromos rész), jó lenne focusba és pumába
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz radi8tor #286440 üzenetére
Autó az nehéz műfaj. Autót jót igazából jót csak sok tapasztalattal rendelkező nagy autógyártók tudnak. Látszik rajta hogy ők nem azok. Engem főleg a biztonság érdekelne... Szóval ebben még inkább smart for 2 amíg van. De a cserélhető akku jópofa.
szerk, Tsebácsi: hát a kicsi eltaposása sajna olyan probléma amivel az autógyártó nem tud mit kezdeni. Mondjuk 2015-17 között toyota iq volt a második autónk, főleg én használtam és nem akartak eltiporni (de annak megvan a szélessége és az 1.0 is tudja simán az autópálya tempót)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz macilaci78 #286469 üzenetére
Ja, meg arra is kíváncsi lennék hány kiló egy ilyen akku... Mert igazából 2-öt kellene felcipelni belőle... Szóval ötlet jó, de nem hiszem hogy 1 év múlva tele lesz a topic itt tulaj beszámolókkal
-
őstag
válasz macilaci78 #286477 üzenetére
Utcai töltőre Zuglóban felénk nem dugod. Azaz igen de akkor minek kocsi ha annyit gyalogolsz haza De legalább hogy most már jó drágák az utcai töltők nem lenne a korábbi probléma annyira (töltő ami közel van, az foglalt).
-
őstag
válasz macilaci78 #286492 üzenetére
Ok, de az már nem utcai töltő, az saját. Ha nekem lenne akkor elgondolkoznék hogy az egyik autó elektromos legyen. Mondjuk biztosra nem mondanám, mert azért itthon még mindig inkább egy toyota hybrid (ha bárhova messzebb 2 autóval megyünk, autó költségben kisebb rész az üzemanyag, főleg a "kicsinél"). Mondjuk saját háznál már én is napelem+töltő kombót csinálnék és nem megtérülési okból, hanem kis plusz függetlenségért.
-
őstag
válasz szabonagyur #286589 üzenetére
Jó kis autó a suzuki scross, főleg annyiért amennyiért adták (5,6 milla volt 2017-ben egy gl+ allgrip automata, furcsa most leírni is). Főleg hegyes utakon eszméletlenül alázott bármit ami addig volt Nagy kár ezért a full (gagyi) hybridért és hogy csak ahhoz van automata.
-
őstag
válasz D1Rect #286607 üzenetére
Azok még simán lehetnek egész jók is... Szerintem ott még biztosan nem duplakuplungos az automata pl. De sajna én mindig csak az újakat néztem. 17-18-ban teljesen szimpi volt a t4 automata xc40-es (nem a régi jó öthengeres, de sima automata és még az alap turbó benzines minden hybrid csoda nélkül), azt még be is vállaltam volna, de csóri voltam úgy lett scross.
-
őstag
válasz szőröscica #286722 üzenetére
Gratula! Tetszik ez a kék. Ez az alapszín vagy metál?
-
őstag
válasz szőröscica #286745 üzenetére
A metálkék élőben sötétebb vagy világosabb ennél?
-
őstag
válasz focvis #286754 üzenetére
Nekem valami 35 ezer volt ha jól emlékszem (de csak 5 nap), plusz 13 ezer biztosítás (nem tudom mennyit ér, rentalcover...). Parkolóban kipróbálom a közelebbi city break parking-ot (ryanair hol parkoltatja? Emlékszem hogy nem láttam meg gyorsan a részleteket és beleuntam).
-
őstag
válasz szőröscica #286992 üzenetére
És az ülések milyenek? Volkswagennél meglévő sokféle ülés a kamiq-nál is van? Volkswagennél hallom sokat hogy csak ne az alap üléssel mert az sámli/sz*r/derekam kivan 10 perc alatt...
-
őstag
válasz szőröscica #287007 üzenetére
Köszi, a led lámpa is én kérdésem volt igen Az üléseknél is azt nézegettem hogy más a style mint az ambiente meg az azon alapuló perfect (de ugye ez csak ránézésre). Ha minden igaz a kamiqba is jön a matrix led. Meg nagyon filóznék a száraz dsg-n (korábbi szörnyű híre, most körbe kérdezve árnyaltabb a kép), én már nagyon nem akarok hosszú távon manuálist.
-
őstag
Amit Corsa kolléga is írt, plusz annyi hogy 2013-2015 között voltak jelenős változások. Valami folyadék nem tud rossz helyre menni, meg valami mást is átalakítottak. Nem vagyok mérnök, nekem annyi állt össze hogy kevesebb a panasz, és kihoztak belőle amit lehet (de még mindig ezerszer inkább e-cvt vagy hagyományos automata). De érezhetően máshol áll most a vw száraz duplakuplungosa mint a kia/hyundaié pl. Ettől még nehéz, kamiq tetszik dsg annyira nem (száraz dsg pont annyit javult szemembe hogy nehéz döntés legyen).
-
őstag
válasz szőröscica #287043 üzenetére
Per 60 az pont szimpatikus a pesti csatamezőre, meg a 16 is pont elég... Nem néz ki túl kicsinek az autón? Mert ha nem akkor szerintem ideális méret. Mondjuk nekem szerencsém hogy nálam mindig megy le a gyári gumi és megy fel valami normális 4 évszakos (GY vector 3 vagy Conti allseason 2 ami most tetszik). Kíváncsi vagyok mikor lesz trend 4 évszakossal adni (néhány gyártó már most is biztos csinálja, feláras opcióként már láttam is valahol).
-
-
őstag
válasz bandus #287087 üzenetére
Nekem ez könnyebb, mert én az első cc+-ból kidobtam egy szériát a második télen. Szerintem (és ez kisebbségi vélemény) túlságosan gumiminőségre alapoz ez a minta. És nyilván nem vagyok szakértő de a cc2 mintájában is látom az első cc-t. Szóval nálam eleve ki volt zárva, ezután a 2 konzervatív döntés a GY vagy a Continental. Megint csak szerintem
-
őstag
Ja amikor átvettem az scrosst, meg öt évig használva éreztem valamit az allgripből, de gondoltam semmi különös. Rav4-ben rögtön éreztem hogy ja az nincs, sokkal könnyebb is kipörgetni az első kerekeket azzal a gázadagolással amihez az scrossnál szoktam. Mondjuk a többi része (hangszigetelésen kívül de az a suzukinál is gyengus volt ) tetszik, és tartok tőle hogy a hybrid awd hátul egy elektromotor megoldása sem igazán hozná az allgrip szintjét (mondjuk plug in lehet, ott combosabbak az elektromotorok). Az érkező "FJ" (aka baby) land cruiser izgatja a fantáziám. Lehet hogy lesz belőle 2,5-es hybrid és ott gondolom akkor komolyabb elektromotor megy hátra, land cruiserben gondolom csak akkor rakják. Ha a gyerkőcök kirepülnek pont jó lenne nekem nyugger autónak
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Új Forrester bejelentésnél most nézem hogy 2025-től jön hybrid. Partnerűnktől toyotától... Kíváncsi leszek hogy oldják meg az összkereket. Megtartják sajátjukat és a remélhetőleg 2.5-es hybrid toyota "csak" meghajtja (+ 1 liter fogyasztás gondolom, de nekem ez lenne a szimpatikusabb, lenne tényleges különbség) vagy egy az egyben toyota és megy hátra az elektromotor.
-
őstag
-
őstag
-
őstag
válasz focvis #287702 üzenetére
Hát ja, kb 3 napig folyamatos eső azért durva. Pedig szép hóeséssel kezdődött. Bár örülök hogy felénk nem ónos eső volt legalább.
Kaucióval mostanában mindenhol ez a gondom. Nem az Ő pénzük ezért tesznek rá, nem csinálnak már manuálisan semmit. Majd automatikusan visszakapod ha nem nyújtanak be rá igényt, mi a gond? Ja hogy hetek múlva és plusz egy dolog amire figyelned kell? Hát az már a te bajod... De kíváncsi vagyok te mikor kapod vissza (jelzés értékű majd nekem).
Mondjuk akkor remélhetőleg ha már déliesen trehányok az átadásnál legalább visszavételnél nem mennek át germán precíziós kötekedő típusba. Idei nyár borzalmas amerikai kölcsönző élménye után újra aggódós lettem...
-
őstag
Tisztelt fórumnak elmondhatom, amit egyébként is tud A mostani i10-es robotizált automatája egy nagy kalap végtermék a korábbi 4-es aisinhez képest (most van szerencsém az i10-hez, máltán próbáltam még 19-ben egy kia picantot 4-es aisinnel, biztos többet zabált de kottázni lehet a különbséget). Mondjuk őszintén boldog voltam hogy az kaptam amit mondtak (egy ateca méretnek nem örültem volna). Mondjuk megkínáltak egy teljesen elektromossal, jó gyorsan nemet mondtam...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen