- VPN topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Rendszergazda topic
- A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hálózati / IP kamera
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz Declare #29616 üzenetére
Ezzel nem értek egyet. Nem azért, mert én nem a legjobbat akarom a gyerekeimnek. Semmi köze hozzá. Pláne autó viszonylatból, és az értékítéletének kialakulásában nem segít. A neveltetést egyből áthúzod azzal, ha 18. szülinapra kap egy E46 M3-at, mert ez volt minden vágya, és mert megteheted, és szegény induljon minél magasabbról. Aventador-t így gyorsabban eléri, ha fent kezdi.
Nem az anyagi javak hajszolásán múlik ám, mert azon kapod a gyermekedet, hogy a pénzvilág beszippantotta, és pont azokat a dolgokat fogja kevésbé értékelni, amik fontosabbak annál, mint hogy honnan indult, és mit ért el.
Ezek alól kivétel egy lakás, de nem baj, ha megtanulja mekkora pénz egy albérletet kifizetni, és időben fizetni.
Aztán ha ezt megtanulta, és kap egy lakást, azt már értékelni fogja, és onnan könnyebb lesz neki boldogulni. De ki tud lakást venni a gyermekének? Kevesen. Ha össze is jön, akkor nagyszülők által örökölt ingatlanokból talán ki lehet szorítani egy kisebb kecót.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Integrale
veterán
válasz Declare #29627 üzenetére
+1, és köszönöm. Értem azt is amit Zack mond, de a Te álláspontoddal tudok azonosulni.
Ha kezdetektől fogva úgy van nevelve a gyerek, hogy becsülje meg a dolgait, illetve megfelelő értékrendet kap, és lát a szüleitől, az meg fog becsülni egy ajándék autót is.
Nyilván van metszete a két halmaznak, de egy jó nevelés, az jó nevelés marad."Bad reklám is reklám too"
-
zack
nagyúr
válasz Declare #29627 üzenetére
Amit elér, az ne az ölébe hulljon, csak mert ez a könnyebb az indulásához, hanem harcoljon érte. Így lesz életrevaló. Nem azt mondom, hogy ezt nem lehet egyensúlyban tartani, csak ha lehetőség van rá anyagilag, akkor általában kevesen, szinte senkinek sem megy, és ezzel teszi a legrosszabbat. A felelősség vállalás az élet minden oldalán próbára tesz egy felnőtté váló gyereket, és kellenek a kátyúsabb útvonalak is, nem csak az úthibáktól mentes tükör sima hibátlan út, aminél ha kátyúba fut véletlenül, azonnal pánikolni fog.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
stickermajom
addikt
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #29691 üzenetére
Azért jót nem tesz a motornak. Kezdődik ott, hogy lassabban éri el így az üzemi hőfokot a motor is meg a kati is. Tehát évente eggyel több fókabébit kinyírsz plusz jobban kopik a motor. Ha nem marad soká nálad akkor ne foglalkozz vele de ha oldtimeresítés a cél akkor igen.
Azért az olajcserét leszámítva a gyári periódusok jók többnyire (pl vezérműszíj).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #29695 üzenetére
Terhelésre jön elő, legalábbis nálam most Kormin volt ezzel gond. Városban nem volt gáz, éreztem h picit erőtlen, nem úgy húz ahogy kéne de nem volt vészesen gyenge. Aztán amikor mentem fel a pályára a gyorsítósávban megnyomtam a gombot (kickdown) és egyből bedobta a tröcsit a gép, vészmódba rakta magát és közölte hogy húzzak a szervizbe.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #29697 üzenetére
Ha leállítottam és újra indíttottam akkor nálam is eltűnt a hibajelzés. De ez maga az EGR volt. Pucolás nem segített. Illetve annyit, hogy utána kb két egész hétig jó volt.
A hűtőszelep miatt nem rakta volna magát vészmódba csak dobott volna chcengine-t mint nálad.#nincsbennetarcsi
-
tresh
addikt
válasz Declare #29761 üzenetére
Az a baj hogy amit te írsz az érthető hisz neked nincs olyan ami tetszik, megfelelő francia vonalon.Viszont a többség általánosít és ebből lesz az hogy csak a nácivágen meg a japó az isten király. Eddig 4 francia autóm volt most náci van még is azt kell mondjam hogy semmivel se érzem jobbnak vagy kevesebbnek mint a francia autóim. VW benyás motorjaitól pl én falnak megyek 1.8 T alatt az összes egy fostalicska bárki bármit mond,és ez nem általánosítás hanem tény (már ha nem szeretnél forgalmi akadály lenni)
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Declare #29761 üzenetére
"ettöl meg nyilvan van olyan evjarat/motor/felszereltseg stb. ami tuti es szerethetö, meg a design is biztosan van akinek bejön"
Akkor megis mi alapjan nem ajanlod masnak? Neked nem tetszik, nem jon be, rossz tapasztalatok (pontositok, masok tapasztalatai rosszak, nem a tied), akkor Te ne vegyel. Mas meg eldonti maganak.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #29785 üzenetére
"francia auto is lehet sz@r, gyenge, erötlen, fapad, komfort nelküli, meg sportos, fullextras is.... a kenyelmes meg nem kenyelmes, meg szep meg nem szep"
A nemetek ezek kozul csak a jokat tudjak.
En pl rosszul vagyok a bal terdnel levo vilagitaskapcsolotol, gyartmanytol fuggetlenul. Irjatok, hogy a nemet logikus, szerintem mindennek lehet mondani, csak logikus nem kulon gombra rakni a kezem ugyetol relative messzire azt, amit nem kene, de ilyen a gyujtas levetelevel is vilagito lampak is.
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #29794 üzenetére
Mondjuk szerintem ez a legkevesebb, kb. egyszer kell kipróbálni, hogy a bajuszkapcsolón mi mit kapcsol, vagy hogy a bal oldalon lévő tekerővel hogyan kapcsolható a világítás/ködlámpa. De lehet, hogy csak én vagyok ennyire intelligens, hogy számomra nem okoz kellemetlenséget ez a fajta változatosság.
Ami zavar viszont, az a külön bajuszkapcsolóra pakolt tempomat. A kormányon lévő gombokkal számomra jóval kényelmesebb a kezelése.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #29818 üzenetére
Az enyém 4.-ben 160 fölé szalad. Pontosan nem néztem meddig megy mert 4.-ben, 6000-nél (ott pont 160-al megy (gps szerint tehát kvázi vehetjük valós 160-nak) már szúrom az 5. fokozatot. De ugye az én gépem egy alulmotorziált talicska az OPC-hez képest.
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz Declare #29814 üzenetére
Egyértelmű, igen. De nekem nem esik kézre, és felesleges egy ekkora tárcsa plusz gombként és felületként, ha megoldható egy 2,5cm átmérőjű gyűrűvel a bajuszkapcsoló szélső harmadában és egy gombbal a végén.
De idővel úgyis feltalálják az Audinál is a spanyolviaszt, a kevesebb gomb és az ergonómia érdekében.
Akkor gondolom majd úgyis jó lesz, mert 4 karika/fritz.
Cordobában és Golfban is ilyen megoldás van, 100-as Skoda jutott eszembe róla, tekerni, húzni. 1970[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #30399 üzenetére
Zsír! A miénkben most már 200k km van, kapja az ívet rendesen de semmi baja. Olajat se eszi, a DPF/EGR persze okozott gondot de DPF pucolva lett EGR meg cserélve (a pucolás nem segített rajta) igaz a miénk elég sokat van használva városban. Ezen kívül nem volt semmi komolyabb gond vele. Leszámítva a szélvédő cserét, mert a fűtés kihalt belőle de az egyedi eset nem széria hiba.
Ja és a kis magyar rögvalóság, egyik reggel úgy találtunk rá, hogy kilopták mind a két első fényszórót. Szóval ilyenekre azért készülj fel anyagilag.
Azt tudod, hogy a CC csak 4 személyes? Tehát 3 gyerekülés nem fér be. Vagyis befér csak gyerekkel együtt nem.
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #30406 üzenetére
Tényleg jó konstrukció és kiforrott. Tudod hogy durván benyó párti vagyok de ha választanom kéne a TSI meg TDI között gondolkodás nélkül az utóbbit venném. Nálunk elég sok TSI is van a cégnél és elég sok probléma van velük. Nem 1-2-ben volt már a vezérléssel gond (szakadás, átugrás). Kolléga alatt konkréten az M7-en előzés közben szakadt el a szíj (2.0 TSI) a másiknak csak ugrott egyet (1.8 TSI). És nem gondatlanságból, lízingeltek tehát gyári előírás szerint van szervizelve és frankón mert a lízingbeadó magával cseszik ki ha vmi megmakkan (csereautó, többletkár, renomé, fájdalomdíj, stb).
Ugyan nem tudom egy 2.0 TSI motorcsere mennyibe kerül pontosan de egy tuti biztos: saját zsebből nem finanszíroznám... Akkor már inkább ~200k km-erenként egy DPF meg EGR pucolás + kettős tömegű csere és helló.#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz Declare #30412 üzenetére
B6 és a B7 gyakorlatilag ugyan az a modell, utóbbi az előbbi erős ráncfelvarrása. Most a B8 fut, a B6-ot sokan szidják, több helyen olvasni olyat, hogy ingadozó a gyártási minőség, a megbízhatóság pedig sokat romlott a B5/B5.5 páros óta, aztán, hogy ez a B7-re mennyire jellemző, az passz.
Mágust kérdezd erről, ennél csak többet és pontosabbat mondhat."Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #30412 üzenetére
(#30410) EQMontoya azonnal azt vennek....ha nem en tankolnam de amig azzal palyan 8-9 literrel jarnek jo esetben a dizel 6 litejehez kepest es amig a benzinnek kb 90 ft al dragabb a literje itt kint, addig nekem az evi 25-30k km el, nincs miröl beszelni
Szerintem inkább 7-8 a reális, ha nem taposod szét. (8-9 az IS200 fogyasztása, és a Skyactiv azért bőven takarékosabb és hosszabb áttételű)
De még úgy is van 1-2 liter különbség 100km-en, a 90ft meg tényleg brutál sok literenként, ott nincs miről beszélni.
Skyactive-D-k megbízhatóságáról pedig nem tudok semmit, azt majd az idő megmondja. Fogyasztásban jók.Merre élsz amúgy, hogy ekkora difi van üzemanyagárban?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #30416 üzenetére
Nemetorszagban elek amugy, most per pill 0,93 euro körül van a gazolaj es 1.24 euro körül a benzin literje....baromsag....de ez van, ehhez kell alkalmazkodni
Az elég durva. Mondhatni, határozottan durva.
Egyébként LPG-ben nem gondolkodtál, ha már ennyit mész?
Ha jól emlékszem, azt határozottan vicc áron mérik arrafelé, illetve vannak gyárilag LPG-s autók is, amit átalakítani sem kell. Pl Legacy 2.5-ből emlékeim szerint volt bifuel.Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #30412 üzenetére
De pont ez az, hogy az autó életben és mozgásban tartásában jelentősen érdekelt fél (lízingbe adó) szervizeli a gyári előírás szerint a saját szervizében. Csere autót kell adnia ami azt jelenti hogy a nyújtott szolgáltatás duplájába kerül neki. Mégis elszakad a vezérlés, meg ugrik... Az mi?! A sz@ros ősöreg 2 ft-os japó vasam is kap a pofájára (14,5-et beveretem vele lazán) de még sincs a vezérléssel gond nem csak nálam, senkinél. És nem, nem nézegetem a szíjjat, ha elérem a gyári csereperiódust cserélem ha kell ha nem. Ha vmi rendellensséget észlelek akkor meg azonnal irány a szerviz. Itt is ez a felállás. Mégis jöttek a vezérlés gondok és mit csinált a VAG? Nem ismerte el, közölte, hogy nem rendeltetésszerűen használtad fizess, IJB. Közben stikában levette kb felére a csere intervallumot (100k vagy 5 év vs 60k km vagy 3 év).
Ez korrekt eljárás? Mert sztem nem igazán...Az meg sztereotípia hogy mindenki gyilkolja a cégest. Nyilván sokan jobban rúgják neki de én pl ugyanúgy bánok vele mint a sajátommal. Francnak hiányzik, hogy otthagyjon külföldön vagy akár mucsaröcsöge alsón.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #30425 üzenetére
Az még a jobbik eset ha hallod. Főleg, hogy értesz hozzá de Mancika nem ért hozzá, nála az lesz ami az Astráddal történt. Nincs ezzel gond csak akkor vállalják fel, hogy ok alulterveztük. Jürgen nem kap idén prémiumot és ingyé' cseréljük neked kedves vevő, mert belőled élünk és a hosszútávú elégedettség a legfontosabb, hogy legközelebb is VAG-ot vegyél Mazzag helyett.
Nem VAG ellenességből írtam, előbb ismertem el, hogy a TDI motorjuk baba, nekem volt B5-öm, azt pl nagyon szerettem. Csak ami sz@r az sz@r akkor is ha eltitkoljuk és homokba dugjuk a fejünket és arra mutogatunk aki erről a legkevésbé tehet (azaz rád meg rám).
Jah és gázossal nem is mehetsz be minden mélygarázsba (plázázás off )
Szóval erre a CR TDI-re menjél rá szépen a TSI-t meg hagyd meg a másoknak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #30460 üzenetére
Sok xeon gyárilag is nagyon vakít (és újabban már nem csak az utángyártott vackok, de mondjuk az új C klasse is), szóval a jobban látás oka szerintem sokszor az, hogy oda is világít, ahová nem kéne.
Többször jártam úgy a télen autópályán, hogy "mi ez a gagyi kék szar?!" kommenttel illettem a mögöttem jövő lámpáját, aztán kiderült, hogy valamelyik újabb német prémium.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
kutga
nagyúr
válasz Declare #30470 üzenetére
Gondolom teherautó.
Sajnos nem vállalt fel senki semmit. Ezért írtam hogy még egy cetlit sem hagyott hogy bocs.
Még mindig jobb mint ahogy kollégám járt. Az ő szabályosan parkoló autóját totálkárra törték ugyanígy hátulról egy reggelre virradóan.
[ Szerkesztve ]
Let the Zone take me if I am.
-
kutga
nagyúr
válasz Declare #30475 üzenetére
Már rég átléptem, most kisebb gondom is nagyobb ennél, ettől még megy az autó.
Mint írtam, sajnos nem áprilisi tréfa. Ez a tanulóautóm, azért vettem hogy törjön, csak más ha én töröm, mint ha engem, ráadásul ilyen sunyi módon.
MOD
Tsebacsi
Először én is néztem egy nagyot, de az idegtől nem fog helyrejönni.[ Szerkesztve ]
Let the Zone take me if I am.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- creation: Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- Politika
- VPN topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okos Otthon / Smart Home
- Tőzsde és gazdaság
- Aliexpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Futás, futópályák
- További aktív témák...