- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Linux - haladóknak
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #74204 üzenetére
Ez célirányos komment volt, semmi mögöttes tartalommal, az adott hsz-ra született válasz, sőt még megpróbáltam segíteni is, PM-ben még az okossághoz is elérhetőséget adni
Mod: azért majd írd meg, hogy milyen, mert ki kéne találni hova megyünk július közepén
Horvátország ár érték arányban szerintem nem éri meg, Olaszország és Törökország amiket most nézegettem. Autóval mész egyébként?***Többet azért ne igyál, holnap meló akkor
Na most már tényleg sok lesz a jóból, neked már semmi se jó?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #74208 üzenetére
Van még szállás, bár a héten tényleg fixalni kéne.
Én repülőn gondolkozom, nem lenne drágább, mint autóval, igaz helyben kényelmesebb autóval mozogni.
Bár egy török rivérán talán mindegy is, Olaszország még valószínű jobb lenne autóval.Nehogy megszondáztassanak holnap meloban
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #74213 üzenetére
Csak nem lőnek le
A héten eldöntjük, aztán lesz ami lesz.
Ha nem jelentkezek július közepétől, akkor elástak valahol Törökországban
Amúgy mi se állunk túl távol tőlük, retorikában már ugyanott tart V.joamilestoné: nálam jól működik, szerencsére itt a felszereltség része, mind az ablaktörlő, mind a fényszóró autó állásban van, eddig teszik a dolgukat.
Bajnokpityu: eddig ilyen még nem tapasztaltam, remélem nem is lesz ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #74217 üzenetére
Nagyon kell már az AA.
Új telefon is kéne amúgy, de az csak úgy
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Üdv mindenkinek
Holnap írok egy kis szösszenetet akkor, ma már nem lenne túl összeszedett.
Mod: nekem eddig nincs beázás.
-
Kornel
veterán
válasz Peter.70 #108818 üzenetére
Megpróbálom az ígért beszámolót megejteni az SX4 S-cross 1.4T 2WD MT-ről.
Szóval az autó lassan másfél éves lesz, ~27.000 km-nel járok, ami bőven több, mint az eredetileg tervezett km futás, ebben azért szerepe van az autónak is, ahova lehet autóval megyek, szerintem többet is, mint eddig.
Kezdem a negatívumokkal, ebből talán kevesebb van:
Gyárilag a zajcsillapitas csak közepes, főleg a hátsó részén, ahol az ülés és a csomagtér alatt szövet sincs, ezért bőven nem ér fel a középkategóriához ebben a tekintetben. Ezen utólagos hangszigeteléssel segítettem, az ajtókat és az egész hátsó traktust CTK standard lapokkal fedtem be, az eredmény egész kulturált lett, hátul prémium kategóriás zajcsillapitassal, persze most elől igényelné, de ez otthon gyakorlatilag kivitelezhetetlen, az egész műszerfalat ki kellene bontani a teljes körű munkához.
Szokásos Suzuki betegség az egy két apró, de annál zavaróbb zörgés, úgy mint a kesztyű tartó, kalaptarto, ezeket is gyorsan orvosoltam.
Az első üveg gyorsan karcolódik, és hamar kilyukad egy kis kavicstól is, made in France... Nemsokára cseréltetem utángyártottra, ennél csak jobb lehet.
A fényezés iszonyú sérülékeny, és az indigókék sajnos mind narancsos is, ez van, majd megszokom.
A kormányzás nem elég közvetlen, de megszokható, vannak sokkal rosszabbak is, de nem is egy sportautó.
És az előnyök:
Az 1.4T elég jól mozgatja a viszonylag könnyű kasznit, elég könnyű a szabályos kereteken kívül kerülni, ezt rajtam kívül többen is leírták. A gyári gumival viszont rögtön csalódás ért, azt hittem, hogy az autó esne le az útról, közben pedig a gumi hibája volt. (Eco contact 5)
Az útfekvés és úttartás annak ellenére is megfelelő, hogy hátul csak csatolt lengőkarra telt, forszirozott helyzetben azért jól jönne az Allgrip automata módban, utólag gondolkozva megérte volna a 400k-s felárat.Fogyasztásban szerintem parádés, vegyesben, viszonylag haladva 6,8 liter a számolt nagyátlagom, ennyit égett a 2.0 dízel Mondeo, és 1 literrel kevesebb, mint az 1.8-as Civic, ami ráadásul nem is ment.
Ülése minőségi plüss huzattal jónak mondható, 900 km után sem fájt a hátam benne, de kitűnő osztályzatot így sem érdemel. A gyári huzat viszont inkább 2-es, ezért is éri meg egy jó üléshuzatot csináltatni rá.
A fék kitűnő, bárhol, bármikor megáll, abszolút értelemben is az élmezőnyben van.
Kátyúkat jól átlépi, bár inkább feszes a futóműve, mint lágyan rugózó.
Beltér átlagos Suzuki-s, viszont próbáltak kicsit előre lépni, például szövet betét az ajtó könyöklőin, puhább műszerfal betét a kéz előtt, de az alap dolgok egyen Suzuki-s megoldások.
Méretre bőven az átlag kompakt méret felett van, elől hátul kényelmesen elférek a 184 cm-el és a hosszú lábaimmal, a csomagtér 430 litert az ál padlón kívül, összehasonlítva sokkal tágasabbnak hat egy Astra-nal vagy Focus-nal is.
A GL+ felszereltsége az átlagos alap / közepes felszereltségű versenytársak felé emeli az ár érték arányát, a LED lámpák kitűnőek, az automata fényszórók, ablaktörlő, automata ketzonas klíma, az automatán sötétedő tükör elég komfortossá teszik a vezetést.
A 27.000 km alatt semmilyen extra meghibásodás nem volt, remélem sokáig így is marad.
Összességében alaphelyzetben 7/10, upgrade-elve 8/10 pontot érdemel eddig nálam, a pár apró bosszantó dolog miatt.
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #109211 üzenetére
Így van, de annak ellenére mellé és bele bőven lehet pakolni.
Tsebacsi:
Egyébként a tökéletes 10/10 lenne
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #109224 üzenetére
Igen.
Integrale, Bigblack: igen, természetesen érezni, anélkül elég erősen jelen volt elől is a hátulról jövő gördülési zaj.
outsiders: így van, ez itt is tetten érhető.
Mod: egyébként elől és a tetőn is jó lenne megcsinálni, de érzésem szerint nem lenne egyenes arányban a befektetett munka az elért eredménnyel.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #109259 üzenetére
Köszi mester, nagy vagy
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #109261 üzenetére
Igen, magam.
Az első ajtókat más csinálta, onnan lestem.
A hátsó ajtókat is meg fogom majd csinálni, ha lesz türelmem.
A csomagtér ajtó viszont szintén kész van.outsiders: köszi, próbálkoztam.
130-nal 70,9 dB gyárilag a belső zajszint, aminél van rosszabb is, persze jobb is: [link]
Érzésre a szigetelés hozott legalább 3-5 dB-t.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #109268 üzenetére
Ajtó beázásnál valószínű belekötnének, de nem a márkaszerviz, ahová hordom, hanem a gyár.
Viszont valószínű ott azt is el tudnám intézni, mivel elég segítőkészekEgyébként alváz védelem és riasztó nem jár garanciavesztéssel tudtommal, utána is kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Gond nélkül és komfortosan meglépte az autó a ~2x900 km-t, 6 körüli fogyasztással
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #109433 üzenetére
Pogdorica óta nem tankoltam, és még van benne ~250 km kb.
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #109995 üzenetére
Ezt fizeti az út kezelője.
Szerintem érdemes rendőri intézkedést is kérni. -
Kornel
veterán
válasz hülyegyerek #110245 üzenetére
Ennyi. És jobban is megy.
Lásd Suzuki M16A vs. K10c -
Kornel
veterán
Egyébként 7-et mutat nekem is most a BC, de most látom is az ASR-t, hogy még működik
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #110331 üzenetére
Valaki megmutathatná az Ampera-jat.
Bár panel előtt nem tudnám tölteni, maximum munkahelyen. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest