-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #85414 üzenetére
Minek visz magával valaki rétegvastagság mérőt, ha ignorálja a mért értékeket.
Mindenki a Szent Grált keresi a keveset futott, olcsó használt autóval, ami patika, mint az új. Ilyen nincs.
A saját skodámat vettem kb ennyiért, nem is romlott el semmi, de a kötlező karbantartásra már több, mint 500 eurót eltapsoltam első éven, mert a fent említettből a keveset futott részt inkább kihagytam. Alkatrész árakról beszélek csak, munkadíjjal minimum 2-vel szorozható.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #85426 üzenetére
Lehet venni 50.000km-t futott 5 éves autó meg lehet venni odáig vissza tekertet is.
brumi1024 1000 mikron, az meg volt csak ködölve. Ezt nézd végig. Előtte valami nyugtatót azért dobj be. 2:22
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #85435 üzenetére
Szemezgessetek csak a videóikból. Kedvencem, amikor a féknyergeket letaknyolják pirosra, de a fékporra, tárcsára, mindenre fújnak.
Bőrkabátos esztergáló mesterek, a kipufogós külön kategória. Na meg a flex+lemez csavar.
Kávét szoktam helyettesíteni reggel egy random videójukkal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #85711 üzenetére
Tőlem a biztosító minden extráról kért képet.
Molnarpeter:ez nem remegett, csörgött a motor terhelésen, szerencére bent nem hallottam, csak a fizetőkapuknál húztam a fülem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #86807 üzenetére
Elment, lemérette a saját vasát... 3-assal kezdődik a szám.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Ezt nem hagyhatom szó nélkül. Nem tudom magamban tartani, írnom kell a fickónak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trassher #86920 üzenetére
Több bajom is van ezzel. Szakmai. Meghúzási nyomatékok sehol. Kötelező csavar cserék sehol, a szíj forgás irányának megjelölése szintén hiányzik... Olyan lett a videó, mintha nem is segíteni akarna, hanem kérkedni, hogy ő meg tudja csinálni. Aki ilyenbe belevág, legyen alapos, vagy ne ossza meg tanítási céllal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Vili, a bimmer engem nem győzött meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #87172 üzenetére
Vilike semmilyen bimmerséget nem képvisel, csak vágyik rá.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reaper #87424 üzenetére
A gázolajszűrő ha eltömődik, akkor leáll. Amint megbontják fellevegősödik a rendszer, és nem indul be. Ha nem a szűrő volt a gond, akkor tankban a pumpa vagy valahol tömítetlenség az üzemanyag rendszerben. Ha tippelnem kellene, akkor alacsony rail nyomásra fog panaszkodni. Nem kapott anyagot.
Gázolajszűrő csere után diaggal szokták járatni a tápszivattyút, amíg kinyomja a levegőt a tankba. Ilyenkor csak az alacsony nyomású részben van levegő. Ha ilyenkor beindítanád üres szűrővel, beindul és leáll. Amint a magasnyomású részhez levegő kerül, az általam említett módszerrel légteleníteni kell. Másképp nem indul be. Neked akkor kapott levegőt, mikor leállt pályán. Szerintem üzemanyag hiány miatt állt le.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szombatitomi #87450 üzenetére
Vidd vissza a szerelőhöz, nézze át. Ha nincs túlhúzva, akkor jó lesz, majd bekopik. A contitech szíjakon van egy szövet réteg a lapos oldalon is, az szokott hangot adni, amíg rücsis. kb 2000km, mire bekopik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs