Új hozzászólás Aktív témák

  • mimike

    tag

    Sziasztok!
    Van egy fél éves lenovo ideapadom, ami pár hete kiírta, hogy valami hiba van a vincseszterrel. Lementegettem róla mindent, majd hívtam a szervizet, online letesztelték a merevlemezt, majd jöttek is érte másnap. Neten szépen lehetett követni épp merre jár a gép, aztán mikor már egy hete ugyanott volt felhívtam őket hogy mégis mi van, mert nekem munkaeszköz és már nagyon kéne, akkor azt mondták, hogy ez nem garanciális hiba. Szerintük leejtettem a gépet, látszik az lcd-n is, meg van repedve, valami kábel is elszakadt :Y és a leejtés miatt hibásodott meg, fizessek 45e ft-ot és megjavítják. Hát majdnem kiesett a telefon a kezemből, először szóhoz se jutottam, azt hittem más gépről beszélnek. Mikor elvitték a vincseszteren kívül semmi baja nem volt! A futárnak is úgy adtam oda, hogy jobban be volt csomagolva, mint ahogy átvettem a boltban, dupla doboz, hungarocell, fóliák...
    A call centeres meg mintha nem is értette volna mit mondok, csak ugyanazt hajtogatta 10 percen keresztül, hogy nem garanciális, fizessek. Megmondtam neki, hogy azonnal csomagolják össze a gépet és küldjék vissza.
    NA most ilyenkor mi van? Tuti nem ejtettem le a gépet, még a házból se vittem ki és most rámfogják, hogy én tettem tönkre? Mégis milyen szerviz az ilyen? Mit lehet ilyenkor tenni?
    Ha ezt tudom előre, akkor kicserélem magamnak, és nem várok 2 hetet a semmire. De nagyon bosszant a dolog, nem azért vettem garanciás gépet, hogy még én fizessek a javításért. Ja és arra is kíváncsi lennék, hogy mégis mikor akartak szólni, ha nem hívom fel őket.

Új hozzászólás Aktív témák