- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Direct One (műholdas és online TV)
- Facebook és Messenger
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vinczetibor
aktív tag
Sziasztok!
Lehet valahol a készüléket NEM arany színben kapni? Aranyban nem túl giccses?
-
vinczetibor
aktív tag
A Spemallnak van Spanyolországban raktára, de azt írják, hogy csak Spanyolországba és Portugáliába szállítanak. Ez azt jelenti, hogy az olcsóbb, Kínában lévő készletből kell rendelni és erre jön majd rá a vám és az áfa? Úgy látom, hogy a két éves eu garancia is Spanyolországba szól. Van értelme ilyen extra garanciát hozzá rendelni? Valójában, Angliában tartózkodom és nem nagyon szeretnék itt vámmal és áfával bajlódni...
-
vinczetibor
aktív tag
Akiknek már van ilyen telefonjuk tudnának írni a képernyő időről (SOT). Kültéren, navigációra használnám és ezért fontos lenne, hogy magas fényerőn hány órát bír az aksi. A néhány fellelhető tesztben nagyon jókat írnak az üzemidőről és kb. ez az oka, hogy ezt a típust készülök megvásárolni és nem egy xiaomi mi 5/s/plus-t.
Van arról valami info, hogy ha pl. 1.5 év múlva meghal az aksi, akkor hogy lehet cseréltetni? Korábbi típusoknál volt erre példa?[ Szerkesztve ]
-
vinczetibor
aktív tag
Köszönöm a tesztet. Nagyon jónak tűnik az üzemideje.
Általánosságban van olyan hibája a telefonnak, ami miatt megfontolandó, hogy ilyet vegyen az ember? Tudásához mérten nagyon jó ára van. Itt Angliában még a Oneplus 3 lenne alternatíva a 336 fontos árával és itteni garanciáztatással, de annak gyenge az üzemideje és ki is fogyott belőle az O2. -
vinczetibor
aktív tag
Nem a 6/64 lesz a probléma kb. 1,5 év múlva, mert az 3 év elteltével is még használható lenne, hanem az akku dobja be a törölközőt és csere híján használhatatlanná válik a telefon. A másik kérdés a szoftver támogatás lesz, mert amikor már android 9-cel jönnek majd ki a telefonok, akkor ki akar majd 6-ost használni?
Pontosan ebben a csapdában vagyok most a 2 éves Lenovo Vibe Z-vel, mert a Snapdragon 800 proci még mindig megfelelően teljesít, de az aksi már halálán van, és az android 4.4.2 már nem éppen napra kész. Ettől függetlenül a telefon esztétikailag 90%-os, műszakilag tökéletes állapotban van. -
vinczetibor
aktív tag
Egy jó akksi max. 500 feltöltést bír ki anélkül, hogy nagymértékben ne csökkenne a teljesítménye. Pl. a Lenovo Vibe Z-m egész jó bírja, ha nem csinálok vele semmit reggel 4-től este 7-ig kb. 35-40% merül a munkahelyemen, ahol nem igazán szabad telefonálni, de kb. 1,5 óra intenzív használat mellet, már 70-80%-ot.
Ami a támogatottságot illeti, ismét a Lenovoból tudok kiindulni, ami mobil telefon tekintetében jóval a Leeco v. Letv előtt van, és az egyenlő a nullával. Nem csak szoftveresen nincs támogatás, hanem a magyarországi hivatalos szerviz visszautasítja a javítást vagy éppen az akku cserét, mert nem Magyarországon vettem a telefont. Ezekből kifolyólag nincsenek vérmes reményeim a leeco pro 3-mal kapcsolatban sem. Ezek miatt el kell gondolkodnom egy régebbi telefon pl. Max2 vásárlásán is, mert annak ugyan gyengébb az akkuja, de jobb a kijelzője és jóval olcsóbb már. Ha egy telefont 1,5-2 év után ki kell dobni, akkor érdemesebb lehet egy korábbi csúcsmodellt venni olcsóbban, mint az újat...Vagy a fene tudja. -
vinczetibor
aktív tag
válasz tibcsi0407 #29 üzenetére
A Lenovo egy kínai gyártó, amihez pl. a Motorola is tartozik és korábban megvette az IBM laptop, majd PC részlegét is és sajnálatos módon pontosan azokat a "hibákat" követi el, mint a legtöbb kínai gyártó, hogy magára hagyja a termékeit, mert abban érdekelt, hogy új termékeket adjon el és ne a régebbieket próbálja meg életben tartani. Ez számomra, vásárló szempontjából nagyon kellemetlen, de ez az üzletpolitikájuk része. Nekik ez éri meg. Különben, ha a kínai gyártók annyira elkötelezettek lennének a vásárlóik iránt, akkor márkaképviseleteik és márkaszervizeik lennének minden országban és nem Kínába kellene küldözgetni a hibás termékeket, valamint alapból olyan romokat tennének fel a készülékeikre, ami nem csak kínaiul és angolul tudnak. Sajnos, minden gyártó felismerte, hogy a beépített aksi a legjobb módja annak, hogy a még használható telefonokat kidobassák a tulajdonosaikkal, mert amelyik telefonnál az akku csere megoldható ott az annyiba kerül, hogy jobban megéri egy új telefont venni, mint méregdrágán egy szervizben kicseréltetni.
Ami a levezetést illeti, kb. az emberi értelem abban állna, hogy felismernénk a hasonlóságokat és párhuzamosságokat a dolgok között és megpróbálnánk megjósolni, előre látni a várható történéseket. Ééés ilyenkor szokott jönni, hogy az előítélet az mennyire rossz és gonosz dolog, de ilyet csak az mond, aki vagy nagyon buta vagy tudatosan be akarja csapni a többi embert. De ennek már nem sok köze van a témához. -
vinczetibor
aktív tag
válasz tibcsi0407 #31 üzenetére
A #13 hozzászólásomban feltettem egy kérdést a leeco készülékek akku cseréjével kapcsolatban, amire nem jött válasz, valamint nem találtam információt ezzel kapcsolatban a neten sem, ebből "rossz" módon azt a következtetést vontam le, hogy nem megoldott.
Ami a szoftveres támogatást illeti, ha kijönnek a nugat frissítések a korábbi modellekre pl. max2, akkor el fogom ismerni, hogy a szoftveres támogatás meg(nem)létére vonatkozóan rossz következtetést vontam le, de addig fenntartom, hogy finoman szólva is, erősen kérdéses a dolog.
Ezeket is figyelembe véve, nagyon valószínű, hogy egy leeco vagy más kínai telefont fogok venni, mert bár úgy gondolom, hogy anroidos telefonok közül a samsung messze a legjobb, nem ér annyival többet, mint amennyivel drágább és ráadásul két év múlva az is mehetne a kukába. -
vinczetibor
aktív tag
válasz tibcsi0407 #33 üzenetére
Egy aggasztó hír a leeco tájékáról:
[link] -
vinczetibor
aktív tag
válasz tibcsi0407 #35 üzenetére
A párhuzamosságoknál maradva, kísértetiesen hasonló zajlott le a Tescoval is. Itt nem is azzal van a baj, hogy lecsökkentette a fizetését 15 centre hanem, hogy beismerte a dolgozóknak, hogy túlterjeszkedtek és kifogytak a kp-ból. Szerintem, ez előjele lehet egy dolgozói bérvisszatartásnak, leépítésnek, fejlesztések visszafogásának stb. Majd meglátjuk mit hoz a jövő. Kár lenne a telefonokért, mert nagyon ígéreteseknek indultak. Ezzel befejezem az off topic-os hozzászólásaimat, mert csak teleszemetelem a topicot.
-
vinczetibor
aktív tag
válasz tibcsi0407 #38 üzenetére
Mégis írok még egyet. Csak, hogy "vészmadárkodjak": [link]
A coolpad részvényei 25%-ot estek, miután tegnap napvilágot látott a levél. Nem hiszem, hogy bárki szándékosan komoly üzleti károkat okozna saját magának csak mókából.