- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz
DeFranco #30995 üzenetére
Drágát már találtam.
Obiban és baumax-ban néztem. Praktiker nem volt közelben, de obiban is találtam valami hasonlót. 500 fokig bírja, de ragasztót külön kellett volna vegyek.
Morris: katalizátor hőjét kell elszigetelnem idomtól (motorkerékpár), ahol kb. 1 cm rés van.
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz
DeFranco #31126 üzenetére
Ahol felfekszik a felni és a kerékcsavar alatt lehetőleg NE kend le - legjobb ha lemaszkolod és ha befejezted a festést rövid időn belül leveszed, akkor minimális a maradandó réteg lehúzásának esélye, bár ha 2 réteget viszel fel akkor az elsőbe belekezdHET, de nem biztos hogy leválna. A festett, fentmaradó festéktől a maszkolópapírt húzd el, ne afelé húzd le. 2 réteg szerintem elég. Száradási idő rajta van a festék dobozán. Szerintem nem kell megvárni a teljes száradást, majd megszárad a kocsin. Ha már porszáraz - hozzáérsz és nem marad nyoma a kezeden - akkor figyelmesen visszarakva mehet is vissza.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Morris
veterán
válasz
DeFranco #31128 üzenetére
Szerintem nem érdemes vagyonokat költeni rá. Csiszolgasd meg itt ott, aztán fújd le. A hammerite drága nagyon, és nem biztos, hogy tartós is lenne.
Viszont ha komolyan bele akarsz menni a dologba, akkor műhely, homoszórás, felületkezelés (alapozás), majd fújás (a tartós festett felülethez elektrosztatikus festés (porfestés) a legjobb)
-
Winner_hun
félisten
válasz
DeFranco #31128 üzenetére
Mert az egy lágy anyag, meghúzod a kereket de idővel ott akár hézag is lehet aztán elkezd ütni a kerék. Az a korrózió felületi, annak a vastag felninek nem árt. Előbb adod el a kocsit mint hogy az a rozsda biztonságot veszélyeztetne.
2 réteg jobb mint az egy, hammerite festékkel amit gázcsőre kentünk nem kellett alapozni, alapozó és fedőfesték egyben. 2 réteg között nem elég porszáraznak lennie, minimum 6 óra száradás kell 20 fokon.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Morris
veterán
válasz
DeFranco #31134 üzenetére
Erre gondoltam én is, de én az acélfelnit kimondott keréktárcsafestékkel fújnám le. Sokkal egyszerűbb mint ecsettel szerencsétlenkedni.
Ja és ez nagyon is tartós. Egyszer én is festettem ezzel egy 13"-os jetta felnit. Később csiszolással le szerettem volna szedni. Hát nem nagyon ment.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #31136 üzenetére
HI!
na azert kell hozzertohoz elvinni, carina felniket egy 10esert csiaktak meg anno 8 evesen /eladaskor/ meg nem vot baja....
udv
neduddki
p.s. amugy meg Motkany kivalo felnifesto muhejjt uze,,te de a gumiket le ko szedni...
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
DeFranco #31143 üzenetére
Nem festenék felnit Hammerite-tal, nagy kedvvel használom, rengeteg vas van itthon lefestve vele, de nagyon gyorsan le fog jönni szvsz, max egy-két év... Aládolgozni meg pláne nem érdemes, a ledrótkorongozott, de még rozsdás felületen tart legtovább, ez a tapasztalatom.. Tartósságra jobbak a kalapácslakk változatok belőle, de szerintem várd meg, míg lesz pénzed speciális kezelésre, de Te tudod persze...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
Nkboy
senior tag
válasz
DeFranco #31329 üzenetére
Pánttakarók, furattakarók és vízréstakarók kerüljenek fel. Ha lesz párkány az illesztéseknél Cosmofen -nel húzzák ki, ne szilóval. Üvegeken címkével jelölve van az oldal, azt elvileg nem lehet összekeverni, meg nem is mindig kell kivenni.
Kívül tömítsék ki rendesen a hézagokat, panelnál a víz hamar utat talál. Hirtelen ennyi.
Winner_hun : Ilyet még nem láttunk "élőben", de olyat már igen, hogy fejjel lefelé építették be. Vagy fix ablaknál fordítva építették be.
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
Nkboy
senior tag
válasz
DeFranco #31376 üzenetére
Pánttakaró azok a műanyag kis bigyók, amik a zsanérokra van rakva.
Furattakaró meg akkor kell, ha az ablakot csavarozással rögzítik. Ilyenkor át van fúrva a tok, és a furatot illik ledugózni, esztétikai okokból. Van ahol szerelő füleket alkalmaznak, oda értelemszerűen nem kell.
Kívülről normálisan legyen szilóval kitömítve, kikenve beázás ellen.
Purhab teljes kötési ideje 24 óra. Félreértések elkerülése érdekében, nem szerelőhabról beszélünk. Tehát 1 napig nem célszerű, sarkig nyitva hagyni. 2-3 óra eltelte után, bukóra nyugodtan ki lehet nyitni. Beállításnál a lényeg, hogy akadás mentesen működjön, minden funkció működjön (bukás- nyilás, résszellőző).
Redőnynél a gurtni megfelelő bevezetésére kell figyelni. Könnyen működjön, a zsinórt ne "rühölje" semmi. Idő előtti gurtni szakadáshoz vezet. Tükörgombot a csavarokra rátenni
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
Nkboy
senior tag
válasz
DeFranco #31381 üzenetére
Kicsúsztam az időből.
A purhabok használatánál minden a nedvesítésen áll vagy bukik. Ennek elmulasztása okozza a problémák legnagyobb részét, ugyanis a purhab nedvesség hatására köt meg.............
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
Ton-ton
tag
válasz
DeFranco #31384 üzenetére
Nem árt meglocsolni a felületet, viszont hagyj egy kis időt míg a víz beivódik. Ez pár perc. Alapvetően mire végigér a szaki a víz spricceléssel addigra kezdheti az elején a habot nyomni (egyébként ezzel a portalanítást is tökéletesíti...).
Nem kell utólag vizezni, de ne nyitogasd az ablakot.http://qtp.hu
-
neduddki
nagyúr
válasz
DeFranco #31712 üzenetére
HI!
udv
neduddki
p.s. komojtalnabul: LiZsir mindeben jobb mint a NaZsir de draabb is, hazkorulre kb nicns ojjan funkcijo aminem hasznlahato es most ma rboseggel elrheto kisebb vizkozitasu formaban is /lasd fenn/ ill. klaszikus zsirkent is pl
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
talpas
aktív tag
válasz
DeFranco #31702 üzenetére
Miért nem maradunk a bevált igazi egyszerű nagyszerű műszerolajnál. Az olajozásra javasolt pontokra miért kell zsír az nekem rejtély. Bár arra tökéletes, hogy ne tudjon bekúszni később az olaj. Hogy félévente miért kell az a másik. Tengerjáró hajón elfogadnám hetente is.
[ Szerkesztve ]
"Veled, Uram, de nélküled..."
-
harry
veterán
válasz
DeFranco #31734 üzenetére
Ma kegyetlen sokat szívtam egy szar minőségű alappal, mert a henger sok helyen felkapta a festéket, és elég szívás volt így haladni. De ha ettől eltekintünk, akkor is külön kell a sarkokat ecsettel kenegetni, végül el kell mosni a hengert s a festékkeverő tálat / lehúzórácsot is, ami így összességében szerintem azért jóval macerásabb, mint nyomni egy gombot, aztán várni a végét.
Persze, festettem már én is jó festékkel jó alapra, azzal nem is volt gondom, noha azon is gyorsíthat egy szóró.
Mondjuk a festékköd jó kérdés...De első körben inkább az érdekel, itt mi üti meg azt a szintet, hogy érdemes megvenni, és a legtöbb festékkel használható is (pl. valami 20k körüli Boschhoz azt írták, diszperziós festékkel nem működik...).
Aztán, hogy annyit nekem megér-e, majd eldöntöm.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz
DeFranco #31737 üzenetére
Sajnos nálunk valamennyi szoba mennyezetét gipszkartonlap borítja, és nagyon sok helyen elég gyenge volt az alap előkészítése, így legtöbb helyen problémát jelentett a henger miatt leváló festék - és ha a festési fázisban jön elő, hogy le kell tolni még elég sok régi anyagot, az elég gáz, még úgy is, hogy előtte meg lett kaparva.
Ma felbosszantott ez a dolog, ezért merült fel bennem. Tapétázott falat áttolni hengerrel nem nagy macera, ahhoz én sem vennék. Kivéve, amikor valamilyen dombornyomott tapétát festettük, mert ott meg nagyon nehéz volt a mintába bedolgozni a festéket, és így nagyon sok anyag el is ment erre, itt szintén egyszerűbb lett volna szórni.
neduddki: így szoktam, de többször találkoztam azzal, hogy a festék által átnedvesített felület, a rányomott "ragadós" elgördülő henger hatására mégis leválik, hiába lett előtte megkaparva, csiszolva, glettelve, alapozva. Jó biztos lehet ezt profin csinálni, de az is bizonyos, hogy akár ecsettel, akár egy szóróval nem jönnek elő ezek a gondok.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
nesa
veterán
válasz
DeFranco #31782 üzenetére
Amugy a lenyeg hogy elegedettek vagyotok, panelba praktikus az ilyen rusnya muanyag, nekem is azvolt nem panelba, mert a rendes ablak draga lett volna.
Nekem leginkabb a szegelylecezes nem tetszik, az valami bun ronda lett, es szakszerutlen is, de ilyen helyen altalaban nemis asztalosok rakjak be az ablakot majd feher sziloval javitsz rajta ha zavar hameg nem igyis jo.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
-
Nkboy
senior tag
válasz
DeFranco #31782 üzenetére
Gyors végigpörgettem a képeket, meg a hozzászólásokat.
Vizes témához, szerintem a víz portalanítás miatt nem árt. Tény és való emiatt, nem fog kiesni az ablak. Én még nem vettem észre, hogy víz miatt, hirtelen dagadna a hab, dettó ugyanezt a fajtát használjuk. Azért nem akarták, hogy kidagadjon, mert akkor aznap a takarólécezést, nem tudták volna megcsinálni.
Takarólécezés az szebb lett volna gérbe vágva. Fehér szilóval, el lehet tüntetni, a vágási hézagokat, amit persze nem az ügyfélnek kéne megtenni.
Azt azért tegyük hozzá, hogy a takaró nem csodaszer, az ne várjuk el tőle, hogy a helyenként hullámos falra, tökéletesen rásimuljon.
A méretezésről annyit, hogy 100 százalékos méretet kibontott ablaknál lehet megoldani. A képeken látszik, hogy ez úgynevezett peremes beton. Két lehetőség van, vagy mérnek teljes méretet, és vésnek, ami szerintem senkinek sem hiányzik. A másik, hogy visszaveszik a perem méretét, ami kb 6 centi. Gondolom, a felmérő ezt tudta, de az ne várja senki, hogy belásson az ablak mögé. Két egyforma betonpanel nem létezik.
nesa Ha az üvegen keresztül elmenne a gáz, akkor mi értelme lenne tölteni?
Őszeségében, szerintem ezzel a munkával nincs különösebb gond. Talán a takarózás.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
Stafni
aktív tag