-
IT café
Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
Kérdezés előtt kérjük olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
King Unique
titán
Jobban belegondolva valóban, először csak 40 vs. 80 pines IDE volt eszemben, de csak FDD 34 pines, illetve egy HDD / ODD-ben van vezérlő, viszont a primitív Floppyban nincs...még, ha egy hozzá való kábelt szerválna is hozzá az ember, akkor is kérdéses, h maga a rack, illetve oprendszer így kezelné-e...
Ebay-en is nézegetve, többnyire csak ezek a sima USB-s külső Floppy meghajtók vannak, ennek alapján, tényleg macerás lehet összehozni...bár az a gép, amire USB-s eszközt dugva behal, v még aktív hubon át sem látja, az is elég gáz...
ott a pont.
[ Szerkesztve ]
-
Kezdő vagyok
őstag
válasz King Unique #14997 üzenetére
Köszi!
A Hitachi Touro Mobile és a Hitachi Touro Mobile Pro között mi pontosan a különbség?
Nagyobb fordulata van,értem,de mi az előnye?
Bocsi,nem értek hozzá.És alapból mindent jelszavazva lehet csak rátenni?
Most még egyébként a STOR.E CANVIO-val szemezgetek.
Ezekhez is fel kell tenni a gépre programokat?
Vagy csak csatlakoztatom,és már használom is? -
Kezdő vagyok
őstag
válasz Kezdő vagyok #15002 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Kezdő vagyok
őstag
válasz Kezdő vagyok #15003 üzenetére
Arra hogyan lehet rákeresni az árgépen,ha a fentebbi WD-ből pirosat szeretnék,és tartóval,valamint 2 TB-osat?
-
King Unique
titán
válasz Kezdő vagyok #15002 üzenetére
A Touro Mobile Pro 7200 RPM-es és jár hozzá vmi prémium backup szoftver + felhős tárhely, illetve tetszetősebb a dizájnja, mert a sima Touro Mobile kicsit puritán kinézetre.
Azt nem tudom, h ezekhez jár olyan hardveres titkosítás, mint a WD-khez, de ha igen, akkor is gondolom opcionális a használata.