-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gercsa
senior tag
Kis zavarban vagyok.
Vásárlástól számított 40. napon nyitottam egy dispute-ot meg nem érkezett termék miatt a paypal-on.
Ha át akarom tenni claim-re az ügyet, akkor azt a vásárlástól számított 45. napig tehetem meg, vagy a dispute indításától számított 20. napig?
Nem én kiáltok, a gazdaság dübörög.
-
Gercsa
senior tag
Sziasztok!
Helyzet:
októberi vásárlás (pandawill)
45. napon dispute ment
+20. napon claim
+7 napig várt a paypal az eladó válaszáraMa kaptam egy levelet, hogy az eladó megadta a tracking numbert a paypal-nak (ami dispatched to oveseas 2 hónapja változatlanul).
A levélben és a paypal.com-on is a claim details-nál ezt írják:
What happens next:
Please review the information and let us know how you would like to proceed.
Nem nagyon értem, hogy nekem most mit kell csinálnom, miért az én térfelemen pattog a labda??
Tudnátok segíteni hogy most mit kell tennem?
Nem én kiáltok, a gazdaság dübörög.
-
Gercsa
senior tag
válasz raulicio #22270 üzenetére
A helyzet az, hogy nincs semmi.
A resolution Centerben a case mellett van respond gomb, ha arra rámegyek akkor csak simán a claim details jön be.
Itt kattinthatok a cancel this claim-re vagy a change the reason-re, és nincs semmi más lehetőség.
van View dispute comments és View case history de ezeknél nincs semmi szövegbox vagy link.
Ha senki nem találkozott még ilyennel, akkor írok a supportnak.
Nem én kiáltok, a gazdaság dübörög.
-
Gercsa
senior tag
válasz Stanley-B. #22274 üzenetére
Igazad lehet ITT is ezt írják.
Nem én kiáltok, a gazdaság dübörög.
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD