-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TedThomas
aktív tag
válasz nimfas #43082 üzenetére
Itt a kérdés az hogy jogos-e.
Például nyitsz egy claimet akkor becsatlakozik a Paypal. Na most a bolt benyújtja, hogy úton van akkor a paypal neki ad igazat. Bukta.Amit tudsz tenni szerintem:
Dispute-on írni a boltnak, hogy mi a problémád nézzenek már utána, mondjanak valamit.
Nem tudsz mást csinálni mint vársz. Mikor a dispute a végéhez közeledik és még mindig nincs telefon na akkor claim.Dispute-ban 20 napja van reagálni, illetve megoldani a problémát.
-
llaszlo
veterán
válasz nimfas #43813 üzenetére
Ha megvárod a vita végét, az magától záródik. Utána nem tudsz csinálni semmit és bukod a pénzt. 20 napon belül kell claimet csinálni belőle. Ha nem válaszolnak vagy nem juttok semmire, akkor fölösleges várni.
Singpost
Máshol is lehet követni vagy csak a singpost.com-on? Ott mindig valami hibát ír.[ Szerkesztve ]
-
Anonymus23
veterán
válasz nimfas #45016 üzenetére
Nem jelent semmit, hogy mit írnak bele feladásnak.
Pl, eBay, 09.08-án fizettem, 09.09-én már shipped a státusz, pár napja jött az email, hogy vajon megkaptam-e, írtam neki, hogy nem, de egyelőre még nem aggódok, jött vissza az email, hogy köszöni, és kéri is, hogy ne nyissak ügyet, ha mégsem jönne meg, el fogjuk rendezni, és bízzak, mert ő 09.11-én feladta
Ennyit kb az először megjelenő infókról. Persze van, aki korrekt és tényleg azonnal feladja, másképp nem is jönnének meg 1-1,5-2 hétre a cuccok.;) - The Power of the Light Side
-
trebrona
nagyúr
válasz nimfas #46688 üzenetére
I'd like FULL REFUND, the Partial refund not an option, and the discount of the next order is not an option neither ! =
I'd like full refund, no other option.I don't like to send the package back, because it will cost to me about 20 USD and all of the lights go into trash. I can do it myself too here. =
I don't send it back, it's too expensive.és hasonlók
------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------
-
nimfas
addikt
válasz nimfas #46700 üzenetére
Na... göngyölődik tovább az ügy, ma jött egy válasz az Alis eladótól, íme:
"LIANG WU
2014-10-30 00:58:01
dear
please cancel your dispute
we refund by paypal
give 5 star
ok?"Még nem válaszoltam neki, de majd hülye leszek lezárni az ügyet utána meg futhatok a pénzem után... (Biztos volt itt nem egy ember aki megtette..... )
Lényeg a lényeg, hogy ha megírom, hogy először a pénzt vissza, aztán zárom az ügyet az úgy ok?
Régebben volt olyan, hogy visszaküldte a pénzt az illető, de a számlámra kevesebb került, mert levont a PayPal vmit belőle... ez most hogy van? Ha Dispute útján jön vissza a pénz akkor az összes, ha csak "úgy" utalják akkor levonás után ami marad?
Persze adok neki egy "5" csillagos értékelést, hát hogyne....
Jajj Laza, te olyan gonosz vagy
[ Szerkesztve ]
-
El_Diablo
tag
válasz nimfas #46733 üzenetére
Így van! Intéződjön a dolog az Ali-s felületen had lássák a kis dolgait. Nekem is ajánlgattak hasonlót de mereven elutasítottam. A másik kis észrevételem az Ali-val kapcsolatban: ha full refund-dal végződik egy dispute már nem engedi értékelni az adás-vételt. Eddig engedte. Ezzel kapcsolatban írtam nekik a fb-on persze semmi válasz... Hmmm
Megelőztek. Nem csak az 5* nem gyűlik, hanem a sárdobálás sem...
[ Szerkesztve ]
-
El_Diablo
tag
válasz nimfas #46767 üzenetére
Mekkora értékű ez a LED izé? (Link is jöhet a termékről.) A "maybe" nem kell bele. A dispute-ban ez legyen: hibás a termék, a hiba leírása, nem javítható a visszaküldés nem rentábilis. Ja és full refund-ot kérj ha tényleg halott ügy. A hibáról kép vagy videónak a linkje is legyen. Ebbe senki sem tud bele kötni. Csak rövid értelmes tőmondatokban...
És dispute-ot SOSEM zárunk be![ Szerkesztve ]
-
El_Diablo
tag
válasz nimfas #46773 üzenetére
Nos ez nekem már egy kicsit kezd kaotikus lenni.
- Tehát 20 db sima LED-ről van szó. -> Küld már el a termék linkjét!
- Ezekből kb a fele nem működik.
- Részleges pénz visszatérítést kértél ami $20, nem értem hogy jön ide a full refund??
- Hova kell neki a utalni a pénzt? (Bankszámla, PP??)
- Dispite-ot sosem zárunk be!Egyenlőre nincs több kérdésem...
-
oba
addikt
válasz nimfas #61832 üzenetére
eh... pont a gearbesten néztem a telefonokat az előbb...
kezdek elbizonytalanodni ezzel az egész kínai telefon rendelés dologgal kapcsolatban... :\
remélem azért megkapod a cuccot vagy legalább a pénzedet vissza adjákKézzel készült óraszíjaim - https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/oba/index.html
-
Lucho777
csendes tag
válasz nimfas #61832 üzenetére
http://m.prohardver.hu/tema/gearbest/hsz_1341-1360.html
A tn es rendelésem 2 hét alatt itt volt a tn nélküli 1.5 hónapja sehol...paypalon nyitottam, eddig ott nem írtak, pedig a rendelésnél ahol kiválasztod a szállítást ott az ingyenes szállításnál 10-25 munkanapot írnak, így meg is írtam nekik, hogy kizárt, hogy 2 honapot várjak! Ha nem írnak a paypalon, megy a claim...ne nézzenek bolondnak, főleg az a meglepő ha tn el veszel gearbest email re fizetsz ha anélkül akkor valami li phenzeng vagy minek....kicsit érdekes! -
Atomgeszi
veterán
válasz nimfas #62092 üzenetére
Fentebb mintha valaki írta volna, hogy megtudta nyitni kétszer is a reklamációt attól függetlenül, hogy az elsőt bezárta.
Szerk: Sőt még képet is tett róla.
[ Szerkesztve ]
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Dominó85
addikt
válasz nimfas #62674 üzenetére
Mivel egy kép alapján a GearBest nem tudja bizonyítani, hogy a csomagot ténylegesen feladta. Így kénytelen lesz visszatéríteni neked a teljes összeget vagy ingyen útjára indítani a terméket de már nyomkövetéssel. Ha erre nem képesek, akkor kiderül, hogy 15USD-vel vagy esetlegesen 30+20USD-vel még le is akarnak húzni. (meg akarnak lopni ha úgy tetszik). A PayPal nem dönthet a GearBest javára. Ugyanakkor védd be magad a PP-n keresztül azzal, hogy bizonyítsa a GB (nem fogja tudni), hogy a terméket fizikálisan feladta. Tudnám mi a francnak trükköznek, ha már mesterségesen tolják fel mindennek az árát. Csak veszítik a vevőket millió számra és a Kína feletti gazdasági lufi ha kipukkan, akkor a világgazdaság fogja nagyon csúnyán megérezni, mint egy jól érett fingot.
* Péter - 06302461862 *
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest