Új hozzászólás Aktív témák

  • atala

    addikt

    Egy kis segítséget szeretnék kérni, mert ez az első ilyen esetem. Vettem egy terméket kínából, ami nem érkezett meg, Indítottam dispute-ot. Most az eladó írt, de szegényes az angol tudásom. Mint ha azt akarná, hogy küld újat. Ilyenkor mi a teendő? Ha elfogadom, hogy küldjön újat, az nem fog megérkezni 20 napon belül, addig meg claim-é kell állítanom. Ha lejár, és az újat sem kapom meg, buktam. Ha megjön az új, de közben meg vissza követeltem a pénzt, akkor vissza kell küldenem. Mi a szokás ilyenkor?
    Mit írjak vissza az eladónak?
    Ezt küldte:

    Hi friend,

    Thanks for your kind message and having a nice day.

    Sorry for the late reply because of time lag, I am really sorry to hear that, it always need 15-25 working days since item post out of China in normal conditions, but sometimes, there are some uncertain reasons which may influence the transit, such as weather, accident and so on, pls understanding.

    if you still like them, we would like to resend them to you, otherwise, we could refund to you, just hope that if you receive the first package one day, pls tell us, is that OK?

    to do this for the inconvenience, pls forgive and understanding, and any your ideas are welcomed, we are always here for you.

    looking forward to your kind understanding and early reply.

    much appreciate and best regards to you and yours.

    Előre is köszi a válaszokat.

Új hozzászólás Aktív témák