Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VOid

    tag

    Sziasztok, még egyelőre kezdő vagyok kontaktlencse terén, voltam optikusnál (v-express), rendeltünk próbalencsét egyelőre szoktatom magam, tartom a 2 órás lépcsőzetes szoktatást. Egyelőre az a tapasztalatom, hogy nem irritállja a szemem, de ahányszor csak pislogok, érzem hogy bent van, nehezen tudok elvonatkoztatni tőle, kérdezem én ez normális, az elején?Tehát egyáltalán nem olyan az érzés h legszívesebben kitépném a szememből, de azt se mondanám h kényelmesnek érzem.
    Lencséről annyit hogy havi lencse, elvileg alhatnék is benne, bár nem szándékozom (jelenleg nem is tudnék)

    A szemem amúgy: Jobb: sph: -1,5 cyl: -2.25 Axis:170 görbület: 8.7 átmérő: 14.5
    Bal: sph:-1.25 cyl: -1.25 Axis: 20 görbület: 8.7 átmérő: 14.5

    Ha mégsem normális ez az érzés, milyen alternatíváim vannak? Milyen márkákat tudtok javasolni? Már csak azért is mert itt 2 doboz kedvezménnyel 26 ropi(fél éves adag), meg ugye a vizsgálat ingyenes. Szemem hajlamos kiszáradni, de monitor előtt inkább szemüveget használnék(néha lencsét)

    Lencsetok tisztításával kapcsolatban is lenne pár kérdésem, itt is olvastam, meg az optikus is megerősítette, hogy reggelente öntsem ki belőle a tisztító folyadékot, ő még annyit mondott hogy egy papírzsebkendőn lefele fordítva szárítsam ki, itt azt olvastam h 10-15 perc alatt kiszárad, nagy baj az ha én ott a pzs-n lefele fordítva hagyom pár órát? mondjuk ugy nem hiszem h bármi is mehetne bele:) lehet buta kérdés

    A másik még, ha pl nem használom a lencsét pár napig, akkor bent lehet hagyni annyi ideig a folyadékban, anélkül h cserélgetném?

    Köszönöm előre is a válaszokat:)

  • VOid

    tag

    válasz ferkoboy #3036 üzenetére