- Windows 11
- Padavan firmware
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Parfüm topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
degu
senior tag
válasz Laca19 (a) #607 üzenetére
A kozonsegszolgalat nalunk-kamu!
Meg jo,ha ingyen hallgathatod a reklamot,meg Bakkot!
De legtobbszor vegtelenul ismetlodik,hogy...a hivasa fontos nekunk,de jelenleg minden ugyintezonk foglalt! Kerjuk varjon turelmesen,vagy akarhogy...
Ha megis valami csoda folytan sikerul egy unott, tajekozatlan,de rendkivul udvarias ugyintezovel beszelni,akkor csak hiszed,hogy elintezodott a problemad!
En a Garancia Biztosito Ugyfelszolgalataval kb.3x-4x beszeltem,hogy a lakcimem megvaltozott.2x irtam emailt,1x postan ajanlott levelet.Ennek ellenere 2 /!/ evig a regi cimemre kuldtek a kotelezo biztositasom igazolo szelvenyet,amit az uj lako egyszeruen...kidobott a szemetbe.Egeszen addig,ameddig fel nem bontottam a szezodest.Az Eonnal ugyanigy jartam,a Tigazzal szinten,de meg van a repertoaromban 4-5 ilyen eset./Es-sajnos-ez alol a bankok sem kivetelek!/
Tehat MO-on az Ugyfelszolgalatot,a Kapcsolattartast,a Kozonsegszolgalatot el lehet felejteni!
Nem a 21.szazadban elunk! Mindent talpalva,szemelyesen,pajtas!verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest