-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ZeratulX #53955 üzenetére
Na ja, csak ezen nem slick van hanem 2.25-os terep (nobby nic) kulso. Azt azert megneznem, hogy ki az az ember aki akar slick-es montival is tartosan 40-45 ot tart enyhe emelkedon is. 25 helyett 45-ig rasegit, ezt sik uton es enyhe emelkedon tudja. 50-et max enyhe lejton vagy sik uton egy slick gumival tudna. Szerintem a 25 hoz kepest jelentos volt a valtozas a tuningal. De igazabol ennek a rasegitesnek az ertelme terep viszonyok kozott jon ki, durva emelkedokon. Ott durvan lehet vele alazni, maximum profi versenyzok tudnak ugy felfele menni. Azt se felejtsuk el, hogy ez nem robogo hanem pedelec bringa. Amugy letezik ketszer ilyen erod szeria emonti id, az 75-ig rasegit.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ZeratulX #53961 üzenetére
Persze, ez egy ossztelos 29"-es monti. Terepezesre van, ezt a tuningot csak azert kapta mert kivancsi voltam mit lehet belole kihozni, meg azert varosban jol jon. Amugy ez 99%-ban terepezesre van, lathatod ha megnezed az elozo videoimat is. Ezen slick gumi a budos eletben nem lesz. Van varosi bringam is vekony kulsovel.
Szoval ha ugy nezed, hogy egy ossztelos bringa egy traktor kulsovel, akkor mar mindjart jobbak azok a sebesseg adatok. slick gumival lazan kitekered vele az 50-et tartosan.[ Szerkesztve ]
-
Valkűr
őstag
válasz ZeratulX #53955 üzenetére
NA azt én megnézném , h egy össztelós montit feltolsz -e 40-48 ig ekkora távolságon akár vékony gumival...40-43 at úgy tekerek bele a sajátomba, h a belem kitekerem és ez merev vázas, igaz terep gumival. Mondjuk egy fiatalabb . edzettebb tegye bele rövid távon az 50, és utána egy órát pihen mert belehal
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ZeratulX #53993 üzenetére
De azt magyarázd már el nekem, hogy mi ebben az igazságtalan? Nyilván nem versenyre mész vele, csalni, oda amúgy sem engednének. A hétköznapi, hobbi kerékpározás meg nem verseny. Az vesz magának aki akar.
Illetve ha van egy társaság akik különböző edzettségűek, akkor még jól is jön, hogy együtt tudnak tekerni, nem kell várni a "gyengébbekre".
Azt azért megnézném, hogy egy 45-ös spedelec bringát te mikor hagysz le izomerőből, ráadásul tartósan, mondjuk 30-40km-en keresztül, nem csak az utca végéig. Még egy 5 kilós, csúcs karbon országútival is nagy falat, komoly edzettség mellett. Átlagos edzettséggel, átlagos bringával meg lehetetlen küldetés. A normál 25-ös verziót nyilván le lehet hagyni, én is kb 35-ös átlagot tekerek egy városi bringával sík úton. Viszont azt is nézd, hogy ha emelkedők vannak, akkor már a 25-ös verziót is nehéz dolog lenyomni.Értem amit mondasz, szerintem megvannak azok a felhasználók akik kizárólag nagy rásegítésen, tulajdonképpen fáradtság nélkül akarják használni, rövidebb távokon, pl városban, és megvannak azok akik sportszerként szeretnék használni a hegyen, különböző nehézségű túrákon, csak kell egy kis plusz. Ezek az emberek nem nyomják rá a max kakaót csak amennyi épp kell.
A piac mindenkit próbál kiszolgálni, nyilván ez egy biznisz, el kell adni lehetőleg minél nagyobb mennyiséget.JackFeryll: Attól függ szerintem, hogy milyen komolyat akarsz venni, a csúcskategória nyilván drága, de ez mindennel így van. Vannak olcsóbb rendszerek, pl agymotorral, amik szerintem már nem elérhetetlenek. Pláne használtan, vagy átalakítószettel.
Abban egyetértek, hogy fanatikus sportoló nem fog venni ebike-ot. Országútiban nekem sem kéne.
De átlagos edzettségű emberek előtt kitolja a határokat. Nem mindenkinek van ideje annyit edzeni kerékpárral, hogy profi szintre kerüljön a kerékpáros edzettsége. Illetve ott vannak azok is akik egyéb sportokat is űznek. Én is sokat jártam súlyzós edzésekre, bár az utóbbi években kicsit kevesebbet, de régebben heti 4 alkalommal, e mellett nem lehet annyit bringázni, hogy abban is nagyon jó legyek, maximum átlagos szintre futotta. Azért abba érdemes belegondolni, hogy valami csak lehet benne, ha ekkora fejlesztéseket csinálnak és ennyire erős már az ebike kategória. Nem hiszem, hogy az a magyarázat, hogy egyszerre a kerékpáros társadalom közel fele el akarna lustulni. Inkább a plusz lehetőségeket látják benne. Akár tetszik, akár nem, ez a szegmens is ott van, egyre erősebben, ami szerintem jó. Mindenki előtt ott a választás lehetősége, hogy mit vesz.
Az egyik ismerősöm is azért vett az apjának mert szerette volna ha együtt mennek montizni, fel a hegyre. Így az apja is tudja tartani a lépést a fiatalabb generációval, úgy is, hogy nem folyamatosan a komfort zónáján kívül van és végig szenvedi nagyon magas pulzussal az egész hegyi tekerést az erőseb fiatalokkal. Jó dolog a sport és a bringázás is, de ha nincs meg a keringésed egy adott távhoz, de még is lenyomod, az káros is lehet a szívre. Én tényleg azt ajánlom, hogy a kételkedők próbálják ki, ha lehetőségük nyílik rá. Abból baj nem lehet. Teljesen más érzés a használata, mint hogy arra először gondolnánk.Frenky89: Ja értem köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Normi™
őstag
válasz ZeratulX #54764 üzenetére
Nem ajánlottam semmi olcsóbb csapágyat a deore-nál,Alivio hajtókart ajánlottam valami olcsóbb csapággyal,felesleges a drága,nekem BB-51-em van és hibátlan.Ráadásul csak az országútikat látják el fantázianévvel,itt csak számozás van és találja ki az ember melyik milyen szint.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
maximilian4
addikt
válasz ZeratulX #54786 üzenetére
Egy acera szintű hajtókar van a bringán. Vágyhatok ennél kicsit jobbra, nem?
Because
Boltba is szoktam menni bringával, de elsődlegesen túrázni, hegyekbe járni használom.Én kérek elnézést h egy kicsit jobb hajtóművet akarok.
Lasali
Értem, köszi. Nem hangzik túl jól.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz ZeratulX #54792 üzenetére
Pedált is fogok. Lehet így marad a 9-ces deore. Ár/érték arányban az elég jónak tűnik, aztán majd meglétjuk mit fog produkálni gyakorlatban. Bár rosszat még nem igen olvastam róla. Sőt testbike véleményeknél láttam h átalakításokkal dh-ra, meg dirt-re stb. is használják.
(#54794) Because
Semmi baj, nekem ez a kis lépés is már elég nagy lépésnek és kiadásnak számít.
Nyilván akik félmillió millió forintért vesznek bicajt (amivel nincs bajom, ha tehetném én is így tennék), azoknak elég vicces lehet olvasni.(#54796) ZeratulX
Én csak 178cm/70kg vagyok szóval nem fogja túl nagy erőbehatás érni.
(#54796) ZeratulX
Most ezt találtam.
[ Szerkesztve ]
Maxi