-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz JHONNY 79 #753 üzenetére
Azóta nem viszem szervizbe a gépem, főleg nem a sport gépem, de még a Neuzert se adom ilyenek kezébe.
Kell találni a környéken egy profit, aki ért is hozzá és fel is van készülve az érdemi munkára.
Szerencsére én is találtam egy Lasalihoz hasonló fiatal srácot, aki keni vágja a témát és pikk-pakk megcsinálja nekem, amit kell. Eddig hibátlanul.Mikor körbenéztem a háztáji műhelyébe csak ámultam, bámultam, mert a szerviz ahova hordtam nem volt ilyen durván berendezve.
Meg ott álltak sorban a sokszázezres gépek, szóval vmit tudhat a srác.
(A város legjobb szervizében dolgozik btw, csak maszekol is mellette. )[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz JHONNY 79 #842 üzenetére
Gőzborotvát ne. Egy száraz ronggyal töröld rendesen át a láncot, ameddig szép fényes nem lesz, tegyél rá rendesen láncolajat, jó bőven, nem baj ha lecsöpög. Úgy tedd fel a láncra, hogy szép lassan tekerd a hajtókart, jusson be mindenhova az olaj. Hagyd egy kicsit állni, a felesleg lecsöpög, de figyelj arra ne a gumira, felnire csöpögjön. Egy ronggyal itasd le a felesleget és kész.
Őszintén én se a gőzborotvát, se a magasnyomású mosót, se a brigéciolban ásztatást nem javaslom. Max egy lánctisztító, de az igazat megvallva mostanában azt se használom, csak a fent leírt műveletsort. Sokkal több múlik a rendszerességen valamint azon, hogy sose legyen tiszta dzsuva a lánc, de ne is fusson szárazon.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Because
őstag
válasz JHONNY 79 #45627 üzenetére
ez nem csak ott van így... írtam már, hogy nálunk a vevők előtt szerelték úgy pont a monoblokkott, hogy minden húzásnál hozzáverte a kulcsot a vázhoz. kolléga bringájánál is a kötelező szerviz után úgy "beállították" a féket, hogy a bowdennek több szála is elszakadt.
soha de soha nem viszem szereltetni a bringám! -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz JHONNY 79 #45627 üzenetére
Köszönöm,akkor oda nem viszem.Inkább fizetek többet és oda viszem ahol az enyémet vettem,K2-be. Arról még sok rosszat nem hallottam.
(#45625) gergo5991...szerintem teljesítményeddel semmi baj nincs,csak türelmetlen vagy.Hegyi bringával,változatos terepen teljesen jó az az átlag és a kilók is le fognak menni,csak nem egyik napról a másikra. Teljesítmény nem egyik napról a másikra javul láthatóan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz JHONNY 79 #111142 üzenetére
Az A3-asok a teleszkópot leszámítva tök jó gépek voltak pár évvel ezelőtt, nem csodálom, hogy bírta is. Annál lényegesebben gyengébbet kapsz manapság 130-ért. Én inkább abba vettem volna slick gumikat és egy könnyebb, normális teleszkópot, az belefért volna 130-ba az egyéb felújításokkal együtt, és akkor van egy jól használható aszfaltos géped.
Most azzal járnál a legjobban (főleg 120 kiló mellé), ha használtan vennél egy könnyebb, tárcsás 27,5-ös vagy 29-es MTB-t + slick gumikat. 130-ba úgy már belefér a stapabíró teló és agyak, újonnan viszont csak tetemes visszalépéssel élhetsz az előző gépedhez képest. A Krossnál (is) régóta szokás, hogy az azonos típusok évről évre egyre szarabb alkatrészeket kapnak.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz JHONNY 79 #111148 üzenetére
Nem a 26-os kerekek miatt maradtál le, hanem feltételezhetően a gyári gumik miatt, amik nem aszfaltra készültek. Az újat ne erőltesd, mert közel sem jutsz olyan géphez, mint amit eladtál. A slick a lényeg, 5-10 km/h-val is gyorsabban gurulnak a rücskös terepesekhez képest...
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
ShiTmano
aktív tag
válasz JHONNY 79 #113101 üzenetére
Az első link Aliexpresses lenne, de szerintem itthon is lehet sok helyen kapni ilyet, mondjuk nem néztem utána. Úgy tudod levenni a fedelet, ha a rajta lévő két csavart kitekered -amiből az egyik torxos, ha jól emlékszem- utána le tudod venni a fedelet. Ha felfelé áll a kar akkor nem szükséges légteleníteni, mert nem folyik ki az olaj, de azért biztonság esetére becsöppenthetsz egyet cseppet becsavarás előtt.
A nagyobbik csavar a légtelenítő, ez imbuszos, a másik asszem torx.Jah, és ha ki van tekerve a légtelenítő csavar, ne huzigáld a fékkart.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
robee19
tag
válasz JHONNY 79 #113108 üzenetére
Avery matt/fényes lamináló fólia. Érdemesebb a drágább autófóliát megvenni, mert az olcsó pár éven belül csúnyán rá tud égni. Azt követően pedig szabad kézzel már eltávolíthatatlan. Nyomda és dekorellátó üzletekben kapható.
http://www.nyomdaker.hu/termekek/ontott_laminalo_foliak_3d_feluletekre
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz JHONNY 79 #113113 üzenetére
Raktam is ma rá újat, ilyen lett.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hínár929
tag
válasz JHONNY 79 #156973 üzenetére
Szia,
Ha még érdekes a dolog.
https://ebike.hu/termekek/fek/fekkar/alkatresz/129521_shimano-deore-bl-t615-fekkarfedel/
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...