- Vírusirtó topic
- Rendszergazda topic
- Hollandia nem engedi el Kínát
- Windows 10
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Spotify
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- AliExpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #77118 üzenetére
Tapadást talán nem is számottevőnek,de az akadályok könyebb vételét mindenképp érezhetőnek mondanám.Lassan haladva a meredek és egyenlőtlen hegyoldalon bizony fontos hogyan veszed a nagyobb gyökereket,gödröket,ahol egy kisebb első kerék könnyen "beakad" és akkor le kell szállni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zoli03
őstag
válasz maximilian4 #77118 üzenetére
Én most olyan emelkedőre gondoltam terepen, ahol éppen fel tudsz menni (lehet elsőre nem sikerül). Ami olyan meredek, hogy arra kell figyelned, hogy ne kaparjon el a hátsó kerék és közben az eleje se emelkedjen ki. Na ott a kigyorsíthatóság nemigazán számít, a rugalmasság se.
"a nagyobb átmérő miatt jóval több utat kell megtennie egy teljes kerékfordulat megtételére"
Ezt nem értem, hogy miért hátrány.
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Gyúrósok ide!
- PlayStation 5
- Mindent a StreamSharkról!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Tudományos Pandémia Klub
- Politika
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- iPhone-t használók OFF topikja
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen