Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • geotigris9

    tag

    válasz StLui #73279 üzenetére

    Köszi.
    Tokkal vonóval már éppen elérte 17 kg pontosan .. 17.005 kg, ez azért engem is érdekelt elkészülve le lett mérve rögtön összeszerelés után. Érdekes a hálót is lemértem külön 740 g tehát a hálótartó + háló valószínűleg már bő egy kilót hozzátesz. Nem volt (nem is lehetett) fő szempont itt a tömeg, persze ez is számításba volt véve másod harmad sorban. :N

    Tapasztalat:
    Másik dolog, hogy kényelmesen haladjak vele egy fokozatot kellet könnyíteni a váltással csak.
    Pozitívum, ha jó minőségű és elég széles út simán lehet vele menni úgy mintha nem is lenne a bringa mögé kötve .. a baj, hogy kevés az -e féle útszakasz - NAGYON kevés.
    Igazából talán emelkedőn érezhető jobban a súlya, de nem mondható vészesnek bár ez nagyban függ[het] menyire van megpakolva a kicsike.
    (Azért volt benne még merevítésnek hosszában még egy egy szál köracél is, de a raklap az merevíti majd elégé így kivágtam belőle őket, ez legalább egy kiló körüli könnyítés adott hozzá.)
    Kijön az a pozitívuma is a relatíve nagyobb tömegének (karbon hiányában :D ), hogy kevésbé "pattog[hat]" az egyenletlen úton még üres állapotban is.
    De teljesen jól haladtam vele, de nagyon figyelni kell a "jó" minőségű elsősorban bringautakon ez sem szereti a hullámokat (értsd a fák gyökerei felnyomják az utat) meg a kátyúkat az úton stb.
    Ott még különösen figyelni kell ahol összeszűkül a bringaút ("De jó," hogy nem egy egységes szabvány szerint vannak építve a bringautak és sokhelyes nem kielégítően szélesen az oszlopokról nem is beszélve középen [Mert ha valakinek tényleg útba van autós pl. az úgyis kivágja.] most komolyan van ennek igazi értelme ? - mármint az oszlopoknak.) és vagy még a széleit körbenövi a gaz is és jönnek szembeöl pl. gyerköcszálíttóval ami szintén szélesebb mint egy sima kerékpáros.
    Szempontokra visszatérve elsők között volt még az esztétika és a nagy terhelhetőség is, ami még kérdéses mit bír fúlón megpakolva és még nem túlterhelve. (Itt főleg az alú vonórúdara kell figyelni az a leggyengébb része a konstrukciónak.)

    Azért a tesztúton volt egy "mindenki engem néz" érzésem is.. :)

    Tesztút kapcsán - Lehet kerül rá még egy jelzőzászló is bár ez tervbe volt véve korábban, de elvetettem mondván úgy is látni szemből annyira széles azért megvan meg kicsit furán is nézne talán ki meg lelopják esetleg még a boltban vagyok .. stb.
    Viszont ami tervezve van rá véve az a fényvisszaverő matricák még.

    Mellesleg első ív heggeszesítésem (egy kis fűnyíró javítást leszámítva) eredménye ugye a kerekeknek a tartórészének újraalkotása. Valószínűleg a váznak pont ez a része ami a leg komplikáltabb jól megcsinálni.

    Azért már egy régi vágyam teljesült ezzel a "kis" utánfutóval most végre.

    [ Szerkesztve ]

    ((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))

Új hozzászólás Aktív témák