Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Runner_fxr #5338 üzenetére

    Én az ilyen embereknek nem szívesen tartok kiselőadást, jobbnak bizonyul magyarázkodás helyett kész tények elé állítani: "Uram, meg tudjuk csinál, ennyi és ennyi lesz várhatóan, ha nem adódik egyéb gond. Kell vagy nem?" :P

    Aztán meg a siránkozást tartogassa inkább az asszonynak otthon! ;]

    [ Szerkesztve ]

  • stracker06

    aktív tag

    válasz Runner_fxr #5338 üzenetére

    Engem nem érdekelnek ezek a dolgok. (a lenézősek) Tudom, hogy a kerékpárjaim jó állapotban vannak, látszik rajtuk, hogy használják őket, de minden jó, nem nyiszog, nem kattog, vagy ha igen, akkor szétszedem (kivéve amit nem tudok - ilyenkor szerelő, de csak a legvégső esetben, ha egyedül végképp nem megy). Minden működik rajtuk, aminek működnie kell.

    Saját történet:

    Még régen, általános iskolás koromban volt egy olcsó, de új mtb-m. Akkoriban kezdett jobban érdekelni az, hogy min ülök, hogyan néz ki és hogy jól működik-e rajta minden. Szóval, volt ez az ominózus bicaj. Egy "szép" délutáni napon tekerés közben a kisöcsém hátulról eltrafálta a váltómat, de úgy elég rendesen. Ugye mondanom sem kell, hogy elállítódott, nagyon rossz volt (szerencsére nem tört semmi). Én még akkor nem tudtam, hogy mi a teendő, így édesapámmal elvittük egy szervizbe. A szerelő megcsinálta a hátsó váltót, pöpec volt, viszont közben valamit elcseszett az elsővel (nem tudom miért piszkálta) és az nem dobta le a láncot a legalsó fogaskerékre. Mondtam, hogy ez így nem jó, csináljon valamit. Megpróbálta, nem lett jó. Erre jött azzal, hogy nem tud, mert elgörbült az első váltó, miközben ő most állítgatta, ezért nem tudja megcsinálni, vegyünk másikat. (Ő tette tönkre, a szemünk láttára, tényleg elgörbült.) Vettünk másikat, csak hogy szabaduljunk, feltette, jó lett.
    Azóta szerencsére ez a szerviz már bezárt és az ürgét se láttam más szervizekben a városban. HALLELUJAH! :DDD

    SFm™

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz Runner_fxr #5338 üzenetére

    Elöljáróban hozzátenném, hogy nem dolgoztam soha bicikliszervízben, sem hasonló munkahelyen, szóval a kérdésem tényleg csak elméleti, illetve kiváncsiságból adódik:
    Megéri az ilyen ügyfelekkel foglalkozni egyáltalán? Ugyebár ahogy írod, nagyon sok munkaóra elmegy velük, sok a plusz erőforrásigényük (beleértve az ügyféllel való veszekedést, ötletelést hogy lehetne az adott problémát megoldani, stb.), nagy az esélye a nem várt (és ügyfélre nem terhelhető) plusz költségnek, stb. Ezzel szemben annyira nem is akarnak fizetni, szóval túl sok pénz se jön be belőlük (illetve nyilván ha szervíz mellé kér plusz alkatrészt, akkor az olcsó kategóriát fogja választani, nem a prémiumot). Mondanám, hogy végülis ha belefér a szervízek idejébe, akkor miért ne, de én azt látom, hogy (főleg szezonban) nagyon le vagytok terhelve. Szóval nem érné meg jobban ha az ilyen ügyfelektől már fel se vennétek a munkát (azért az elég hamar kiderül, hogy elhanyagolt, problémás gépről van szó, vagy régi de jól karbantartottról)? Mert oké, hogy bevétel kiesés, de profit szempontjából már nem vagyok benne biztos, hogy negatívra jönne ki a mérleg... Esetleg ilyen munkákat csak holt szezonban bevállalni, amikor nincs (annyi) meló, vagy horror áron bevállalni (ami az esetek többségében azt eredményezné, hogy az ügyfél nem kéri).
    Vagy a szervíz bevételek nagy része ilyenekből jön össze, és nem az "értelmes" ügyfelekből / bicikliből?

Új hozzászólás Aktív témák