Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz 6030D #134053 üzenetére

    Neki is olyan slx van mint nekem, a kar tud 2x-et, de az első váltót cserélni kellene. illetve ott van a középcsapágy hézagolása, amihez ő mondjuk ért mert nekem is magyarázta, de az is extra macera. Illetve a 2 tányér sem annyira olcsó, és ha ezeket összeadod, akkor 50 euró lazán kijön, na most ha az első tányérok és váltó is remek állapotban van, ez kicsit olyan semmilyen megoldásnak tűnik, legalább is én így éreztem, tulajdonképpen semmit nem nyersz vele, súlyban pár gramm, mászás, aszfaltos leejtőkön kis hátrány, 1 előnye van, az hogy talán kevésbé kell művészkedni mert csak 2 opció van elöl.

    Ha így jönne a köv bringám örülnék neki, de én sem érzem hogy ez elengedhetetlen lenne, és hogy ha nem cserélsz hajtókart elég gagyin mutat majd elöl a 2 tányér.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz 6030D #134053 üzenetére

    Hát ott a végén már inkább a cipőm kapart el mintsem a gumi,addigra elfogyott az erő.Talán ha beosztom és saját tempóban megyek végig.Felfele nem nagyon mentem gyorsabban mint szoktam (vagy mint tudok),de egyenesben végig úgy éreztem egyedül 2-4 km/h-val lassabban mennék,hogy maradjon valami a végére is. :U Mondjuk bólogattál te is rendesen,csak azt kellett volna kérdezzem,hogy igaz milyen erős vagyok,akkor ott te is biztos rábólintasz. ;]
    Ami a kéttányérosítást illeti,ma már egyre,vagy semmire váltanék,fél megoldásnak érzem a 2 tányért.Sokat filóztam ezen,számolgattam a sebességeket és a ráköltendő pénzt,mert hát bár engem eddig sem zavart a 3 tányér és a + súly,mégis vonz az egyszerűség,a trend és persze kiküszöbölném egyszer és mindenkorra a láncfelhozást is,de...most is sokba kerülne.Talán egyszer,ha ez a hajtómű is,váltók,váltókarok,kerék a hátsó sorral együtt mind-mind mennek,akkor meglépem.Ahogy most számolom durván a 2,7-0,7 közötti áttételtartománnyal már simán elboldogulnék,ami egy 11 sebességes 32/11-46 párosítással meg is lenne...vagy akár 10 sebességes 30/11-42,és akkor "csak" hajtómű,hátsó váltó és sor kellene,minden más marad6na. Újabb 3-4 év és vagy 25-30 e km után visszatérek rá,addig a váltómat is megeszi az idő vas foga,(görgőket most cseréltem benne a tegnapelőtt. :DDD ) és a kerekem is felmondja a szolgálatot,így időszerű lesz újra ezen agyalni.Most legalábbis ezt gondolom...

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák