-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sghc_toma
senior tag
válasz imyourfriend #15235 üzenetére
Nem, szombathelyi. Nagyszulok laknak ott, meg a barati tarsasag jo resze is gotthardi. Jo kis kornyek, imadok az Orsegben, meg az osztrak hegyeken tekerni - sajnos mostanaban ritkan vagyok arrafele, bicajjal meg meg ritkabban.
Szerencsere nem terepen, hanem a varosban tortent - egy kb. 10 centis padkarol erkeztem, es eloszor eszre sem vettem, hogy a vaz tort, csak egy csunya csikorgo hangot hallottam, azt hittem, hogy a nyereg hajlott valahogy hatra. Szoval ja, szerencsere eses nelkul megusztam.
in asm we trust
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #15237 üzenetére
Egyértelműen anyaghiba, gyártási hiba, ilyen vázakat eltörni nem egyszerű mutatvány!
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz imyourfriend #15259 üzenetére
Igen, csak mondjuk a te lábaidban már volt 160 km, Ő meg lehet hogy akkor kezdte. Amúgy a mountisok is nagyon kemények ám a hegymászások miatt. De az sem kizárt hogy a kettőt együtt űzi...
(#15260) ludsimon - Köszi! Inkább csak versenyeken hajtom és nagyobb távokon valamint hétvégeken néha. A MERIDA megmarad edző bringának. Pedig az előző gazdája a 24 órás verseny után vissza akarta vásárolni tőlem. Szegény most is úgy néz ki mint a trágyadomb. A hajtás már olyan rajta, hogy az 52 -es tányérra fel sem váltok, mert azonnal ugrik rajta a sz@rrá nyúlt lánc. Ma reggel akartam egy kicsit stéherezni, de képtelen voltam emiatt. Megvan a teljes új hajtás rá, de hogy fel nem teszem ebbe a gané időben az is biztos. Majd tavasszal. Addig meg elvagyok a 39/ 11-25 -el.
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz imyourfriend #15262 üzenetére
hát'ja ... egy MTB geo-ja arra van kitalálva, hogyha terepen jön egy akadály, akkor könnyen át tudj menni rajta, kiállva, súlypontot oda helyezve ahova akarod ... szerintem
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #15262 üzenetére
Na igen, azért az erdő kellemes hűvöset tud varázsolni a rekkenő hőségben.
Biztos megvan az országúti varázsa is, a baj az, hogy Magyarország erre totálisan alkalmatlan.
A mtb-ra is csak korlátozottan van lehetőség hazánkban, de azért jóval rózsásabb a helyzet mint az országútinál. Ausztria, Németország, Franciaország, Olaszország, na ezek azok az Országok ahol van értelme országútival menni. Ott nekem is tetszene, de azért akkor is a mtb a szívem csücske. Nekem meg az az élmény, változatos terepviszonyok, van edzés, száguldás, ugratás, adrenalin, csak friss levegő, nincsenek idióta autósok, szmog, csak a természet és a kerékpár, az erdő maga is hihetetlen sok energiát tud adni.Kicsit más, tavasszal akarok venni valami jobb minőségű sport kamerát. Van valakinek tapasztalata a gopro-n kívül mással?
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #15269 üzenetére
Én még a 90-es években tinédzser koromban versenyeztem. Akkor még mtb cross country-nak hívták. Nyáron a Balaton körül is edzettem és sokat tekertem az országúton, persze akkor is mtb-al. Szerettem, de valahogy mindig az erdő vonzott.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz imyourfriend #15281 üzenetére
Az már csak fanatizmus és állóképesség növelés. Kezdek én is leszokni róla, inkább 3 órán belüli 100-as, mint 200-300. De a 12 órás verseny idén nekem is tervben van, ahhoz kell állóképesség. Mondjuk azzal nincs gondom, mert 60-70km-es gyaloglásokkal megszereztem és szinten tartom
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #15281 üzenetére
Ki kell jelölni egy célt, h hová szeretnél eljutni, lehetőleg olyan utat kell választani ami jó minőségű és nincs nagy forgalom, lámpák, úgy kevésbé fáradsz el. Tavaly mentem először outival körbe a Balcsit, előtte 3x montival, monti után két napig rosszul voltam kb. Országútival meg élveztem is
-
Toomy
senior tag
válasz imyourfriend #15281 üzenetére
Szó-szó ez már tényleg nem igazán az élvezetről szól.
De ha nem tekertem volna ilyen távokat egyedül akkor felesleges is lett volna megpróbálni a 24 órás versenyt, mert rám is csak a földön fetrengés várt volna.
Amúgy ez frankón csak a teljesítőképesség határait feszegetni jó. De az egészségre szerintem ez azért már romboló hatással van. A tavalyi versenyen biztos öregedtem vagy fél évet. -
fpeter07
veterán
válasz imyourfriend #15281 üzenetére
Én is nézegettem már 10 órás mtb versenyeket, de az rengeteg. A kerékpárnak is nagy igénybevétel lenne ennyit megtennie egy nap alatt.
-
SirKero
őstag
válasz imyourfriend #15313 üzenetére
Üdv.
Azért itt érdeklődtem mert a topic címe alapján úgy gondoltam,hogy itt hozzá értő emberek vannak. Ha te nem vagy az akkor miért vetted magadra vagy minek szólsz egyáltalán hozzá?
Amire választ vártam azt nagyjából meg kaptam ( meg is köszöntem ) de ez megtörténhetett volna három napja is.
Én nem hülyéztem vagy köcsögöztem itt senkit ezt már te vizionálodMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz imyourfriend #15316 üzenetére
(#15255) Feltettem (#15148) Még egyszer rákérdeztem. De mindegy téma lezárva szép napot
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #15323 üzenetére
A karbantartásokkal sem kell túlzásokba esni, azért egy jó gépet nem kell állandóan állítgatni, persze az nem jó ha sokat áll a mocsokban, de azért annyira nem is kell félteni. Egyébként igényesség kérdése, engem baromira idegesít ha koszos a bringám, szeretem ha mindig tiszta.
-
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #15323 üzenetére
hehe, ez akkor volt vicces, mikor Mátra körön nyomta mindenki a fullos bringákkal carbon váz stb. (bár oda carbonnal menni öngyilkosság, amilyen szar az út ) aztán az emelkedő elején próbálnának visszaváltani de nem ment nekik Nekem eléggé retro bringám van, shimano rsx váltókkal, cserébe egyből vált és nagyon pontos. Ott is hagytam őket
-
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #15331 üzenetére
Karbon vázon szerintem a szart is kirázta belőlük az út
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #15339 üzenetére
Élettartam garanciát nem szoktak gagyi vázakra adni, meg aztán mondraker kerékpárral nyertek már pár nagy versenyt, komoly gépek azok, persze aki aszfaltbetyár annak ezt hiába magyarázom.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #15395 üzenetére
Már megbocsáss, de miért gondolod azt, hogy autóból kéne jobb? Pont, hogy az autós flancolás miatt úszott el egy csomó ember anyagilag, én meg azokat nem tudom sajnálni, sőt komplett idiótának tartom azt, aki képes hitelre új autót venni, 3 millióért buzuki swiftet meg hasonlók. Ha valaki a kerékpárt imádja miért ne lehetne egy olcsó használt autója és mellé egy drágább kerékpárja? Pár száz ezerért remek használt autókat lehet venni, ami nyilván nem olyan puccos, nem lehet a szomszédnak meg a kispics@knak rajoskodni vele, de a célnak megfelel. Én is inkább az olcsó használt autó és a drágább kerékpárra szavazok, mint egy drágább autó/ gagyi kerékpár. Borzalmasan el vagy tájolva.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #15399 üzenetére
Persze mérlegeljük a dolgokat, ha biztonságosabb autót akarunk akkor azért nyilván nem legalja használt autóból érdemes választani. Modernebb autó, 1 millió körül szerintem már a legtöbb hétköznapi igényt, beleértve a biztonságot, kiszolgáló autót lehet venni. Én jelen Magyar helyzetben, átlag fizetésből többet biztos nem adnék autóért, e mellé meg lehet venni drágább bringát ha valakinek ez a hobbija és imád kerékpározni.
Hidd el egy régebbi autó sem feltétlenül rossz, sőt! Sok esetben megbízhatóbban működik mint a sok új, hiper szuper trágya. Ráadásul egy új autón már akkor buksz vagy 500 ezret ha kigurulsz vele a szalonból. Az első pár évben elbukod az autó értékének kb a felét. Ezt érdemes szerintem elkerülni és nem újat venni, pár év után már nem csökken olyan drasztikusan az értéke mint az elején.
XTR helyett Deore. Tényleg csak egy nüansznyi a különbség.Szerintem az irigykedés helyett inkább foglalkozz azzal, hogy neked mi a fontos. Élj úgy, a szerint, ne másokkal foglalkozz.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz imyourfriend #15399 üzenetére
nem kötözködés csak pár kitétel, amit nem ártana a magyar autótulajoknak figyelembe venni:
- 1 milla alatt ne vegyél autót, csak ha gyerek miatt muszáj, de akkor biztonságosat
- 700 vasra + 100 papírok, casco + 200 átvizsgálás, felújításra, kopó dolgok azonnali cseréjére
- hitelre nem veszünk autót
- kis-középkategória mindenkinek elég akinek nem kell prezentálni, akinek meg kell annak van pénze a nagyra[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #15409 üzenetére
Honnan tudod, te, hogy akinek 6-7 száz ezres kerékpárja van az, hogy él? Honnan tudod, hogy hány év alatt jött az össze? Persze aki úgy vesz ennyiért kerékpárt, hogy egyik héten kitalálja kéne valami jó bicaj, majd rá egy hétre bemegy egy kerékpárboltba és megvesz kp-re 6-7 kilóért egy bringát az nyilván elég jól él, és nem 100-120 ezer a havi fizetése. De tudod sokan vannak aki hosszú évek alatt építették. Nem gazdag emberek, de ő a fesztiválozás, drága telefon, drága tévé, számítógép helyett inkább bringára költ.
Nyilván vannak tehetős emberek is, fogason is rengeteg 14-15 évest látni akiknek 1 milliós gépeik vannak. Tudod XII. kerület, burzsuj negyed, apuci megveszi a drága bicajt stb. De ez csak egy szűk réteg, ne ebből indulj ki.Nekem meg rohadtul nem meggyőződésem, hogy akinek drága bicaja van az biztos jól él, nem, inkább csak neki az volt a fontos és arra költötte a pénzét.
Persze van az is akinek a szülei megveszik még fiatalon, de mondom, ne ezekkel foglalkozz, van ilyen és akkor mi van, szard le.
Ha neked fontos a kerékpár és hajlandó vagy rá áldozni is, akkor neked is lehet drága bicajod ha eleget dolgozol érte és félreteszed a pénzt.Én is azt mondom, hogy ha valami nem megy, nem siránkozni kell hanem tenni érte, ha valakinek nem elég amit itthon megkeres, el lehet menni gazdagabb országokba, nem őrzik gépfegyverrel a határt mint anno.
-
Teasüti
nagyúr
válasz imyourfriend #15395 üzenetére
márpedig autónak kellene jobbnak lennie
Aki ezt mondta neked, jól átvert téged.Mit jelent a jobb? Drágább? Butaság.
Vagy sportosabb? Rally? Offroad? Verseny?Az autó közlekedési eszköz, nem több, nem kevesebb.
A bringa, amikről itt szó van, azok meg sport eszközök.
Véletlenül sem keverendők össze! -
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #15582 üzenetére
Való igaz, aki lusta, nem akar tenni azért, hogy neki jobb legyen az ne csodálkozzon, hogy nem megy jó a sora, de azért a Magyarországi problémákat sem érdemes elbagatelizálni, hogy itt minden oké. Az a helyzet, hogy azért bőven nem oké itt minden. A munkabérek még mindig a béka segge alatt vannak miközben az árak uniós színvonalúak. Ezen nincs mit szépíteni, ez van. De legalább az a lehetőség mindenkinek adott, hogy gazdagabb országokban munkát vállaljon ha akar. Az én ismerőseim legalább 60-70% külföldön dolgozik, biztos lehetsz benne, ennek meg lesz a böjtje 10-15-20 év múlva.
Több ismerősöm már külföldön alapított családot, gondolod valaha is hazajön? Nem hinném, ezt a folyamatot ha nem állítják meg akkor Magyarország megnézheti magát és lesz itt még sokkal rosszabb is. Ezt pedig csak és kizárólag a minimálbér drasztikus emelésével lehet megoldani. Amikor már megéri itt is dolgozni, akkor a kivándorlás sem lesz ilyen mértékű, esetleg többen haza is jönnének. Persze lehet azt mondani, hogy aki akar itt is meg tud élni, de mindenki nem lehet sikeres vállalkozó stb. Aki egyszerű ember és egy szimpla árufeltöltőként vagy bolti eladóként dolgozik, az is megérdemli, hogy el tudja tartani a családját és ez jelen helyzetben sajnos nem így van. Ezek az emberek csak nyomorognak és sokan vannak, hidd el.Magyarországon szerintem nem lehet értelmesen Downhill-ezni, nincsenek erre alkalmas pályák és felvonók. Ide az XC/AM/Enduró gépek alkalmasak. Aki még is DH-t szeretné űzni annak valóban ki kell mennie külföldi bringaparkokba, ami nem olcsó. A DH gép szervizelése sem több mint egy felső kategóriás össztelós XC/AM/Enduro montinak, ugyan úgy telószervizeket kell csinálni mindegyiken, gumicsere, fékbetétek stb.
ricshard444: A Heavy Tools számomra a legszimpatikusabb, bár az tény, hogy nem mai darab se a váz se a villa, viszont minőségileg az a marzocchi villa messze jobb mint ezek az alap rugós suntour villák, amik általában ezekben az olcsóbb bringákba vannak. Persze ezt meg kell nézni élőben is, látatlanban nem érdemes alkudozni se rá.
Olyannal menj aki ért hozzá.
Nem tudom milyen magas vagy, de a testmagasságodnak megfelelő vázmérettel vegyél bringát, akkor nem kell félni, hogy magas lesz a váz.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz imyourfriend #15642 üzenetére
Nem nevetek, bár ez talán már kicsit extrém
Tárcsafékre szeretnék váltani, és pont emiatt nézegetem inkább a hidraulikus fékeket, mert az önbeáll. A vicc, hogy nem sokkal drágábbak, ha egyáltalán azok, a bovdenes fékeknél.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
deicide
veterán
válasz imyourfriend #15906 üzenetére
Persze, ha az ember szeret pörgetni, de nekem kell a nagyobb tányér, mert 80-as fordulat felett már nem szeretem. De rá kell fanyalodjak, mert a 40+ tempóhoz muszáj lesz.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
rootkiller
őstag
válasz imyourfriend #15906 üzenetére
Azt nem értem hogy végáttétel ügyileg miért beszélünk folyamatos síkon való menetelről? Nekem lefelé igen is kell az 53-11 keményen megtiporni.
Az 50-34-ről vélekedek úgy hogy azért lett hogy kiváltsa a 3 tányért a hobbi országútin. Nálam az 53-39 a standard verseny kar, 52-42 triatlon áttelel, 55-42 meg időfutam.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz imyourfriend #15911 üzenetére
Milyen áttételü és hány sebességes sor van hátul nálad?
Azért nálam az 53-11 és a 39-28 között elég sok minden van, 4.8 vs 1.4, nem monti ez hogy 1 alá menjem az áttétel.deicide: de nem tudok nagyon pörgetni ezért számít minden fog.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
deicide
veterán
válasz imyourfriend #15911 üzenetére
Leginkább annak köszönhető, hogy 130kg-al kezdtem bringázni is, MTB-vel, 1.75-ös gumival, meg persze a lassan 2 év alatt jórészt hegyen legyalogolt/futott kb 4000km is sokat segített.
Mostanra ez inkább egy életformává alakult, az elején nem gondoltam volna, hogy ha kimarad egy nap, már szarul érzem magam.rootkiller: a pörgetést is tanulni kell, meg gyakorolni, mert én is tudok, próbálgattam is, nincs vele gond, de nagy akaraterő kell, hogy ne váltsak vissza pár perc után, mert egyszerűen kényelmesebb taposni. De 40km/h felett már extrém áttétel kellene egy 60-70-es CAD-hez. Meg 70es combok.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
eddie1978
aktív tag
válasz imyourfriend #15911 üzenetére
Én tavaly váltottam 50/34-re. Nem bántam meg. Igaz előtte is már 50/39-et használtam régóta. Nekem sok az 53-as tányér mert én pörgetni tudok inkább. Az éves átlagom 85rpm. Így is síkon általában 50/19-15 amit használok a 12-25-ből 90-92 körüli fordulattal. Leginkább a 17-est. Először kicsit fura volt az elöl 16 fogas ugrás a 11 helyett, de már megszoktam. Az 53-39 is 14 lenne. Jól tud jönni az első 34-es.
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
válasz imyourfriend #15915 üzenetére
12-23? A régi soroknak nagy hibája az idétlen áttétel szervezés. Szerintem a 11-28 a legjobb ami lehetséges, viszont ehhez már utolsó szériás ultegra/dura kell váltóból vagy közepes kanalas.
Na szóval a 34-23 még mindig durvább áttétel mint a 39-28, a 39-23 még ennél is keményebb. A másik dolog: miért nem rakod elől le és tolod kisebb kerekeken?
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rétisün
veterán
válasz imyourfriend #15925 üzenetére
a 39-12 az nagyon keresztbeváltás, és nem igazán ajánlott.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rootkiller
őstag
válasz imyourfriend #15925 üzenetére
Arra akarsz utalni hogy nagyon csavarodik a váz meg a hajtókar monoblokk kombo?
Egyébként a mostani rendszerek ezért is jók mert mindkét tányérnál két állása van az első váltónak és így a láncvonalhoz megfelelően áll a terelő.
Hajlás tekintetében a carbon/pressfitBB/ultegra hollowtech 2 egyébként igen közel van a 0-hoz, főleg egy régi acél/alu+octalink kpmbóhoz.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz imyourfriend #15929 üzenetére
Nekem ez előtt SLX volt, előtte ISISes Truvativ, előtte meg négyszöges, úgyhogy végig jártam a ranglétrát. Azt gondolom hogy ha integrált tengelyű kar van a bicikliben akkor onnantól a váz tud gyenge pont lenni, ezt küszöböli ki a press-fit.
Milyen vázad van?
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz imyourfriend #15932 üzenetére
Puch a márka
Puch vezet,
Puchnál jobb csak
Puch lehet.A váz mindent megmagyaráz ilyen tekintetben. Nekem is valami hasonló van csak nem reynolds, abból lesz a városi gép. Addig még ki kell fizetni a Cubeből a fennmaradó 20ezret, aztán neki lehet állni.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz imyourfriend #15932 üzenetére
Reynolds 531 (nem hőkezelt, szakítószilárdság: 700-900 MPa)
Ez a csőszett 1935 óta, változatlan technikai paraméterekkel kapható. Egészen a 70-es évekig nem is volt vetélytársa. Mivel nem hőkezelt, rézforrasztással is illeszthető, viszont a mangán a TIG hegesztést nem igazán szereti. Az 531-es szettből teljes a méretválaszték, és villaszárakhoz is leginkább ezt ajánlja a cég.
Volt nekem egy 531-es csövekből készült Puch vázam, amit soha nem felejtek el. Minden idők legkényelmesebb váza volt, használtam országúton, terepen és az életem egyik legrosszabb döntése az volt, hogy egy télen befogtam városi munkábajárós használatra. Aztán volt egy kis ütközésem, és megtapasztalhattam, hogy miért is volt olyan kényelmes a váz: már egy apró frontális ütközésre kiflibe hajlott a felső- és alsó cső. Törés nem lett belőle, ami nagyon jó hír annak, aki ad a passzív biztonságra.
A váz különben reinkarnálódott: szétszedettem, és a középcsapágy-házát felforrasztattam a tandemre, hogy a kislányom is használhassa, illetve az éppen maradt csövei is megtalálták a helyüket.
Manapság már beláttam, hogy a váz egy bizonyos merevsége nem hátrányos tulajdonság, így másoknak inkább az egyébként olcsóbb, TIG hegesztett 525-ös csőszettet (vagy más cég azonos kaliberű cro-mo szettjét) szoktam ajánlani. Villához viszont az 531-es az ideális, mivel ott a rugalmasság még véletlenül se hátrány. Ha a használt gépek piacán egy klasszikus 531-es gépre vagy vázra bukkansz (olcsón!), vedd meg, mivel garantált minőségben és kényelemben lesz részed!Artengo TR 990 Pro
-
superecneB
őstag
válasz imyourfriend #15944 üzenetére
Most jut eszembe hogy van is átalakítóm.
-
dudi6
senior tag
válasz imyourfriend #15952 üzenetére
Köszi a választ! A felnik vadi újak, kb. 1 km-t mentem eddig. Fékeket úgy állítottam be, hogy ne nyomja el a felnit ha behúzom, így viszont elég érdekesen áll, ha szemből nézem ferde a villához képest, kerék jól be van téve, nem ferde...
-
dudi6
senior tag
válasz imyourfriend #15962 üzenetére
Este ha hazaérek melóból csinálok képeket. Szaki csinálta, úgyhogy jónak kell lennie, középre van centrírozva. Fékpofák is jó helyen vannak. Valószínű elviszem szervízbe, az a biztos, csak most nincs időm mászkálgatni...
-
rootkiller
őstag
válasz imyourfriend #15988 üzenetére
Végül is integráltból majdnem mindegy hogy mit veszel, egyszerűen szélességben és átmérőben annyira drámai mértékben megnövelt hogy az óriásit számít merevség szempontjából. Onnantól kezdve már csak a kar meg a váz hajolhat jelentős mértékben.
Artengo TR 990 Pro
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #15999 üzenetére
Dura Ace majdnem nyúláshatáron van nekem 1300-1500km alatt.
Pedig van ipari alkatrész mosónk a műhelybe, és kb 4 biciklizés után veszem le, mosom ki, majd zsírsprayel újra kenem.
Trekkingen bírt nekem ki a legtöbbet a dura ace, 4500 körül, az már rekord nálam, de az is mindig tisztán volt tartva.
Országútin a 10 es láncok, connex, kmc, ultegra, 3500 nál vége úgy hogy minden tekerés után le van törölve fém tisztára és újra van kenve, nem serceg benne a kosz ha csavargatod (ez a teszt hogy koszos-e).
Van egy srác, vb-n is volt kint, crosskovácsit mikor megnyerte, új XT sorral meg új dura ace lánccal ment, 9 essel, 70km sár, utána 1 hét múlva edzésen 2 fokozatba szalajtott a rendszer.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #16011 üzenetére
Ha időbe cseréled a láncot, akkor nagyon sokat el lehet menni a sorral.
Nekem 19 ezer van a 10 es ultegra sorban, és még fut új lánccal. Mondjuk váltani már kevésbé vált jól..
De ezzel nyújtottam le 3500 anként a láncokat. -
Zola007
veterán
válasz imyourfriend #16045 üzenetére
jaja, nem kötelező dolog, amíg nem fognak fegyvert a fejedhez
ez csak takarózás, semmi más. Nem muszáj versenyezni és legfőképp nem muszáj megélni belőle. Lehet menni helyette hagyományos munkahelyre
Aki hivatásos az tudja hogy mivel jár ez az életmód, ha valaki belemegy, akkor viselje a következményeit.Én k.bszttl elítélek mindenkit aki doppingol. Jogtalan előny, attól még hogy más is csinálja.
Ha valaki nem tud enélkül bajnok lenni, akkor hagyja a fenébe az egészet, van még millió más tevékenység amiben ő lehet a király, csak ha már valaki elért egy szintre és csak egy kis ugrás a dobogó, akkor egyszerűbb a szuri, mint újragondolni hogy mit milyen áron ér el.Én nem tudnék a gyerekem szemébe nézni büszkén úgy, hogy közben azt gondolom "fiam, ha tudnád hogy az a sok bogyó amit lenyeltem / magamba szúrtam, nem férne el abban az 50 serlegben a polcon"
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-=RelakS=-
veterán
válasz imyourfriend #16056 üzenetére
Ebike-nál akarok trutyis belsőt rendelni, de a presztásat március közepére ígérik. Pumpám van hozzá, szóval nem az a gond, útravalónak meg akarok venni kulacstartó alá való pumpát, az is tud presztát
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #16148 üzenetére
Azokat a láncokat, aminek a csap vége préselve van, eleve nem rakhatod össze azzal a csappal, mert az ló*aszt nem ér, megküldöd neki aztán le is pattan a csapról a lánc oldal lapja...
Ezeket csak összekötő stift el lehet újra összerakni. -
Zola007
veterán
válasz imyourfriend #16206 üzenetére
+1 és egy kis menetrögzítő vagy körömlakk is mehet a csavarra, ha elállítódós
(#16206) imyourfriend: értelmes tolvaj nem akkor fogja elkötni mikor esélyed van rajtakapni.
Én továbbra is azt mondom, ha valaki városban kolbászol akkor vegyen olcsó vázat és faragjon belőle egy 3-5s agyváltós városi bringát 20-30-ból használt lomokból minden kötelezővel. Sportolni és divatolni pedig legyen külön program.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
válasz imyourfriend #16229 üzenetére
nem tom' nekem tetszik ez a celeste green.
biztos a kor teszi, régen nekem is csak a fekete-fehér bicajok tetszettek.
most meg már ez is.
öregszemどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #16338 üzenetére
Hajtómű tányér mindig többet bír. Viszont terepen azért jobban amortizálódik a hajtás mint aszfalton. Meg az sem mindegy ki használja, mennyire igényes a pontosságra. Amit én pl már lecseréltem mert kicsit pontatlannak éreztem, lehet más még bőven használta volna.
-
Zola007
veterán
válasz imyourfriend #16455 üzenetére
Azt nem tudom mit bír az a Fox teleszkóp és meddig b.szkurálták míg ilyen hiper-szuper lett
De azt tudom, hogy egy Land Rover Defenderbe a 4db lengéscsillapító és rugó megvan 250e ft-ból és azért hegyen kap az is rendesen 2,5 tonna alatt, de kibír 100.000 km.tMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #16459 üzenetére
Akkor örülj neki, hogy jómódú a családod, bár szerintem inkább arra törekedj, hogy te is megteremtsd magadnak, mert nem lesz mindig ott apuci, hogy perkáljon. Meg még nekik is mehet rosszabbul, az élet sok mindent hozhat.
Nekem még is úgy tűnik, hogy szerinted az aki drága bringát vesz egy idióta.
Van akinek az a fontos, mint ahogy leírtad más meg nem vesz 200 ezerért objektívet, mert jó neki az 50 ezres kompakt is.Miből gondolod, hogy a kerékpárboltosok mind tisztességtelenek? Ilyen erővel minden kereskedő az. Aminek nyilván van valóság alapja, de azért nem mindenki tisztességtelen.
Nem szükséges válaszolni, ezt már nem azért írtam, igazából elbeszélünk egymás mellett, szóval szerintem is zárjuk le.[ Szerkesztve ]
-
INMOTEP
őstag
válasz imyourfriend #16474 üzenetére
Ezért csaptam le rá
-
Zola007
veterán
válasz imyourfriend #16536 üzenetére
Ezér javaslom inkább a benzint, gázolj büdös és alig párolog, benya elillan mindenhonnan 10 perc után és mehet a kenés rá
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
- Filmgyűjtés
- Xbox tulajok OFF topicja
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Politika
- Cyberpunk 2077
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen