-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #158675 üzenetére
BBB Vanguard
CharlieDrop...itt profi tudtommal egy sincs,a te boltod meg a Decathlon.100 alatt a legjobb amit vehetsz egy új Decaból,vagy valami használt.A 26" a múlté,én csakis akkor vennék olyant ha nagyon kevés pénzem lenne és 170 cm alatti magassággal büszkélkednék.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
CharlieDrop
veterán
válasz zsocy #158679 üzenetére
Használtat nem nagyon találtam. vagyis amit találtam az ilyen vatera/jófogás szint. Ha tudtok valami lelőhelyet, körülnézek.
A 26-t azért néztem mert pont 170 vagyokköszi a segítséget
@10:09 (#158680) twine
ha száz, akkor inkább nem lesz bringám. Vagy járok a 20 éves szarommal. Jön megy megáll. Ja tuti hulladék, mert 10 éve egy helyben áll. Néha megyek vele, de ezt a két dolgot remekül tudja. Vmi neuzer vagy milyen márka.ja. Igen. Vmi monti szerűséget keresek, de már annyi típus van nem igazodok ki
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #158679 üzenetére
Ezt amúgy sem lehetett próbálni,nem sok nyereggyártó biztosít erre lehetőséget (SelleSMP,Italia...többet nem is tudok. ) Nekem is ilyen van,már a második,elsőt sikerült eltörni.
(#158686) Paxker315...1.Drága a fékváltókar rendszer. 2.Van aki (mint pl. feleségem) sosem használja az alsó fogást (én ezért anno le is vágtam enyémet ilyenre ). 3.Drága a fékváltókar rendszer.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #158710 üzenetére
Nekem anno ('89-'90) valami profi alu villám volt,de mikor itt ereszkedtem lefele negyvennel (akkor még macskakövön) és téptem az első féket 3 centiket is rugózott hátrafelé.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsocy #159029 üzenetére
Remélem nem büntetnek meg . Én azt mondom tekerjetek ezerrel amíg még lehet, mert felétek is betilthatják és be fogtok dilizni
maximilian4: guglival is bejelentkezhetsz, 2 klikk.
Toobee: ezmár tekerés
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz zsocy #159034 üzenetére
Olyan por van itt mostanában a földutakon, hogy minden nap moshatnám. Hétvégén szerintem kap is egy fürdetést megint. A "kémény" azért kell, mert ez a merev villa 29er-be is belemegy(mind magasságban, mint kerékméretben megfelelő), de ugye a 29er-eknek sokszor hosszabb a fejcsöve és emiatt kell, hogy hosszabb legyen a villanyak.
[ Szerkesztve ]
-
jófejsrác
senior tag
válasz zsocy #159851 üzenetére
Szerintem én “hozzatok” képest koca bringás vagyok. Évi 1000-1500 km-t megyek, de azt szeretem élvezni. Egyhuzamban max 200km amit megteszek, ahhoz meg egy troger rövid gatya is meg szokta tenni . Amit említesz mint kormány probléma nem találkoztam szerencsére, inkább a rugós nyereg ami kb azonnal tönkremegy.
Az urbanon tenyértámasztós markolat volt, kényelmesebb is volt mint a sima, de ennek ellenére is, ha nem sima aszfalton mentem 30 felett akkor auch.
Meg agyalok mi legyen, de sajnos a mostanit nem érzem magaménak. -
gonger
senior tag
válasz zsocy #159851 üzenetére
Ez a kiszopósodás igaz lehet a Merida (Crossway 100) modelljeire? Az a borzasztó, hogy már annyi féle közül lehet választani, hogy eligazodni is nehéz, de a vírushelyzet nem segít. Szinte minden bringa csak neten rendelhető, bolti készletet épp a méretedben találni nagyon nehéz. Pedig szerintem fel kell rá ülni és úgy próbálni. Nálam a Cube is benne volt a kalapban, abból tudtam próbálni, ki is ejtettem, mert nekem túl "agresszív" volt az a cross geo. Trek-ből (DS 2) egy L-eset akartak rám melegíteni, de ordított róla, hogy nagy az én 175 cm-emhez. Szóval most vadászom az M-eseket, hátha van valahol készleten.
-
6030D
Ármester
válasz zsocy #159851 üzenetére
Nekem tetszenek, ráadásul az egyik ismerős kedvenc nyerge volt, csak 3-at elroppantott, mert a 80 kg határ az tényleg annyi, főleg, ha montizik az ember. Megunta a cserét, de nem tudom mi van neki most.
Runner: az SDG nyergekr ől mit hallottál? Néha szembejön 1-1 értelmes áron.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
DonDennis
senior tag
-
MZsoltee
veterán
válasz zsocy #161190 üzenetére
Igen ezt látom én is sajnos. Vagy marad a vonat. Pécsről indulunk, így fonyódi indulás lesz. Az órajárásával megfelelő irányban járjuk végig. Siófokig ki kell bírnunk, onnan el lehet menni vonattal már Fonyódig.
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #161530 üzenetére
Kábé erről lehet szó,csodálkoznék ha ennyiért komolyan átnéznék.
(#161529) 6030D ...ennek a nullszerviznek még a fogalma is sértő és felháborító számomra! Egy tisztességes felállást csakis úgy tudnék elképzelni,hogy mivel nem próbapadon próbálják őket,hanem a gyártósorról megy a boltba,vásárlás után X idővel,vagy Y km után visszavinnéd valahova,elmondva a közben kijött hibákat,gyűjtött tapasztalatokat egy finomhangolásra,de azt pl. hogy szétszedni a kormánycsapágyat,vagy az új telót csak azért mert hátha valamelyik barom kifelejtette belőle a kenőanyagot,felháborítónak találom!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz zsocy #161967 üzenetére
Igen, ismerem a presta történetét. De nem tudtam ilyen trend váltásról mtb esetén. Erről mindegyik youtube videó elfelejtett szólni, mikor az elmúlt 10-15 év trendjeiről néztem összefoglalókat (plus size, fully általános használatra, eMTB, 1x hajtás, kerékméret növekedés, dropper post, tárcsafék minden bringára, agresszív geometria, stb). Szóval most a presta a sztenderd az összes új bringán?
Ha jól látom nem ajánlatos presta szelepet tenni a nagyobb furatba, mert defektet okozhat a dolog. Kell néznem autószelepet majd külön.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz zsocy #161972 üzenetére
Egyik youtuber szerint a gravel az nem más, mint a régi klasszikus mtb modern külsőben. Vagyis visszarepít 30 évvel, amikor még a merev vázzal egy egyszerű erdei ösvény is kihívás volt és élvezetes. Mert véleménye szerint a mai össztelós szörnyetegekkel rém unalmas egy egyszerű kirándulás, elalszol egy erdei ösvényen vele. Sokat változott az mtb 40 év alatt, a gravel meg hozza azt a klasszikus élményt. Ennyi.
Azért a 4 évszakos gumik sokat fejlődtek. Egy Michelin Crossclimate hozza a nyári gumik teljesítményét és hóban is tud kapaszkodni. Mérsékeltebb éghajlatokra mint mondjuk Anglia tökéletes egész évben egy ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz zsocy #161972 üzenetére
Én sem próbáltam, de simán el tudom képzelni, hogy itthon használható a síkabb vidékeken. Lehet, hogy azért drága, mert csak magasabb felszereltséggel van, sose néztem. De nekem akkor is a monti a becsípődésem, terepre nem nagyon kellene más, max ha elkezdenék cx versenyezni. Bár ott is van olyan pálya, ahol a monti a nyerő (van olyan kategória, ahol meg is engedik).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Maximum1
őstag
válasz zsocy #161972 üzenetére
Szerintem a hosszú túrákra teremtették és a Bikepackingra, de ez lett belőle.
Személyes tapasztalatom, egy seggel többet elmegyek mint eddig bármivel, sziklát nem szereti.itouchfan. +1
[ Szerkesztve ]
-
INTELligent
senior tag
válasz zsocy #161994 üzenetére
(#161994) zsocy: Pont azért kérdeztem, mert nem olcsó cucc, őszintén nem gondoltam volna, hogy az ilyen fecskendők képesek akkora nyomást kifejteni, de hát milyen jó, hogy megkérdeztem .
(#161993) manager2220: nekem az alsó, pántos van. Teljesen jó, nekemm ezt adták a zárhoz. Ami ránézésre különbség, hogy a felső oldalra nyitható, így olyan vázaknál iskönnyebb ki-, meg berakni a zárat, ahol a felsőcső-alsócső-nyeregvázcső háromszög kisebb (nekem pl épp, hogy van mozgásterem egy 29er XC gépen).
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
nrg.960
tag
válasz zsocy #162092 üzenetére
Akkor úgy néz ki működhet az elgondolás.
A Cat's-et szerintem nem kapom szét.. sajnálnám, meg hosszú is felül. De kajtatok valami bringát ami nyeregvázcső C-T 54-56 környéke, onnan is a holdig kihúzom a nyeregcsövet, viszont az úgy jól csillapít. A felsőcső meg C-C 55-56 kell, mert egy 100-110-es A-head stucni rámenjen átalakítóval és ne is nézzen ki bután a dolog, lehetőleg vízszintes legyen vagy csak picit emelkedjen. Meg 44-46os koskormány. és kész is a story.Ez a Cannondale sem rossz, de az a stucniszög nagyon ocsmány.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
flash-
veterán
válasz zsocy #162178 üzenetére
A helyi szerelő aki egyébként szervizel egy sikeres versencsapatnak is, óvva int a campától, azt mondja maceárásabb a szervizelése (nyilván ez az ő tapasztalata)egyébként sem vagyok olasz fan semmiben sem és tourt se nézek nekem a kerékpár élmény mellet aboszolút sport és ennyi ..
"flash...az szerintem éppen,hogy pörgetős.":
nagy a szakadék ahogy nézem. a hétvégi koca bringások ,heti 1-3x tekerők 60-70 es pedálfordulattal tekernek, akik pedig a környékemen sportolnak(versenyeznek akár amatör akár magasabb szinten) 90 alá ahogy nézem csak emelkedőn mennek..
hát próbálom a keringésem javítani mert egyenlőre 80-85 ös pedálfordulatnál magasabb a pulzusom mintha ugyanazt a sebességet 70es-65 ös fordulattal hoznám..ezt vajon hogy lehet fejleszteni? mármint hogy magasabb" fordulaton csökkenjen a pulzus..[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
nmate91
tag
válasz zsocy #162662 üzenetére
Jogos, kerékszett később cserélhető, ugyanakkor kb. 2 évig a kötelező dolgokon kívül nem nagyon szeretnék hozzányúlni a bringához. Számít a budget, 3 bringából is azért csinálok egyet Méret kérdés nehezebb Author esetében sajnos.
Ma remélem fel tudok pattanni egy Silexre, csak hogy érezzem mennyire idegesít az a geo. Lehet még be is jön persze.
Még ami nagyon tetszik minden szempontból, de újabb sok plusz pénz, az a Kellys Soot 70 és remélhetőleg egy olyat is ki tudok próbálni a napokban.
Lenne még a Decás gravel, de valahogy 150 felett nem érzem, hogy Decathlonos bringát kéne vennem. -
ivana
Ármester
válasz zsocy #162662 üzenetére
+1 A kerék a legkevesebb első körben. Jó upgrade egy jobb kerékszett, de nem létszükséglet.
(#162664) Ringman Valami klasszikus mintát keresnék. [link] [link] példák
Alapvetően ez a minta nagyon jó ilyen célra [link], csak ez nem nagyon van 622-esben.
A modernebb trekking gumik földúton sokkal jobban csúsznak, mint ezek a klasszikus fajták. Olyan kell aminek szaggatott a közepe.
-
nagyúr
-
-
bardi
aktív tag
válasz zsocy #163567 üzenetére
Én nyáron már nem is mennék nélküle, nem süti a fejem a Nap, ha ahogy szellőzik a fejem, tök jól hűt. Meg a fény ellen is védi kicsit a szemem. Pár hete nagyon sietve indultam el itthonról, és a bukót elfelejtettem, pár perc után nagyon fura érzés volt.
'92 Honda VFR 750
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen