- Linux kezdőknek
- BOINC: compute for science
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #283076 üzenetére
Szerintem simán lehet erősebb, ellenállóbb a hővel és nyomással szemben, így a fékerőt növelheti. Nem véletlenül van Shimanoból is többféle. Persze ez csak elmélet, valójában majd kiderül...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz peetie1 #283088 üzenetére
Ízlés, megszokás kérdése, én hamarabb vennék városba, bevásárolni, hamburgerezni egy túra-spd cipőt, mint platformpedált, pl. a Shimano MT szériás cipőiben akár egész nap is lehet gyalogolni, az MT7-ben gyalogtúrázni is voltam. Cipőt cserélni sokkal egyszerűbb, mint pedált cserélgetni, főleg, ha összerohad a hajtókarral. Spd-hez szokva a platformpedál nekem kínzás, állandóan húzni akarom és mivel nincs becsatolva a cipő, rúgom le a kormányt, attól félek elesek. Persze aki becsatolós pedállal is csak taposva teker, annak annyira nem is szükséges az spd.
szerk: ja, becsatolós téli cipőből sokkal nagyobb a kínálat, mint platformpedálosból, szal ha fázós a lábad, ez is elég komoly érv az spd mellett, szvsz egy rendes téli bringás cipő bringázni fényévekkel jobb, mint bármilyen bakancs. Szélállóbb, melegebb, erre van kitalálva.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz RexpecT #283124 üzenetére
Ha ezek Deore agyak, akkor szerintem tartósak, én használnám, amíg működnek, aztán csere. Tourney, Acera, XT agyakban nem bíznék meg már, de a Deore elmegy, pl. haveromnál mtb-n 10.000km van benne és még nincs baja, csak kotyog.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bbsofficial #283255 üzenetére
Én szerintem hamarabb vennék normális minőségű alu vázzal bringát ennyiért, mint ezt. Vagy ha mindenképp karbon kell, használtat. Esetleg ha van türelmed, értesz hozzá, ki lehet várni valamelyik kínai akciót és normálisabb karbon vázból építeni egy bringát, pl. Og-Evkin, Ican.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZavaBalazs #283265 üzenetére
Haveromnál pár napja próbáltam ezt, az övé 1 bar-al többet mutatott a valós nyomásnál, ezt leszámítva okés volt.
#283266 Hasaggymeg: másik haveromnál ez a pumpa 1,5 bar-al kevesebbet mutat
#283258 jackbacsi87: én lehet nem új pumpát vennék, hanem a pumpa mellé egy digitális nyomásmérőt: [link] . Ennél olcsóbban a pontos nyomásmérést nem úszod meg.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #283276 üzenetére
jackbacsi87 kérte, hogy ajánljunk olyan műhelypumpát, aminek pontos a nyomásmérője, ezért ajánltunk olyan pumpákat, aminek pontos a nyomásmérője. Nekem logikusnak tűnik . Nekem amúgy nem fontos, hogy pontos legyen, inkább az fontos, hogy tizedes pontossággal mérjen és erre csak az mtb pumpák képesek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz f4lcon #283298 üzenetére
Ha a youtube-nek hiszünk, a Sava kb. Trifox vagy Elves szint, magyarul gagyi és zsákbamacska, meg lehet szívni. Vannak komolyan vehető gyártók, nemrég volt szó a Winspace-ről, a Farsports-ról, vagy ott a Yoeleo, elvileg az Ican is nagyon jó, Og-Evkintől itt többen használnak vázakat, alkatrészeket, Elitewheels ugyan csak kerekeket gyárt, de elvileg ők is komolyak, tudtommal a topikban ketten használják, profi csapatokat is szponzorálnak, idén a GCN-ék is Elitewheels kerekeken gurulnak. 9Velo-t is nagyon dicsérik. Szal biztosan vannak jók, de a Sava arra tippelnék, hogy nem tartozik közéjük
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #283303 üzenetére
Trifox, Elves, Og-Evkin, Ican árban általában egy szinten van (most épp nem), ez az a szint, ahol már elvileg akad nagyon szépen kidolgozott, jó minőségű váz is. 400$ alatt is vannak vázak, de olyant én nem mernék venni... Winspace, Yoeleo az más kategória, ők magasabb ligában játszanak. Ican amúgy elvileg bérgyártó is, magyarul nagy neveknek szállítanak vázakat, de "természetesen" titok, hogy melyikeknek.
szerk, amúgy igen, jól gondolod, pl 11.11 vagy más komolyabb akcióban simán lehet építeni Sava árban egy Ican vagy Og-Evkin bringát és én ezekben jobban bíznék, mint a Sava-ban.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Mai tekerésen :
A múltkor értetlenkedtem itt, hogy mi értelme a HV (high volume) minipumpának, ha az egyetlen különbség, hogy sokkal nehezebben pumpálható, mint a HP (high pressure) és 2.5 bar fölött szinte lehetetlen pumpálni vele. Na, ma tubelesses monti gumin szinte nélkülözhetetlennek tűnt, a haverok sorban próbálták a nagyobbnál nagyobb pumpákkal felnyomni a gumit, egyikkel sem sikerült. Rácsavartam a szelepre a kis HV pumpámat és ahogy elkezdtem pumpálni, kb. azonnal rárobbant a felnire a gumi .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #283350 üzenetére
Fogalmam sincs mi történhetett, 4x leeresztett a gumi, szivárgott a tej a gumi és a felni között a perem mellett egy helyen . Nekem gyanús, hogy hibás a gumi. Zsír új, ez a harmadik tekerése vele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #283353 üzenetére
SKS tej, jóféle.
Ott a gyártósoron feltűnik pár Chromag váz és egy Cane Creek hajtókar is. Legalább már tudjuk hol gyártják ezeket.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz hentes555 #283386 üzenetére
10g még semmi, 100g fölött már számít a súly. Már akinek. Nem az a 100g számít, hanem a sok kis 100g összeadva, mert általában ha az alkatrészek egyenként ennyivel könnyebbek, úgy lesz a végén a teljes bringa több kilóval kevesebb. De ja, fogyhatsz testsúlyból is, bár egy ideális világban a topikban senkinek nem lenne sörhasa és a testzsírod 10% alatt kéne legyen nem? . Ha ez megvan, akkor már csak a bringa súlyán lehet spórolni. Az nekem is fura, amikor valaki 90-100kg és grammánniás, szal előbb fogyni kéne, aztán lehet költeni súlyos pénzeket könnyebb alkatrészekre.
Hogy mitől gyorsabb egyik bringa a másiknál? Gumi anyagkeveréke, guminyomás, gumi mintázata, geometria miatt többek között.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Nekem az összes sisakom online lett vásárolva, nem lőttem mellé egyszer sem. Sokak szerint cipőt sem szabad rendelni, de ha a helyi boltban szűkös a kínálat és drágábbak is... . A listádból személy szerint én a:
- Rudyt nem merném megvenni (ezért pár Rudy fan keresztre fog feszíteni), mert egy haveromon egy kisebb eséssel az újszerű Rudy olyan apró darabokra tört, hogy csak néztem . Még jó, hogy nem esett nagyobbat, mert akkor már nem védte volna meg.
- A két Giro szerintem jó lehet, ha tetszik a design, elméletileg jól szellőznek és a Syntax 5 csillagot kapott a virginia tech teszten.
- A Lazer általában nagyon jó sisakokat gyárt, de ez pont nem a legjobban sikerült széria és rondának is tűnik. A keretedért én amúgy valszeg egy Lazer Strada KinetiCore-t vennék, 5 csillagos virginia tech eredmény, agyrázkódás elleni védelem, elvileg jó szellőzés, egyedi tárcsa. Bike24-en pl. tucatnyi szín van belőle. A linkelt oldalon amúgy sem tűnik nagy eresztésnek a kínálat.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #283489 üzenetére
Milyeneket is küldtél vissza, egy Uvexet és még? A Crossover nekem is kényelmes, csak gagyi, minden megy tönkre rajta. Nem merek több Met sisakot sem venni. A Lazerben bízok, de néha kissé kényelmetlenek, aminek gyakran annyi az oka, hogy sokkal vékonyabb a párnázás benne. Szerintem szokható.
szerk: ja, látom, POC.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #283496 üzenetére
Szerintem neked esélyes, hogy bármelyik Kineticore-os új Lazer jó lenne. Állítólag a Girok is kényelmesek, nem próbáltam. Lazernél vigyázz, mert egyik felső kategóriás sisakjukon szintén állíthatatlan a pánt, de a 100 eur alattiaknál nem kell ettől tartani. Tempo, Strada jó lehet és tudtommal könnyűek. Nekem még a smith trace mips szimpi, de számomra idegen márka, nem próbáltam soha semmit tőlük, így kicsit zsákbamacska és lehetne könnyebb is. De eléggé fullextrás.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Miből gondolod, hogy nem szellőzik jobban a Strada? Nem a szellőzőnyílások száma számít, hanem a kialakításuk, a sisak belsejében lévő szellőző csatornák, a mips, koroyd, rovarháló meg rendesen bezavar ilyen szempontból. Tesztek szerint a Strada jól szellőző fajta, ezért említettem
The ventilation is solid on the Strada
gugli fordító: "Az első dolog, ami feltűnik, hogy a sisak jól szellőzik"
Anno az első sisakomat is úgy rendeltem, hogy utánnajártam mit írnak a tesztek a szellőzéséről és szerencsére nem is csalódtam benne. A mostani Crossoverem azt hittem ugyanolyan jól fog szellőzni, de sajnos ez már elmarad a régitől... amikor vettem, nem találtam tesztet róla.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Igen, arra a Kask sisakra ahogy elnézem tesztekben is azt írják, nem a legjobb a szellőzése. Kár, mert nagyon szép darab. Én ezért mondtam le a Lazer Tonic Kineticore-ról. Következőben én is olyan sisakot akarok, ami tudja az első sisakom (Lazer Cyclone) marhajó szellőzését.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Friczy #283550 üzenetére
Nem értek hozzá, csak nekem ijesztő, hogy kisebb eséssel törik, mert mi van, ha nagyobb ütés éri? Gondolom akkor a fejed is törne . Kétlem, hogy az a dolga, hogy törjön, ha így lenne, a virginia tech-es videóban mindegyik 5 csillagosra értékelt sisak törött lenne a tesztek után, de nem azok. Szal én nem bízok a könnyen törő sisakokban, szerencsére az enyémek eddig nem ilyenek voltak. Nekem tévhitnek tűnik a dolog.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz A Zéé #283558 üzenetére
A srác bringája sem volt 3 éves, a sisak újszerű volt . Lehet csak nekem ijesztő itt is a második sisak, amit megtapos Seth . Az 5 csillagosra értékelt sisakok nem mennek szét. El lehet képzelni, ha Seth lába helyett egy szikla lenne, aminek 30km/h-val nekicsapódsz, mi történik .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #283561 üzenetére
Gondoltam én is erre, de nem igazán hiszek benne, illetve autónál igen, sisaknál nem. Ha így lenne, a hamisítvány valszeg biztonságosabb
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz balazs1022 #283580 üzenetére
Zsebes bringás nadrág, mezzseb. De ez AM-endurós ruházattal nehéz lesz, tudtommal övtáskát szoktak hordani.
#283586 Friczy: Értem én ezt és nincs bajom azzal, ha törik, de ezer darabra, főleg ne egy kisebb esés közben, puha földön. Egy sisak legalább maradjon már egyben... . Szvsz ha a haver aszfalton esett volna el vele, már lehet nem élne, elmélkedés ide vagy oda. Aztán persze lehet nincs igazam, de én személy szerint nem bíznék egy miszlikbe törő modellben. Mindenki vegye saját felelősségre.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #283606 üzenetére
Ez is olyan, mint a Wish, ha nem vagy regisztrálva, nem mutatja a terméket
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #283632 üzenetére
Még egyben van, biztos sz*r . Amúgy ez a sisak 5 csillagot kapot a virginia tech-en
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz semmiho #283801 üzenetére
Én is néztem ezt, csúcsvázak között valóban "olcsó", de a Porte olcsóbb, kár, hogy abból egyelőre csak M-es van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz balintbaba #283817 üzenetére
Bocs, elírtam
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #283820 üzenetére
Ebben nincs tapasztalatom, de gondolom ez sem bőrszín meg nemzetfüggő . Nemrég én is linkeltem hasonló
videótcikket, kínai gyártó és feltűnik pár Chromag váz meg Cane Creek hajtókar is a képeken. Abban viszont egyetértek, hogy ez az olcsó Gloria gyanús. De én csak linkeltem, ártatlan vagyok![ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #283963 üzenetére
Mégiscsak van értelme a mobilt kormányra rakni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #284076 üzenetére
Amúgy ha már zerofriction, főzés helyett, ha előbb esetleg a csepegtetős waxolást kimaxolnád, egy próbát megérhet a Flowerpower, elvileg messze a legjobb csepegtetős wax, sokkal jobb a Squirtnál is. Én ha legközelebb németből rendelek, valszeg letesztelem.
#284079 -=RelakS=-: én regóta mondogatom, hogy épp ezért megoldás lehet az is, hogy az új láncot amikor először kimosod benzinben vagy akármiben, érdemes egyszer viaszban kifőzni, aztán utána lehet csepegtetős waxokat használni rajta.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Weareus #284188 üzenetére
Og-Evkint használnak itt többen. Amúgy ez biztos mtb? Mert az a Suntour NRS-X egy trekking teló, szóval vagy össze volt legózva a bringa, vagy trekking.
parandroid: a logika mentén azt hinné az ember, hogy az xc vázak nehezebbek, mint a trekking, fitness, outi vázak, de valójában furcsa módon nem így van. Fitness-outi bringák azonos szintű felszereltséggel nagyjából a merev villa és a sokkal kisebb-könnyebb gumik miatt vannak súlyelőnyben szerintem. Viszont a geo teljesen más és tudom, sokak szerint nem számít, de szerintem meghatározza a bringa viselkedését.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #284196 üzenetére
9-16kg között van minden, egy belépő rugós telós xc pedállal 16kg-t is elérheti, de ez pl 10.20kg úgy, hogy ennél a váznál vannak könnyebbek. Egy xc teló is lehet 2,6kg és 1.3kg is, a karbon merev villa ennél sokkal könnyebb. Fitnessre országúti gumik mennek? Az gondolom egy szett kb. 500g, xc-re egy pár belépő gumi az 1800g-ot is elérheti, de ideális esetben is minimum 1200g, ha normális oldalfalai vannak és nincs szénné könnyítve. Ezek elég nagy súlykülönbségek és rögtön látszik, miért nehezebb egy azonos szintű xc 2 kilóval. Váz fronton vegyük pl. a Specialized-et:
- outi, cx, gravel, karbon: 750-800g
- xc: 750-800g...vagy
- alu Allez Sprint outi: 1500g
- alu Chisel xc: 1400gNem igazán értem én sem, hisz terepen nagyobb terhelésnek vannak kitéve a vázak, szal nehezebbek kéne legyenek, de a vázak súlya csak a trail-enduro bringáknál kezdenek emelkedni, az xc vázak még outi súlyban vannak.
#284199 Hasaggymeg: akkor az én alu xc-m acera hajtással, deore váltóval, alivio fékekkel, 2 kilós Recon telóval és nehéz kerekekkel a maga 12.5 kilójával a legjobbak közül való?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Weareus #284201 üzenetére
Szerintem ez egyértelműen nem mtb, ez egy crosstrekking bringa . Ha merev villát veszel bele, arra figyelj, hogy a beépítési magassága kb azonos legyen a jelenlegivel, különben megemeli a kormányt és elrontja a geot. Keress vissza, hátha találsz arról a villáról véleményt, amit kinéztél, emlékeim szerint valakinek van már itt. Amit többen használnak és elvileg megbízhatóbb márka, az az Og-Evkin. Esetleg ha nem sürgős kivárhatsz egy jó akciót rá, 11.11-kor ha jól rémlik nagyon jó árban mentek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz RexpecT #284219 üzenetére
A legtöbb bikepackingos Vittoria gumit használ és azon belül a Mezcal számít gyors-verseny mintázatúnak, így nem csoda, hogy ennyire elterjedt náluk a Mezcal. Arra tippelek, hogy a Vittoria fanatizmus oka ott a graphene vegyület és a tartósság, hiszen egy gyors terepgumi 1500-2000km alatt a hátsó keréken lazán elkophat, egy ilyen bikepacking verseny meg 4400km, amit a guminak ki kell bírnia, mert kétlem, hogy verseny közepén nekiállnak gumit cserélni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #284222 üzenetére
"Egyrészt a vázad pici" - M-es mióta pici?
"másrészt kerekeid jóval 2kg alatt vannak" - nem mértem meg, de 2 kiló fölött van az összes webshop szerint: [link] [link]
"harmadrészt meg még nem láttuk azt a 12,5 kg-ot sem eddig" - pedig legalább fél tucatszor írtam már, még képet is mutattam többször . Erre jöhetnek a gagyi mérleges ellenérvek, de a szerviz Park Tool mérlegén is ennyiszerk: valszeg a héten szétszedem a bringát és egyúttal lemérem ezt az öreg 7005-ös vázat is kíváncsiságból.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #284227 üzenetére
2 kilós a telóm, nem 2.5 . Reach-stack nem tom mennyi, de a nyeregvázcső 440mm és a felső cső 600mm, tipikus M-es méretek. Nem igazán értem miért ne lehetne 12.5kg, hisz újan is gyakran ennyit nyomnak a hasonló szintű xc-k. Ha a te bringád súlyához hozzáadjuk azt a pluszt, amivel az alkatrészeim nehezebbek, kb. ki is jönne az én bringám súlya nem?
- karbon váz vs alu váz: sacc 500g
- Crossmax vs Crossride: 300g?
- Reba vs Recon: 400g?
- 1x12 XT (?), XT fékek vs 3x9 Acera/Deore: franc tudja mennyi a különbség, de valszeg óriási. Mondjuk 700g?Persze csak nagyvonalakban írtam, mert a többi alkatrészen is lehetnek különbségek, ráadásul neked a vázad is nagyobb. Hány kiló a bringád, 10.5kg? 10.5+0.5+0.3+0.4+0.7=12.5, ami dobpergés! Az én bringám súlya
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Senki nem linkeli?
Review: Specialized’s New Epic 8 - All the Speed You Need
First Ride: 2024 Specialized Epic EVO 8Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest